Blindleia legesenter

Storgata 1c 4791 Lillesand

Siste vurderinger av Blindleia legesenter

Liten kunnskap om psykisk helsevern

Lege: David Alister Wilson Skrevet

Jeg har byttet fastlege til David. Han var veldig hyggelig og imøtekommende den første timen. Den andre timen hadde han dårlig tid, og jeg opplevde han som stresset og uinteressert. Han hadde bedt meg om å sende journaler fra min tidligere lege som han helt tydelig ikke hadde gått igjennom før min time. Jeg måtte derfor sitte å vente inne på hans kontor mens han leste gjennom en veldig lang journal. Det oppleves ikke som om legen har kunnskap eller forståelse for psykisk helsevern.

Trygg og god

Lege: Trygve Hunemo Skrevet

Var hos han på haste time da min fastlege var borte. Han lyttet og Virket som han brydde seg og brukte god tid

Kjempeflink lege

Lege: Terezia Hagen Skrevet

Jeg er overrasket over hvor flink og dyktig hun er,til tross for sin unge alder. Hun setter seg raskt inn i min situasjon og hører på ønsker og behov.

Fantastisk

Lege: David Alister Wilson Skrevet

En utrolig positiv opplevelse. Fremsto som empatisk og interessert. Føler meg trygg på å få den beste behandlingen som kan gis for mine plager.

Trygg, imøtekommende lege

Lege: David Alister Wilson Skrevet

David er den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg føler han oppriktig bryr seg om meg, han husker meg godt fra gang til gang og han lytter til alt jeg sier før han kommer med sine anbefalinger.

Jeg har alltid følt at han ivaretar mine interesser, og han sørger for å følge meg opp jevnlig i sykdomsforløp.

Hele familien har byttet til David nå, for vi er så fornøyde. Her blir du sett og hørt.