Moberg Legesenter

Hamnevegen 48 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Moberg Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Ulrikke Lund Wågsæther Skrevet

Ulrikke har vært min fastlege i flere år nå, og jeg er veldig fornøyd. Hun virkelig lytter til og bryr seg om pasientene sine. Følger opp. Svært empatisk og dyktig. Fantastisk fastlege og et flott menneske. Kommer aldri til å bytte.

Pålitelig, nær og omtenksom.

Lege: Ulrikke Lund Wågsæther Skrevet

Har hatt Ulrikke i flere år nå (siden hun kom tilbake) med bare gode erfaringer. Føler hun ser meg, lytter og tar mine utfordringer seriøst. Ved oppfølging har denne vært helt etter boken og hun viser omtanke for både meg som person og meg som pasient. Lege og pasient forholdet skal være balansert og bygge på tillitt, noe jeg føler vi har. Håper jeg kan fortsette å ha Ulrikke som min lege i mange år fremover. Absolutt en lege jeg kan anbefale. PS! Også et pluss til Moberg Legesenter for deres vennlighet på generell basis.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Tar det du kommer med seriøst, lytter, stiller spørsmål og svarer godt på det man lurer på og viser kunnskap rundt det.

Tillitsvekkende og tydelig

Lege: Jacob Ortega Sæthre Skrevet

Kommuniserer veldig tydelig og er en god lytter. Har alltid tillit til Jacob sine vurderinger. Han er rolig, trygg og flink med barn.

Trygg, forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Ulrikke Lund Wågsæther Skrevet

Veldig empatisk og flink. Hun bryr seg virkelig om sine pasienter. Denne fastlegen fortjener uendelig mye skryt.