GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik.

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Legen er et medmenneske som jeg gjerne deler mine problemer med. Etter få konsultasjoner var det som å komme til en god venn. Flink til å finne løsninger på de problemene jeg har hatt.
Jeg har nå konsultert legen svært mange ganger (regelmessige kontroller) og har hver gang forlatt kontoret i bedre humør enn da jeg kom.
Slikt er viktig for gamle menn!

Overfladisk

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Virker overfladisk og hadde liten tid til å lytte. Ble kastet ut etter oppsatt tid, selv om jeg ikke hadde fått tatt opp det jeg ønsket. Fikk beskjed om å bestille ny time.

Dyktig lege

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Veldig dyktig og imøtekommende. Hun tar seg god tid undersøkelser og henviser enkelt om det er behov for det. Aldri hatt så flink lege tidligere.

Lytter og er svært seriøs

Lege: Bente Skram Skrevet

Jeg har brukt Bente i mange år og er svært svært fornøyd. Jeg blir tatt på største alvor, hun lytter og hjelper med å finne rett medisin og gode løsninger. Anbefales på det varmeste.

Faglig dyktig og sympatisk

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Har hatt Sødal til fastlege noen år nå og er veldig fornøyd. Opplever henne som vennlig, åpen og faglig dyktig. Flink til å lytte og stille spørsmål for å sette seg inn i problemstillingen man kommer med. Forklarer ofte hvordan hun tenker når hun vurderer hva som er riktig behandling. De gangene hun har vært usikker på noe har hun sjekket det opp ved å spørre kolleger eller ringe spesialister, noe jeg opplever som betryggende. Flink med barn. Veldig sympatisk. Hender det blir litt ventetid, men man forstår hvorfor, så det er greit.