Meidell-Vikanes Gynklinikk AS

Gjerdrums vei 10D, Inngang A 0484 Oslo

Siste vurderinger av Meidell-Vikanes Gynklinikk AS

Virkelig anbefaler denne gynekologen

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Kjempe fornøyd med å ha henne som gynekolog.Hatt andre før,men aldri hvert så fornøyd før-Hun kan virkelig jobben sin,og får deg til å slappe av når man er der.Viser at hun ønsker å hjelpe.Ikke noe negativt å si.-

Beste gynekolog jeg noensinne har vært hos

Lege: Kristine Meidell Skrevet

En veldig behagelig opplevelse. Kristine Meidell er imøtekommende og svært dyktig. Brukte god tid, svarte nøye på mine spørsmål og har en behagelig væremåte.
Kommer helt klart til å fortsette å bruke henne.

God opplevelse hos denne gynekologen.

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig gynekolog. Jeg hadde gruet meg litt til å sette inn spiral, men hun fikk meg til å slappe av, og det var over på et øyeblikk. Flink til å forklare alt hun gjorde. Kan absolutt anbefales.

Hyggelig og ivaretagende

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Kom inn 20 minutter etter avtalt time. Jeg opplevde å bli svært godt mottatt. Kristine Meidell forklarte alt hva hun gjorde. Kan virkelig anbefales

En av de beste legetimene jeg har hatt...

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Det var min første gang på denne klinikken, gruet meg litt til timen. Følte jeg var heldig å få Kristine Meidell som lege. Jeg fikk inntrykk av at legen var veldig grundig, brukte ganske lang tid på meg, er veldig god til å lytte. Måtte ta noen blodprøver (noe jeg ikke tåler så godt...) men alt gikk så bra! Flinke folk! Gleder meg til kontrolltimen allerede.