Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg er heldig som har Gjedrem som fastlege, hun tar alle problemstillinger på alvor og er grundig når hun vurderer hva som trengs å behandle. Noen ganger har jeg som pasient vært urolig for noe som hun da har gitt forklaring på som gjør at jeg blir trygg. Hun er kjapp å henvise til spesialist hvis hun ser at det behøves. Opplever henne som imøtekommende og faglig dyktig. Beste legen jeg har møtt.

Nedlatende og sta

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg opplever henne som lite bevegelig og veldig nedlatende. Enten så gjør man ting på hennes måte eller så kan du bare dra. Det er ikke rom for å jobbe sammen og finne ut av ting, og jeg har dratt derfra gråtende og følt meg tatt lite seriøst og/eller ikke hørt på skikkelig. Jeg skjønner nå etter å ha lest her at dette ikke er bare jeg som har opplevd, som hjelper veldig.

Trygg imøtekommende kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Føler meg veldig trygg:) Undersøker meg grundig. Jeg kan spøke med henne. Det betyr mye.

Nedlatende og med forutinntatte holdninger

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Har tidligere vært svært fornøyd med Toril. Men tilitt er forsvunnet og oppfatter at hun har fått nedlatende holdninger og er svært forutinntatt i sine vurderinger og spør sjeldent om hvorfor og virker svært forutbestemt i alt hun gjør og det siste årene uten og spøre
og jeg oppfatter at hun kommer med stråmanns argumenter på lege timene og hun og er svært konfronterende uten og spore enkle spørsmål før hun konkluderer..

Tapt seg

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Virket interessert, forståelsesfull, dyktig og grundig før. I det siste har hun kommet med stygge, sårende og nedlatende kommentarer.
Føler meg ikke hørt. Blir møtt med nærmest sinne (og utålmodighet) over at jeg kommer dit allerede før jeg får presentert grunnen for legetimen. Mulig lei og overarbeidet, men det blir spekulasjoner.
Uprofesjonelle utsagn iallfall! Veldig vonde opplevelser der de siste gangene.