Blindleia legesenter

Telefonnummer37 26 91 3037 26 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 1c 4791 Lillesand

Siste vurderinger av Blindleia legesenter

Trivelig og dyktig

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

Dr. Danielsen er en tillitsskapende doktor som gir gode råd og veiledning, samt at han kan ta seg tid til en liten prat som gjerne omhandler andre ting enn selve sykdommen eller skaden.

Når det gjelder staben ved kontoret for øvrig, så virker det ikke som om at mange av sekretærene eller øvrige ansatte er særlig fornøyd med jobben sin. Uhøflige i telefonen, tidvis irriterte og sure, responstid er lang, telefonene ringer i ett kjør mens damene har sin "kjas" på bakrommet. Dette bør bedres på. Når man jobber i helsevesenet så bør man være obs på at man skal fremstå på en korrekt og høvelig måte overfor pasienter og pårørende. Det siste man trenger i en sårbar situasjon er ei sur kontorkjerring!!

Ellers er vi strålende fornøyde hele familien :-)

Lyttende og dyktig lege

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Utrolig respektfull lege som gjør sitt ytterste for å prøve å hjelpe. Ikke redd for å henvise videre når han kommer litt til kort selv. Flink til å forklare, tar seg god tid og er nøye.

Ventetid på telefon til legekontoret er utrolig lang til tider. Har opplevd flere ganger at det blir lagt på, etter å ha ventet lenge i telefonkø, fordi klokken er blitt 14.30. Det er veldig kritikkverdig og utrolig dårlig service.
Noen av kontordamene kan oppleves litt snipete på telefon.

Det er og ofte lang ventetid før en kommer inn til timen, men det tror jeg har med å gjøre at han alltid tar seg tid til alt en måtte lure på som pasient.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Utrolig flott, hyggelig og imøtekommende lege. Opplever at han tar seg tid, lytter og tar deg på alvor.

Dyktig og hyggelig

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Utrolig jovial og ikke minst dyktig lege! Han virker interessert og kommer med gode råd. Husker oss fra gang til gang.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Kjenner meg sett, hørt, møtt. Opplever stort sett at han forstår meg.

Jeg kjenner meg absolutt ivaretatt på den beste måten.
Opplever profesjonelt å bli behandlet med likeverd og respekt. Han oppleves for meg som ryddig, korrekt, tillitsvekkende med oversikt. Det har for meg de siste 2 årene vært hyppige besøk pga. livsomstendigheter. Likevel finner jeg Dr. Wilson imøtekommende og vennlig. Ønsker fortsatt å ha han som fastlege selvom vi snart flytter ned til ..