GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Bark Silasvei 7 4876 Grimstad

Siste vurderinger av GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

Sikker i sin jobb og trygg behandling

Lege: Stian Flo Skrevet

Har blitt tatt seriøst i mine kommentarer, sett og hørt for den jeg er og riktig medisinering til rett tid, veldig fornøyd med denne legen....

Den gode samtalen

Lege: Rolf Hamran Skrevet

Takk Rolf. Du holder ut med meg i gode og dårlige dager. Takk for at du er der og lytter :) Det hjelper :)

Respektfull og lyttende

Lege: Rolf Hamran Skrevet

Rolf Hamran er en lege jeg verdsetter høyt.
Han er alltid imøtekommende og har en god energi som gjør at man føler seg i gode hender. Jeg har alltid blitt hørt og lyttet til, samt han er kreativ og løsningsorientert og samarbeider bra med pasient.
Jeg har aldri hatt en dårlig time hos Hamran, selv med mye ventetid og kø- så har jeg aldri opplevd Hamran som annet enn tålmodig, hyggelig og ordentlig.

5 stjerners Lege!

Tar meg på alvor

Lege: Marianne Larssen Rea Skrevet

Alltid hyggelig. Får meg til å føle at jeg er en viktig person å lytte til. Har til nå alltid hatt rett i sin antakelse i hva som kan feile meg. Faglig dyktig. Føler meg trygg. Ringte til og med en søndag og spurte hvordan det gikk med meg! Min eneste bekymring er at hun en dag sliter seg helt ut i sin snillhet og omsorg.

Rotete og uten oversikt

Lege: Gabrielle Iren Danielsen Skrevet

Virker ikke til å ha system i sakene sine, rotete og distre/glemsk. Mangelfull oppfølging og tilbakemelding. Virker usikker og gir ikke pasienten trygghet. Anbefales ikke som fastlege