Snillfjord legekontor

Krokstadøra 7257 Snillfjord

Siste vurderinger av Snillfjord legekontor

Fantastisk.

Lege: Anne Lise Fossmo Skrevet

Tar pasienter på alvor,stiller opp, 100 % engasjert. Stiller lunsjtimen sin til disposisjon om det er nødvendig. Jeg var skeptisk først for å ta over etter Jimmy wikell må være knalltøft da han var elsket og høyt respektert over hvorDan han ga alle som en en følelsen av å bli hørt å tatt alvorlig. Han hadde en evne til å få alle til å føle at de ble spesielt godt tatt vare på. Etter første møte forsvant all tvil,Denne jenta er fantastisk og gjør en virkelig god jobb. Jeg føler hun tåler å høre sannheten uten å dømme da jeg er tidligere rusmisbruker, rusfri på 7 året takket være hjelpen jeg fikk av J.W så jeg var redd,sint og bekymret meg mye i mange måneder før Jimmy begynte som kommuneoverlege.så viste det seg at hun var veldig verdig å ta over praksisen og mange kunne spart frykten sin,at Orkdal må dele henne med Snillfjord 2 dager i uka går fint hun er verdt det. Ingen andre kunne ha tatt over etter wikell. Et supert valg.En super lege.

Kjempebra!

Lege: Anne Lise Fossmo Skrevet

Tar seg tid - ser pasienten!
Grundig.
Trivelig!
Etter å ha hatt Jimmy Wikellsom fastlege var det litt spennende å måtte skifte - men A.L.F er virkelig ingen dårlig erstatter! 👍