Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

Sender ikke henvisninger

Lege: Terje Nysæther Skrevet

En skam at man gang på gang må ringe legekontoret for å sjekke at han har sendt henvisninger. Må være flaut for de andre ansatte å beklage på hans vegne.

Dårlig

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Terje er veldig hyggelig, men det virker ikke som han har tid til pasientene sine. Han er alltid forsinket og glemmer timer over telefon. Han bruker ekstremt lang tid på å sende henvisninger, selv etter flere purringer. Alt i alt: vil du ha en hyggelig lege du kun trenger å besøke for å ta blodprøver og lignende er han sikkert super. Trenger du derimot mer oppfølging, som gjerne også bør gjøres effektivt, er han absolutt ikke til å anbefale.

Dårlig oppfølgning

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Jeg har ikke hatt behov for å besøke min fastlege ofte men når jeg har vært der har jeg ikke følt jeg har blitt tatt på alvor. Terje er en fastlege som ikke har tid til sine pasienter. Han er alltid forsinket og jeg føler jeg bør være rask ved besøk, hvilket resulterer i dårlig hygiene og dårlig oppfølgning. Han glemmer å henvise deg og glemmer å gi deg tilbakemelding fra spesialist. Dette har resultert i at jeg har byttet fastlege. Ingen fastlege jeg anbefaler videre!

Trygg forståelse kunnskap

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Viser god forståelse og tillit. Bruker tid på å lytte til hva pasienten har på hjertet. Det virker berolige å betryggende. Hendviser deg til videre til spesialist om det måtte føles nødvendig

Veldig fornøyd

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Jeg har hatt Lene som fastlege siden jeg var ung, (idag 30 år) og er veldig fornøyd. Hun har tid til å lytte og kommer med gode tilbakemeldinger. Hun er forståelsesfull og en god lege!