Nordbyen Legesenter da

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av Nordbyen Legesenter da

Verdens beste lege.

Lege: Morten Waldvogel-Rønning Skrevet

Er så heldig som fikk plass hos han før det ble fullt. Beste legen jeg har hatt, alltid lyttende og forståelsesfull. Flink med barna. Du må aldri slutte Morten.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Morten Waldvogel-Rønning Skrevet

Dette er en lege som ønsker å gjøre en grundig og god jobb. Han er støttende og forståelsesfull. Jeg opplever han som tålmod og klar. Det er trygt å komme til han.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Rolfsen er den beste legen jeg har vært borti. Han er en god lytter, er åpen for innspill om behandling og medisin, og veldig forståelsesfull. Han er flink til å følge opp. Han har vært veldig forståelsesfull med mine psykiske problemer, og har gode kunnskaper om psykisk helse (kan nevnes at han har jobbet i psykiatrien). Har aldri hatt problemer med å få hastetimer, eller telefonsamtaler. Må også nevnes at jentene på kontoret er utrolige flinke og hyggelige!

Anbefaler han som lege

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Haugvik er en lege som tar seg tid til pasientene og gir ikke opp med å finne ut av hva som er galt. Trenger pasienten lenger tid er han ikke en som haster med å bli ferdig med pasienten, men heller bruker god tid på pasientene. Kan anbefale Haugvik som lege.

Ingen over!!

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Det finnes ingen over og ingen ved siden.
Kunne ikke fått en bedre lege enn Haugvik. Tar seg alltid tid, ting blir alltid tatt på alvor og ingenting er "for lite". Tvers igjennom seriøs og profesjonell. Damene på kontoret er stort sett alltid blide og imøtekommende. Det finnes ikke problemer, bare løsninger 😊