Blindleia legesenter

Storgata 1c 4791 Lillesand

Siste vurderinger av Blindleia legesenter

Trygg, imøtekommende lege

Lege: David Alister Wilson Skrevet

David er den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg føler han oppriktig bryr seg om meg, han husker meg godt fra gang til gang og han lytter til alt jeg sier før han kommer med sine anbefalinger.

Jeg har alltid følt at han ivaretar mine interesser, og han sørger for å følge meg opp jevnlig i sykdomsforløp.

Hele familien har byttet til David nå, for vi er så fornøyde. Her blir du sett og hørt.

Flink og trygg lege

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Flink lege som skaffer seg god oversikt og er dyktig mtp medisinering, henvisning og generell behandling.

Empatisk og kunnskapsrik lege!

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Denne legen er helt fantastisk! Grundig, rolig, empatisk og dyktig. God til å kommunisere med både barn og voksne. Ser individet og helheten, tenker tverrfaglighet. Er ekstremt dyktig på kommunikasjon generelt. Ingen ekle løsninger eller bagatellisering. Flink til å tenke videre, spørre hva pasienten trenger av oppfølging.

Trygg og fokusert

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Som pasient opplever jeg at hun setter seg fort inn i problemet og gir derfor den rette hjelp til rett tid.

Oppleves som varm og empatisk i behandling av pasienten.

En lege man får tillit til og tør komme med problemet en har.

Beste legen jeg har vært borti på lenge!!!

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Har alltid grua meg til å gå til lege, en vond, skikkelig vond, følelse i magen hver gang. Har hatt DrDavid i over et år nå, å etter jeg snakka med han om det, jeg gleder meg jo nesten!!
Han er fantastisk å jeg har null problem med å anbefale han til andre, noe jeg har gjort.
Håper han aldri forsvinner ifra Lillesand!