Legene i Solheimsviken DA

Solheimsgt.16 5058 Bergen

Siste vurderinger av Legene i Solheimsviken DA

Eksperise

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Davidsen har bred ekspertise, lytter og forklarer grundig. I tillegg er han empatisk og lett å prate med. Min mor var med meg på en graviditetsoppfølgingstime og ble facinert av kunnskapen og informasjonen vi fikk gjennom timen.

Svært ufølsom lege! Ingen tålmodighet.

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Møtte dessverre Dr.Kucinar da jeg var på legevakten med min sønn på 2 år.
Vi fikk en svært dårlig opplevelse. Min sønn gråt og ville ikke bli undersøkt. Da jeg prøvde å roe ned min sønn før undersøkelsen fikk jeg beskjed om at "han ikke kunne bruke 1 time på hver pasient, da det var andre som ventet". Jeg prøvde å få legen til å vise han stetoskopet, men han bare satt helt følelsesløs og ventet. "Jeg kan ikke undersøke han når han er sånn". Men ingen hjelp å få til å bedre situasjonen. Han sa aldri et eneste ord til min sønn!
Det hele toppet seg da han skulle se ned i halsen på min sønn og stakk pinnen alt for langt bak slik at min sønn brakk seg noe voldsomt og fikk panikk. I stedet for å trekke pinnen litt tilbake holdt han den der slik at min sønn brakk seg igjen og igjen.
Da fikk jeg nok og kjefte skikkelig på legen. Han tok det IKKE til seg og påsto at han hadde tålmodighet.
Møter vi noen gang på Dr.Kucinar igjen, snur vi i døren!
Styr unna!!!

Beste lege

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Den beste legen noe sinne har hatt han i 30 år.om vi må vente litt for å komme inn så gjør ikke det noe .kvir meg til den dagen han går av med pensjon ,ingen er som han den beste av de alle ,

Fortsatt den beste i Bergen

Lege: John Egil Davidsen Skrevet

Bred faglig kunnskap, mye erfaring, empati. Et menneske man kan henvende seg til i krise situasjoner. Gode vurderinger og konkrete behandlings planer.

Dyktig - anbefales virkelig!

Lege: Miron Kucinar Skrevet

Hos Dr. Kucinar føler man seg trygg og ivaretatt.
Han er en lege man føler seg komfortabel med, som er lett å snakke med og flink til å lytte.
Han fremstår som en faglig dyktig lege.

Anbefales!