Blindleia legesenter

Storgata 1c 4791 Lillesand

Siste vurderinger av Blindleia legesenter

Empatisk og kunnskapsrik lege!

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Denne legen er helt fantastisk! Grundig, rolig, empatisk og dyktig. God til å kommunisere med både barn og voksne. Ser individet og helheten, tenker tverrfaglighet. Er ekstremt dyktig på kommunikasjon generelt. Ingen ekle løsninger eller bagatellisering. Flink til å tenke videre, spørre hva pasienten trenger av oppfølging.

Trygg og fokusert

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Som pasient opplever jeg at hun setter seg fort inn i problemet og gir derfor den rette hjelp til rett tid.

Oppleves som varm og empatisk i behandling av pasienten.

En lege man får tillit til og tør komme med problemet en har.

Beste legen jeg har vært borti på lenge!!!

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Har alltid grua meg til å gå til lege, en vond, skikkelig vond, følelse i magen hver gang. Har hatt DrDavid i over et år nå, å etter jeg snakka med han om det, jeg gleder meg jo nesten!!
Han er fantastisk å jeg har null problem med å anbefale han til andre, noe jeg har gjort.
Håper han aldri forsvinner ifra Lillesand!

Lite empatisk lege

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Legen hører ikke på hva pasienten sier, da fokuset blir mot datamaskinen mens pasienten forklarer. Dette skaper misforståelser blant annet for videre behandling og medisinering.

Hyggelig men...

Lege: Hilde Brekke Skrevet

Denne leven er mye borte, enten sykemeldt eller 'friår'. Har hatt henne som fastlege i 5-6 år men kanskje vært hos henne 2 ganger for hun er aldri der.