Birkenes legesenter

Telefonnummer37 27 89 8037 27 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strøget 4760 Birkeland

Siste vurderinger av Birkenes legesenter

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Min Fastlege siden jeg bor her. Han er det hva jeg forventer fra en lege! Kunnskapen er på toppen og hele familien føler seg trygge med han som fastlege.

Tja...

Lege: Helene Fosse Engemyr Skrevet

Jeg har jobbet hele livet og blir litt sjokkert over at jeg må krangle meg til en ussel sykemelding over noen få dager. Synes det var vanskelig å få frem problemstillingen min da jeg var redd for å ikke bli trodd. Vente i 20 min før jeg fikk komme inn, og så var det bare å få meg ut igjen etter fire minutt virket det som. Møtte også en svært ufin sekretær i telefonen da jeg skulle bestille time som krevde å få vite diagnosene mine og i tillegg ønsket å informere meg om at jeg neppe kom til å få sykemelding!

Verdens Beste Fastlege

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

En lege som virkelig tar seg god tid til deg og viser interesse. Han er interessert å løse problemene og er alltid blid. Dette er min 3 fastlege og grunnet flytting så fikk jeg en ny. Han anbefales på det sterkeste.

Verdens beste

Lege: David Andre Danielsson Skrevet

Han er den aller beste legen! Et stort savn! Håper inderlig at du flytter til Gjøvik igjen! Har vært min fast lege i mange år. Veldig dyktig!

professional kultur

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Jeg har ringt til legesentrum og sa at jeg hadde feber

39 om natta og hoste så mye. Det var svar: "hva kan vi gjøre? Ta egen sykmelding."

Hvis jeg skulle ta egen sykmelding da skulle jeg ikke få den medisin som jeg trenger.
Hvorfor i den tjeneste disken alltid føler seg ikke velkommen