Kikkhull og Fedmekirurgi AS

Telefonnummer962 04 000962 04 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskjoldsgt. 13-15 2821 Gjøvik

1 vurdering

Siste vurderinger av Kikkhull og Fedmekirurgi AS

Varm, trygg og omsorgsfull

Lege: Lars Martin Rekkedal Skrevet

Fantastisk lege som ser sine pasienter. Flink til å lytte, kommer med gode råd og er til å stole på. I tillegg til å vare god lege, så er han et godt menniske. Erlig og reflektert, opptatt av godt resultat.

Verdens beste kirurg

Lege: Reidar Alexander Vigen Skrevet

Jeg har vært så heldig og blitt operert tre ganger av Alexsander Vigen ved Akershus Universitetssykehus. Han er utrolig profesjonell, snill, omtenksom og brenner for det han gjør. Han har operert med på buk plastikk og kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Veldig fint arr. Jeg har også hatt arm – plastikk utført av han på begge armene fra albue til underarm og ned ribbeinsidene.
For en oppfølging jeg får av han. Han tar virkelig vare på sine pasienter og gir seg ikke før han er fornøyd. Jeg er evig takknemlig for den støtten, oppfølgingen og ikke minst min nye kropp uten helseproblemer. (Grunnet løshud etter raskt vekttap).

Alexsander skal også ta lårplastikk på meg i 2017. Noe jeg gleder meg utrolig til, takket være han!

takket være han har jeg fått en ny å lettere hverdag.
Bedre kirurg finnes ikke innen dette feltet

Troverdig, dyktig og ivaretakende

Lege: Reidar Alexander Vigen Skrevet

Vigen gjennomførte en stor bukplastikkoperasjon på meg i mars 2017, etter et ganske stort vekttap. Gjennom alle konsultasjoner og operasjonen har jeg blitt ivaretatt på en svært god måte. Vigen er faglig dyktig, utstråler troverdighet og virker oppriktig engasjert i jobben sin til det beste for meg som pasient og resultatet til slutt. Bare noen uker etter operasjon er arrene nesten ikke synlige og jeg har fått en fantastisk pen mage. Jeg kan derfor anbefale Vigen på det varmeste.