Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttuntorget legesenter

Moden, reflektert og omsorgsfull

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Kan ikke se for meg en bedre fastlege. Tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i deg og helsen din. Kan ikke anbefale henne varmt nok.

Empatisk og grundig

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Følger opp på resultat av feks blodprøver. Ringer deg om der er tvil.
Tar ingen sjangser med helsa din.
Kan absolutt anbefales.

Ikke fornøyd

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Jeg har hatt Lene som lege i mange år, hun er en trivelig dame men har flere ganger gitt meg antibiotika for noe uten at jeg har fått resultat på at det er dette jeg har. Da jeg kom hjem fra Afrika og var kjempedårlig i hele kroppen fikk jeg beskjed om å hvile det av meg uten at hun tok en eneste test, noe som fikk meg til å føle at hun ikke tok meg seriøst og at jeg følte meg utrygg . Noe annet som jeg er misfornøyd med er at det ofte tar to uker før jeg får komme til da legen alltid er opptatt. Har nå skiftet til en annen lege.

Kunnskapsrik, interessert og effektiv.

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Hatt Sissel Holmen som fastlege i 15år. Både meg og mine to døtre er svært fornøyd! Hun tar pasienten på alvor, og man føler seg sett og ivaretatt.

Trygg og hjelpsom lege

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Har hatt Sissel som fastlege i 17 år og er veldig fornøyd med oppfølging og hjelpen hun gir. Føler meg forstått og hun tar meg på alvor