Klinikk for Alle Drammen

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Omstedgata 2 3012 Drammen

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Drammen

Kunnskapsrik, informativ, trygg, engasjert.

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Meget dyktig kiropraktor som som er kunnskapsrik! Hun følger opp og informerer kundene sine. Hun er ærlig og trygg. Hun tar ikke bare det som er vondt der og da, men en overall sjekk hver gang. Kjempe fornøyd!

Kiropraktor med oppriktig omsorg for sine pasienter

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

God og varm dame, som er dyktig i det hun gjør. God i faget og løsningsorientert. Som pasient føler du deg sett med dine problemer, og blir trygg i at det finnes en bedre løsning. Mine beste anbefalinger!

Omtenksom, dyktig i sitt fag, tålmodig.

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Har vært hos mange behandlere, men har aldri blitt så godt mottatt før, som hos Tiril. Grundig vurdering av mine plager før behandling. Henviser gjerne videre til andre behandlere og kollegaer for best mulig resultat. Alltid blid og hyggelig til timen. Superdyktig behandler som jeg absolutt anbefaler:)

Hyggelig, faglig sterk og service innstilt

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Jeg har hatt behandlinger hos tirid gjennom store deler av svangerskapet mitt og etter fødsel. Hun er veldig flink til å fikse problemer og smerter som har oppstått, samt forebygge andre skader og smerter. Hun er alltid i imøtekommende og i godt humør. Flinkeste og hyggeligste Kiropraktoren jeg har vært borti. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig, behagelig og faglig sterk

Kiropraktor: Tiril Wam Grønborg Skrevet

Tiril er en faglig sterk kiropraktor. Hun oppleves som trygg, behagelig, gjør veloverveide beslutninger og gir råd hvor jeg som pasient både føler meg hørt og forstått. Behandlingen hun gir meg er «spot on» og jeg opplever bedring.

Hun tar en helhetlig vurdering av problemet og henviser lett til kollegaer som er av annen profesjon for best mulig resultat. Hun overdriver ikke med antall timer hun setter opp og det er også tillitsvekkende (har dårlig erfaring med det fra før). Tiril er god på kvinnehelse og oppfølging av plager ved graviditet. Gir behandling men også øvelser man kan gjøre hjemme som bidrar til bedring. Tipp topp!