Moberg Legesenter

Mobergsbakken 111 5209 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Moberg Legesenter

Flink lege

Lege: Ulrikke Lund Wågsæther Skrevet

Veldig grundig og flink til å lytte. Opplever kommunikasjonen som flyttende og følte meg forstått. Det ble anbefalt kontroll time og jeg ble bedt til å gi tilbakemeldinger.

Ny og ung.

Lege: Ulrikke Lund Wågsæther Skrevet

Ny hos denne legen, da den forrige sluttet. Virker hyggelig. Litt etter boken lege, kanskje fordi hun er uerfaren? Men gir henne en sjanse. Virker som hun er villig til å hjelpe pasientene sine så godt hun kan.

Den beste legen eg har hatt

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Legen er lyttande og effektiv. Kommuniserar på ein måte som gjer at ein følar seg som eit menneske, ikkje som ei vare på eit samleband. Ivaretakande og dyktig fagleg. Utruleg synd at han ikkje lenger jobbar ved Landås legesenter.

Glimrende lege!

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Dr. Dale hadde ett mål for øye; å gjøre meg frisk! Både store og små bekymringer ble behandlet både grundig og profesjonelt, Samtidig som han utviste stor forståelse og tok meg på alvor. En glimrende lege!

Effektiv lege

Lege: Jonas Nordvik Dale Skrevet

Tilgjengelig, flink og kommer raskt til poenget. Bruker moderne teknologi for både timebestilling og oversikter. Flytter dessverre fra Bergen til Os på slutten av 2016.

Landås legekontor er av den vanlige, lett slitne typen uten særlig gode åpningstider.