GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Henviser lett, hyggelig og lyttende

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Opplever henne som positiv og hyggelig, lett å prate med. Hun spør om mye for å få et bilde av problemet, og virker til å henvise lett dersom hun mener spesialist kan dette bedre enn henne, noe jeg ser som positivt. Prøver ikke "late som" hun kan mer enn hun gjør, samtidig virker det som hun kan mye.
Virker kanskje litt stresset til tider, mye pasienter og mye og gjøre, men tar seg likevel god tid til hver pasient.

Omsorgsfull

Lege: Dag Findreng Skrevet

Han reddet livet mitt. Følte meg trygg, og at han tok meg seriøst fra første stund. En ære å ha han.

Trygg og full av kunnskap

Lege: Rolf Hamran Skrevet

Jeg ønsker å gi en god tilbakemelding på Rolf Hamran.
Dette har vært min fastlege som liten.
Jeg føler meg alltid sett, hørt og forstått.
Det er alltid åpent og velkomment for å ytre bekymringer/sykdom/generelt og få så stor aksept for at man er bare menneskelig. Selv med hektisk timeplan føler man alltid seg godt prioritert.

Flere leger burde tatt god lærdom av Dr. Hamran sin utførelse av fantastisk arbeid, som lege og person

Obs! Obs! Her kan du plutselig få ny fastlege i løpet av natten

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Var egentlig fornøyd, og følte meg sett og hørt, men fikk sjokk da jeg en kveld fikk brev fra helenorge om at jeg dagen etter hadde ny fastlege etter et maskinelt uttak. Hun valgte å redusere pasienter over natten uten forvarsel. Fikk beskjed av helenorge om at hun visste godt hva hun gjorde. Jeg hadde nettopp fått henne som fastlege, og brukt mye tid og krefter på å sette henne inn i min situasjon, og må nå starte på nytt. Fikk beskjed av helenorge at om det var greit for henne, kunne jeg likevel ha henne som lege. Jeg kontaktet henne, og det ville hun ikke. Hvor er pasient hensynet?

Rotete og følger ikke opp

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Alltid veldig forsinket og har dårlig tid. Bruker ukeavis på å sende henvisninger og gir IKKE tilbakemeldinger på prøvesvar.

Dette er en Pluss-tjeneste.