Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttuntorget legesenter

Vennlig, effektiv og oppdatert

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Kommer raskt til sakens kjerne, søker råd utenfra hvis hun ikke føler seg kompetent, dette gjør hun gjerne mens du er der. Man føler seg ivaretatt og sett. Hun sender alltid svar på prøver, uansett resultat. Ringer deg hvis det er behov. En svært tilstede og virkelig den beste legen jeg har hatt.

Seriøs og omsorgsfull lege

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor og godt følgt opp i ettertid. Ingen henvendelser blir oppfattet som unødvendige. Virker dyktig i sitt arbeid samtidig som hun er rask og effektiv. Veldig fornøgd!

Tar pasienten på alvor

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Hun er bare fantastisk i alle måter en lege skal være. Hun er lyttende, tilgjengelig, løsningsorientert og tar pasienten på alvor. Jeg takker alle som jobber på Nesttun legesenter.

Dyktig lege

Lege: Peter Berent Kryvi Skrevet

Dyktig fastlege som behandler sine pasienter med respekt og alvor. Er faglig sterk og grundig i møte med pasient.

Jeg kan ikke skryte nok av Terje.

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Jeg har brukt Terje i årevis, og han har alltid hatt min helse i fokus. 2 ganger i året tar jeg en tur innom å får sjekket den generelle helsetilstanden min.
Han gir personlig tilbakemelding på prøver han har tatt om det skulle være noe som har avvik. I noen tilfeller har han kalt meg tilbake for nye blodprøver.
Helt gjennom en ærlig lege som setter pasienten i fokus.