Blindleia legesenter

Telefonnummer37 26 91 3037 26 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 1c 4791 Lillesand

Siste vurderinger av Blindleia legesenter

Lite empatisk lege

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Legen hører ikke på hva pasienten sier, da fokuset blir mot datamaskinen mens pasienten forklarer. Dette skaper misforståelser blant annet for videre behandling og medisinering.

Hyggelig men...

Lege: Hilde Brekke Skrevet

Denne leven er mye borte, enten sykemeldt eller 'friår'. Har hatt henne som fastlege i 5-6 år men kanskje vært hos henne 2 ganger for hun er aldri der.

God lege, men dårlig klinikk

Lege: Hilde Brekke Skrevet

Er lett å kommunisere med og gir gode diagnoser. Dessverre er det vanskelig å få time hos henne og er lite tilgjengelig. Klinikken hun tilhører har den verste servicen og empati jeg noen gang har opplevd.

Fornøyd!

Lege: Terezia Lind Hagen Skrevet

Etter en tid med mye omskiftinger av leger (pensjonering, og et svært stort antall vikarleger som har kommet og gått...) ser det ut som Terezia Hagen blir en stund. Hun holder seg mye bedre til avtalte timer enn noen andre leger jeg har hatt. Hun er grei, empatisk, tar pasientene alvorlig, og somler ikke med å henvise videre til spesialist/er når det er aktuelt. Jeg er veldig fornøyd!

"Det går over av seg selv"

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

er en setning jeg har hørt nesten alle gangene jeg har vært innom. Alt fra idrettskader til hoste - og responsen jeg får er at det kommer til å gå over av seg selv, om noen uker. Har som oftest måtte søke hjelp hos spesialist for å få hjelp med problemer.