Nordbyen Legesenter da

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen Legesenter da

Dyktig men kanskje litt for effektiv...

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Hatt Haugvik som lege i 22 år, har litt blandede erfaringer. Er en lege som tar deg seriøst og lytter, men kanskje litt for effektiv til tider og virker til å ha en del hastverk. Føles noen ganger ut som at kvaliteten på arbeidet ikke strekker helt til.

fantastisk lege

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Jeg har hatt han som lege i mange år. utrolig flink og omtenksom. Kunnskapsrik og god på å forklare/veilede.

fastlege

Lege: Anna Ilona Polak Skrevet

anbefales på det sterkeste! Ny fastlege som virkelig setter seg inn i den enkelte pasient sin helse. Flink til å forklare og fortelle hva hun gjør. meget pos. at man får tilbakemeldinger på ulike prøver som er tatt

Engasjert og medmenneskelig.

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Thomas ser deg som pasient og har alltid tid til deg. Thomas er prototypen på hvordan en fastlege skal og bør være og jeg føler meg veldig godt i varetatt. Et flott menneske.

110% tillit til Sven Richard!

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Alle i vår familie går til Sven Richard og alle er veldig fornøyde. Oppfatter han som "beste legen som finnes" og jeg kjenner mange leger pga yrket mitt.
Han er kunnskapsrik, interressert, høflig, empatisk, forståelsefull, direkte og ærlig og så mye, mye mer. Noen ganger går det veldig fort unna på timen, men det er stort sett når det er små bagateller og små plager det handler om, er noe som virkelig brenner, tar han seg tiden det tar for å komme i mål på timen.

Det er ikke ofte jeg har behov for fastlegen min, men de gangene jeg har det, er det aldri noe problem å få time om jeg sier at det haster, og det samme gjelder for familien min, vi er alle så fornøyde og føler at vi blir hørt og tatt på alvor når det virkelig gjelder. Jeg har dyp respekt for legen min som jeg har hatt som lege siden han kom til Larvik for over 20 år siden. Kommer aldri til å bytte og det tror jeg gjelder for resten av familien også.