Gamlebyen Legesenter

St. Halvards Plass 1 0192 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Gamlebyen Legesenter

Flink Lege!

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Han er en veldig dyktig og flink lege som tar deg på alvor. Beste legen!!

Kjempe flink og dyktig lege

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Garantert en lege som tar deg på alvor. Problemet er lang ventetid hos ham. Det tar 1-2 uker for få time hos ham.

Tjah..

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Har hatt denne fastelegen helt siden jeg var en liten unge, og det har visst vært den eneste unnskyldningen til å ikke bytte fastlege. Jeg er alltids frisk i følge han, så jeg vet ikke om jeg skal tvile på hans kunnskaper, min vurdering av min egen helse, eller konkludere det hele med at Helsesenteret har alt for mange pasienter til å kunne gi hver enkelt pasient sin respektive behandlingstid. Han har dessverre ingen tid til oppfølging, men forsøker å overbevise deg der og da om at alt er i orden før han oppfordrer deg til å bestille en ny time for evt. ønsket oppfølging. Ellers er han veldig trivelig og spør alltid hvordan det står til med familien og slikt. Dessverre så får du ikke mer enn 5-10 min. med han, uansett tilstand du dukker opp med.

Flink lege med feil fokus

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Har tidligere vært pasient hos legen og oppfattet ham som faglig flink. Han har etter fast lege ordningen tatt imot for mange pasienter og dermed har kvaliteten også synket betraktelig. Det er vanskelig å få time og det er lang ventetid når man kommer til legesentret. Har forstått det slik at de fleste pasienter med språk utfordringer bruker legen og dermed er holdningen fra legen at det er greit å la dem vente (de vil ikke bytte lege uansett). Dette er ren utnyttelse av de svake i samfunnet og kommunen bør komme på banen her.

Utilgjengelig

Lege: Khalid Khawar Skrevet

Dette var fastlegen i flere år, men jeg møtte han kun én gang. Ellers var det vikarer. Belag deg på å tilbringe mye tid på venterommet. Rekorden min er 2t20min.
Det orket jeg ikke mer og byttet.