GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Telefonnummer37 25 81 0037 25 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bark Silasvei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Rotete og uten oversikt

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Virker ikke til å ha system i sakene sine, rotete og distre/glemsk. Mangelfull oppfølging og tilbakemelding. Virker usikker og gir ikke pasienten trygghet. Anbefales ikke som fastlege

Trygg

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Dette er en lege som hører på deg og forstår deg! Blid og imøte kommende. Jeg føler meg tatt vare på.

Fantastisk, behagelig, imøtekomme, omsorgsfull

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Beste fastlegen jeg noensinne har vært hos. Kommuniserer tydelig og gir god veiledning og informasjon. Har evnen til å være empatisk men fortsatt profesjonell. Lytter og ser pasienten. Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk!

Anbefales til alle og en hver

Lege: Bente Skram Skrevet

Gått til Bente i mange år og er meget fornøyd. Dyktig og grundig. Dersom du kommer med bekymringer eller ett problem, tas dette på alvor, og alt skal undersøkes og sjekkes, noe som er veldig betryggende.

Når jeg trengte det mest, var Bente på hele tiden. Kjempe god oppfølging.

Medmenneskelighet og empati har hun nok av.

Hun er også forberedt i forkant av konsultasjons timen. (Noe jeg ikke er vandt med fra tidligere lege). Det merket jeg fort når jeg skulle ta opp ett tema som var noe ?sjeldent? og da hadde hun lest på dette i forkant. Da ble jeg rett og slett en veldig fornøyd som pasient!

Litt vanskelig med å få "vanlige" timer fort, men det går helt fint. Det er verdt det. Ellers får jeg som regel akutt time den dagen jeg ringer, dersom det er behov for det.

Bedre lege finnes ikke

Lege: Dag Findreng Skrevet

Meget dyktig faglig og en menneskekjenner av de sjeldne. Hvis du er hypokonder så bør du finne en annen lege. Jeg har brukt ham som fastlege i mange år og han vet hva han gjør og hva pasienten trenger. Han er glimrende til å foreta små kirurgiske inngrep - godt håndlag.