Nordbyen Legesenter da

Fagerliveien 2 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nordbyen Legesenter da

Fantastisk!

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Etter mange år som syk å med leger som jeg ikke har følt meg hørt av. Ble jeg tildelt Rolfsen som en av hans første pasienter i Larvik. Å for en lege. En ærlig, blid, engasjert og dyktig lege. Min samboer byttet etter å ha vert med meg til han å vi håper vi aldri mister han som fastlege. Så dyktig som noen kan være. Vi har også fått to barn på den tiden han har vert fastlegen vår å han er flink med barn å nøye!

Vi får raskt time, ungene blir sjekket godt å må også skryte av damene på kontoret. Verdens beste å hyggeligste. Å Haugvik selv er en mann vi også har vert borti når Thomas ikke har vert der. Å han og er hyggelig. Thomas Rolfsen er en lege som gir deg respekt, smil og empati.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Fantastisk lege, tar seg tid til å høre på deg, lar seg ikke stresse selv om han er forsinket, grundig og henviser videre, kan anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Lege: Sven Richard Haugvik Skrevet

Denne legen gjør deg trygg på at han kan hjelpe deg. Grundig og profesjonell, hører på hva du har å si, tar deg alvorlig.

Bra!

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Lytter, seriøs og tilstedeværende.
Har fungert veldig bra for meg, anbefales.
Lett å få time raskt.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Thomas Rolfsen Skrevet

Thomas tar seg tid, han lytter og viser empati. Det er helt tydelig at han bryr seg. For første gang føler jeg at legen snakker med meg og ikke bare ser på datamaskinen. Jeg kan ikke få fullrost Thomas! Og fantastiske legesekretærer!!!