Lønnås Legesenter

Telefonnummer67 16 75 9567 16 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Lønnås Legesenter

Trygg , pasientvennelig og kunnskapsrik

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

En meget dyktig lege som tar seg god tid til pasienten . Har svært gode menneskekunnskap som trygger pasient .

Beste fastlege

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg er sikkert på at Trond hjelper og anbefaller det beste for sine pasjenter.
Han hører på hva man sier og har tid uten å stresse.
Jeg ønsker aldri måte bytte legen.

Beste legen i Bærum.

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

* Aldri forsinkelser
* Åpen for nye løsninger etter pasientens behov
* Gir gode råd
* Svært dyktig
* Svært kunnskapsrik
* Lytter til pasient og gir gode svar

Har gått til Ove Gjefsen siden jeg var barn. Prøvd andre leger og det var ikke annet enn bortkastet tid. Vil du ha de svarene, rådene og hjelpen du trenger. Da drar du til Ove Gjefsen.

Dessverre er ikke kundeservicen like godt innstilt som Gjefsen, men dette er naturligvis ikke hans feil. Derfor får han full score av meg.

Til å stole på, ryddig, kunnskapsrik

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Har erfarning med Gjefsen fra da fastlegeordningen startet. Han er alltid forberedt, kunnskapsrik, har ikke opplevd forsinkelser, ryddig og ordentlig, rett på sak, hensviser om det er behov, kommer alltid tilbake med kommentarer på prøvesvar.
Personalet forøvrig er imøtekommende, hyggelige, setter opp haste-time ved behov, aldri opplevd rot eller misforståelser der.
Kort sagt: Heldig som kom til Ove og Lønnås legesenter da ordningen ble opprettet!

Grundig og kunnskapsrik!

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Kan vanskelig tro man finner en bedre fastlege enn Sigrunn Jørstad! Hun tar seg tid, og gir seg ikke før hun kommer til bunns i evt problemer! I tillegg er hun veldig hyggelig og lett å kommunisere med!
Kort sagt helt fantastisk!