GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Lytter og er svært seriøs

Lege: Bente Skram Skrevet

Jeg har brukt Bente i mange år og er svært svært fornøyd. Jeg blir tatt på største alvor, hun lytter og hjelper med å finne rett medisin og gode løsninger. Anbefales på det varmeste.

Faglig dyktig og sympatisk

Lege: Liv Inger Fosli Sødal Skrevet

Har hatt Sødal til fastlege noen år nå og er veldig fornøyd. Opplever henne som vennlig, åpen og faglig dyktig. Flink til å lytte og stille spørsmål for å sette seg inn i problemstillingen man kommer med. Forklarer ofte hvordan hun tenker når hun vurderer hva som er riktig behandling. De gangene hun har vært usikker på noe har hun sjekket det opp ved å spørre kolleger eller ringe spesialister, noe jeg opplever som betryggende. Flink med barn. Veldig sympatisk. Hender det blir litt ventetid, men man forstår hvorfor, så det er greit.

Hyggelig lege

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Evner å sette seg inn i min situasjon. Ser helheten, men må av og til minnes på ting som skulle hvert sjekket opp😀

Sikker i sin jobb og trygg behandling

Lege: Stian Flo Skrevet

Har blitt tatt seriøst i mine kommentarer, sett og hørt for den jeg er og riktig medisinering til rett tid, veldig fornøyd med denne legen....

Den gode samtalen

Lege: Rolf Hamran Skrevet

Takk Rolf. Du holder ut med meg i gode og dårlige dager. Takk for at du er der og lytter :) Det hjelper :)