Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Nesttuntorget legesenter

Følger opp, Grundig

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Terje Nysæther er en lege til stole på.

Han tar seg tid til lytte og gir gode råd.
Ordner de nødvendige henvisninger og følger opp bruk av medisiner.
Bytter ikke før jeg må.

Dyktig og trygg

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Eg har hatt Lene som fastlege i fleire år, og er utruleg nøygd med måten eg blir møtt på av ho! Ho ser meg, lyttar til meg og tek meg på alvor. Ho verkar å ha utruleg brei og god kunnskap, og er ærleg på det viss eg kjem med noko ho er usikker på. Då rådfører ho seg med spesialist, gjerne medan eg sit der.

Alt i alt ein fantastisk fastlege - fantastisk nok til at mannen min stod på venteliste i to år for å komme på pasientlista hennar - og eg anbefalar ho varmt til alle!

Trygg,imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Jeg var hatt en del leger opp igjennom, men Dr.Nysæther er den jeg har hatt lengst(8 år), og det av gode grunner. Jeg føler meg så velkommen hos ham,han lytter, og er utrolig lett å prate med. Han møter pasientene sine med respekt,omsorg,humor ,samtidig som han er faglig dyktig.Bred og god kompetanse.Den beste og koseligste legen jeg var vært borti. Vil også legge til at legesekretærerene som jobber på Nesttuntorget legesenter, er fantastiske. Selv på de travleste dagene, så er de hyggelig, og følger opp så godt de kan. Jeg vektlegger mye dette mellommenneskelige spekteret, hvordan man møter ett menneske. Har møtt mange overautoritære besserwissere av noen leger, som er som å prate med en robot,og har derfor blitt veldig kresen ift hva jeg ønsker av en lege. Dr.Nysæther har hele den «pakken» jeg ser etter, om det så er psykiske eller somatiske årsaker til ett legebesøk, så møter han deg med omsorg og respekt,uansett. Så anbefaler ham på det sterkeste.
Mvh
MEGET fornøyd pasient

Trygg og tar deg på alvoer

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Super flink lege, han tok meg på alvor og var behjelpelig med det meste. Raske henvisninger, ringer alltid etter blodprøve resultatene er kommet og generelt dyktig i sitt arbeid.

Moden, reflektert og omsorgsfull

Lege: Lene Kvamsdal Skrevet

Kan ikke se for meg en bedre fastlege. Tar deg på alvor, og er oppriktig interessert i deg og helsen din. Kan ikke anbefale henne varmt nok.