Åsnes Legesenter

Rådhusgata 6 2270 Flisa

Siste vurderinger av behandlere ved Åsnes Legesenter

Nedlatende og arrogant

Lege: Ingeborg Schjelderup-Høye Skrevet

Ikke en lege etter mine ønsker og krav, da jeg trenger noen som lytter, og som faktisk tar seg tid til å undersøke det jeg hadde time for. Være medmenneske, og det koster så lite.

Trygg, imøtekommende

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

En helt fantastisk lege som tar alle mine utfordringer seriøst. Tar prøver og sender videre til spesialister . Føler med 100% ivaretatt. Anbefales.

Verdens beste fastlege

Lege: Laila Høiås Herlyng Skrevet

Fikk Laila anbefalt og var så heldig å få henne som fastlege for noen år tilbake siden. Skjønner nå i ettertid at det var som å vinne et lotteri.

Hun er kunnskapsrik, empatisk og har en utrolig evne til å se den enkelte. Jeg føler meg alltid tatt på alvor og trygg på hennes vurderinger både rent faglig og mellommenneskelig. Til tross for at hun er en travel dame greier hun alltid å presse inn en time dersom det virkelig er behov. Det er ofte litt ventetid på kontoret, men for en så dyktig lege er det en helt uvesentlig detalj. Måtte hun aldri slutte som fastlege!

Fantastisk mann og lege

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Hadde Heidari som fastlege i 10 år da han jobbet i Rana. Han øytter og han ser mennesker. Kommer med gode råd, om det meste og har enormt mye humor, empati og forståelse!

Beste fastlegen på lenge!

Lege: Ayad Ainalla Nouralla Heidari Skrevet

Har hatt Heidari som fastlege siden han kom til Åsnes. En fantastisk mann som lytter, kommer med råd og anbefalinger. Tar mange prøver om gangen for å utelukke, sender videre til spesialister rimelig fort! Heidari er flink til å stille spørsmål om situasjonen, og tar seg god tid til meg- alltid!

Både jeg og samboer kunne ikke tenkt oss en annen lege:) Håper virkelig at han blir i Åsnes i mange år til!