Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

Trygg forståelse kunnskap

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Viser god forståelse og tillit. Bruker tid på å lytte til hva pasienten har på hjertet. Det virker berolige å betryggende. Hendviser deg til videre til spesialist om det måtte føles nødvendig

Veldig fornøyd

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Jeg har hatt Lene som fastlege siden jeg var ung, (idag 30 år) og er veldig fornøyd. Hun har tid til å lytte og kommer med gode tilbakemeldinger. Hun er forståelsesfull og en god lege!

Useriøs lege

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Hører ikke etter, og legger ord i munnen på deg. Kjapp med å skulle foreslå en «diagnose» uten å virke til å ha noe som helst kompetanse på området. Han er nærmest umulig å få tak i, og skriver opp helt feile opplysninger i henvisninger som skal videre til spesialister (skjedd flere ganger). Jeg var nødt å bytte lege da jeg tar denne legen svært useriøst, og føler jeg ikke har fått den hjelpen man kan forvente av en fastlege.

Følger opp, Grundig

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Terje Nysæther er en lege til stole på.

Han tar seg tid til lytte og gir gode råd.
Ordner de nødvendige henvisninger og følger opp bruk av medisiner.
Bytter ikke før jeg må.

Dyktig og trygg

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Eg har hatt Lene som fastlege i fleire år, og er utruleg nøygd med måten eg blir møtt på av ho! Ho ser meg, lyttar til meg og tek meg på alvor. Ho verkar å ha utruleg brei og god kunnskap, og er ærleg på det viss eg kjem med noko ho er usikker på. Då rådfører ho seg med spesialist, gjerne medan eg sit der.

Alt i alt ein fantastisk fastlege - fantastisk nok til at mannen min stod på venteliste i to år for å komme på pasientlista hennar - og eg anbefalar ho varmt til alle!