Gamlebyen Legesenter

St. Halvards Plass 1 0192 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gamlebyen Legesenter

Kunnskapsrik, med stor empati

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Jeg er en multisyk kvinne og har fått mange fastleger på grunn av flytting og utålmodige leger.
Dr Khawar er en veldig dyktig lege som følger opp med pasientene sine. Nøler ikke med henvise videre, hvis det er behov for det.
Er en fantastisk person, med store empatiske evner.
Gjør alt for at pasientene får den behandlingen de trenger.
Han er flink med å stille diagnoser og kommer med effektive løsninger.
Setter pasienten i fokus og man vet at man er i gode hender.
Anbefaler ham på det sterkeste.

Lite tilgjengelig og tillitsfull

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Det er utrolig vanskelig å få kontakt med legesenteret, både mtp kjappe avklaringer og spørsmål, timebestilling og oppfølging. De henger også langt bak teknologisk sammenlignet med andre.

Når man først har fått en time føler jeg ikke at mine behov er trilstrekkelig iveratatt. Jeg går ikke med en følelse av at jeg kommer til å få hjelp med det jeg trenger. Det er dårlig og utydelig dialog, som gjør at utredninger tar mye lenger tid enn det hadde trengt.

Dette er trist

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Veldig fint med lege, hvis du får tak i dem. Nettsiden deres er også nede, selvom de sier på tlf at den er i bruk, så du kan ikke sende meldinger til dem gjennom portalen deres. Hvis du er heldig tar de tlf i tlf tiden sin. Jeg har ventet over 1 år på å få komme til hos spesialist, ringte dem tilslutt selv, da fikk jeg beskjed om at legen hadde skrevet en for dårlig henvisning, men måtte fortsatt vente 7 nye måneder, har fortsatt ikke fått timen. Da jeg ba om ernæringsfysiolog, skjønte ikke dem stod i skranken hva det var, og legen selv mente han hadde bedre tips enn hva en ernæringsfysiolog hadde. De følger ikke opp noe, her må all iniativ være på egenhånd, lang ventetid, og du må gjerne bestille flere timer for å få løst ett problem, så det blir steindyrt. Har blitt billigere får meg å gå til dr. Dropin for da fikser de problemer eller viderefører deg med en gang, så problemet ikke rekker å bli større enn hva det trenger. Har fått utskrevet resept hos lege, og deretter fått melding om at jeg må kjøpe det samme jeg fikk utskrevet, hvis jeg ikke hadde dobbelt sjekket og kontaktet dem, hadde jeg tatt dobbel dose, så de i skranken og legen kommuniserer dårlig. Helt ærlig det er så mye som er feil med dette legesenteret og hvordan det fungerer, anbefaler det virkelig ikke!

Ingen trygg

Anbefaler IKKE
Jeg møtte ham tre eller fire ganger, og det hjalp ikke.
Det er ingen respekt, og han forlater deg ikke før du snakker. Han gjør det som skjer i hodet på ham. Han vet ikke om tilstanden min bortsett fra nødsituasjonen Du sitter med ham og venter i lange perioder uten å respektere avtalen. Det krever informasjon og hører ikke på deg og til slutt setter telefonen i ansiktet ditt, jeg vil aldri anbefale det

Total recommended

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Have been at the doctor a couple of times in the past year for different reasons, was always attended with attention and seriously, when necessary was send it to the necessary specialist. Totally recommended.