Digilege.no

Telefonnummer919 03 233919 03 2 ...
Denne klinikken tilbyr konsultasjoner over video for pasienter i hele Norge, samt blodprøvetaking i Oslo, Bergen og Sandefjord.

Siste vurderinger av Digilege.no

Møte med Christoffer Smith på legevakten i Storgata

Lege: Christoffer Smith Skrevet

Etter 3 timers ventetid blir jeg møtt på en frekk, uprofesjonell og småspydig måte.
Hans arroganse gir inntrykk av potensiell dyktighet, men analyserer en nøye finner man fort ut at dette er ingen dyktig lege.
Etter mitt skjønn legevaktens
( Storgata) verste lege!!

Knall flink

Lege: Mads Istre Skrevet

Flink og dyktig lege med kompetanse.. Men litt slitsomt nå kamera på mobilen min ikke ville funke til slutt, da var det knall bra at du kunne chaten med legen:)

Kunnskapsrik

Lege: Mads Istre Skrevet

Vennlig og kunnskapsrik lege som var behagelig og enkelt å kommunisere med. Var faglig oppdatert og trygg.

Profesjonell og trygg

Lege: Mads Istre Skrevet

Digilege.no virker etter mitt møte med Mads Istre som en gjennomført profesjonell tjeneste. Legetime pr. video gjør at en slipper reisetiden til fastlege, og bestilling av time pr nett er enkel og oversiktelig uten telefonkø.

Timen startet til avtalt tid. Mads Istre lyttet til problemet og fremsto som både kunnskapsrik og forståelsesfull når han stilte spørsmål for å avgjøre behandlingsform og gi mer informasjon om sykdommen.

Kan anbefale Digilege.no.

Imøtekommende

Lege: Mads Istre Skrevet

Valgte time på nett for å få svar på et par spørsmål før vi skulle reise.
Prosessen var enkel, ryddig , rask punktlig.
Føltes trygt å få med. hjelp på den måten.
Anbefales.