Meidell-Vikanes Gynklinikk AS

Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gjerdrums vei 10D, Inngang A 0484 Oslo

Siste vurderinger av Meidell-Vikanes Gynklinikk AS

God opplevelse hos denne gynekologen.

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig gynekolog. Jeg hadde gruet meg litt til å sette inn spiral, men hun fikk meg til å slappe av, og det var over på et øyeblikk. Flink til å forklare alt hun gjorde. Kan absolutt anbefales.

Hyggelig og ivaretagende

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Kom inn 20 minutter etter avtalt time. Jeg opplevde å bli svært godt mottatt. Kristine Meidell forklarte alt hva hun gjorde. Kan virkelig anbefales

En av de beste legetimene jeg har hatt...

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Det var min første gang på denne klinikken, gruet meg litt til timen. Følte jeg var heldig å få Kristine Meidell som lege. Jeg fikk inntrykk av at legen var veldig grundig, brukte ganske lang tid på meg, er veldig god til å lytte. Måtte ta noen blodprøver (noe jeg ikke tåler så godt...) men alt gikk så bra! Flinke folk! Gleder meg til kontrolltimen allerede.

Den desidert beste og faglige dyktige gynekologen jeg har hatt.

Lege: Åse Vigdis Vikanes Skrevet

Fantastisk lege, flott menneske, varm og genuint interessert i pasienten. Sjeldent å finne en som er 100%. Hyggelig mottakelse i resepsjonen, og hyggelig opplevelse på laboratoriet. Tusen takk for opplevelsen.
Mvh

Dyktig og empatisk

Lege: Kristine Meidell Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell siden 2008. Byttet til henne etter en litt uheldig innsetting av spiral hos annen lege. Det har ikke angret på. Makan til fint menneske. Hun forklarer alltid hva hun skal gjøre på forhånd, innsetting av spiral og celleprøve var over før jeg visste ordet av det. I tillegg har hun hjulpet meg med andre ting som min fastlege ikke har klart.
Litt lang ventetid og litt lenger reisevei etter at de flyttet til Nydalen, men vil aldri bytte bort henne.
Anbefales på det varmeste!