Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttuntorget legesenter

Kunnskapsrik, interessert og effektiv.

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Hatt Sissel Holmen som fastlege i 15år. Både meg og mine to døtre er svært fornøyd! Hun tar pasienten på alvor, og man føler seg sett og ivaretatt.

Trygg og hjelpsom lege

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Har hatt Sissel som fastlege i 17 år og er veldig fornøyd med oppfølging og hjelpen hun gir. Føler meg forstått og hun tar meg på alvor

Vennlig, effektiv og oppdatert

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Kommer raskt til sakens kjerne, søker råd utenfra hvis hun ikke føler seg kompetent, dette gjør hun gjerne mens du er der. Man føler seg ivaretatt og sett. Hun sender alltid svar på prøver, uansett resultat. Ringer deg hvis det er behov. En svært tilstede og virkelig den beste legen jeg har hatt.

Seriøs og omsorgsfull lege

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor og godt følgt opp i ettertid. Ingen henvendelser blir oppfattet som unødvendige. Virker dyktig i sitt arbeid samtidig som hun er rask og effektiv. Veldig fornøgd!

Tar pasienten på alvor

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Hun er bare fantastisk i alle måter en lege skal være. Hun er lyttende, tilgjengelig, løsningsorientert og tar pasienten på alvor. Jeg takker alle som jobber på Nesttun legesenter.