Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttuntorget legesenter

Trygg,imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Jeg var hatt en del leger opp igjennom, men Dr.Nysæther er den jeg har hatt lengst(8 år), og det av gode grunner. Jeg føler meg så velkommen hos ham,han lytter, og er utrolig lett å prate med. Han møter pasientene sine med respekt,omsorg,humor ,samtidig som han er faglig dyktig.Bred og god kompetanse.Den beste og koseligste legen jeg var vært borti. Vil også legge til at legesekretærerene som jobber på Nesttuntorget legesenter, er fantastiske. Selv på de travleste dagene, så er de hyggelig, og følger opp så godt de kan. Jeg vektlegger mye dette mellommenneskelige spekteret, hvordan man møter ett menneske. Har møtt mange overautoritære besserwissere av noen leger, som er som å prate med en robot,og har derfor blitt veldig kresen ift hva jeg ønsker av en lege. Dr.Nysæther har hele den «pakken» jeg ser etter, om det så er psykiske eller somatiske årsaker til ett legebesøk, så møter han deg med omsorg og respekt,uansett. Så anbefaler ham på det sterkeste.
Mvh
MEGET fornøyd pasient

Trygg og tar deg på alvoer

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Super flink lege, han tok meg på alvor og var behjelpelig med det meste. Raske henvisninger, ringer alltid etter blodprøve resultatene er kommet og generelt dyktig i sitt arbeid.

Moden, reflektert og omsorgsfull

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Kan ikke se for meg en bedre fastlege. Tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i deg og helsen din. Kan ikke anbefale henne varmt nok.

Empatisk og grundig

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Følger opp på resultat av feks blodprøver. Ringer deg om der er tvil.
Tar ingen sjangser med helsa din.
Kan absolutt anbefales.

Ikke fornøyd

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Jeg har hatt Lene som lege i mange år, hun er en trivelig dame men har flere ganger gitt meg antibiotika for noe uten at jeg har fått resultat på at det er dette jeg har. Da jeg kom hjem fra Afrika og var kjempedårlig i hele kroppen fikk jeg beskjed om å hvile det av meg uten at hun tok en eneste test, noe som fikk meg til å føle at hun ikke tok meg seriøst og at jeg følte meg utrygg . Noe annet som jeg er misfornøyd med er at det ofte tar to uker før jeg får komme til da legen alltid er opptatt. Har nå skiftet til en annen lege.