Lønnås Legesenter

Tlf: 67 16 75 95 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Lønnås Legesenter

Grundig og kunnskapsrik!

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Kan vanskelig tro man finner en bedre fastlege enn Sigrunn Jørstad! Hun tar seg tid, og gir seg ikke før hun kommer til bunns i evt problemer! I tillegg er hun veldig hyggelig og lett å kommunisere med!
Kort sagt helt fantastisk!

Behagelig og betryggende lege.

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Hadde Ove som fastlege i 24 år.

Positive ting: Jeg vil si at han er konsis når han gir beskjeder, forholdsvis rolig i møte med spørsmål og opptatt av å betrygge pasienten.

Negative ting: Opplevde at han ikke var en flink lytter. Han stilte nesten aldri oppfølgingsspørsmål ved symptomene jeg tok opp eller utredet de nærmere. Han kom med sin egen forklaring på symptomene mine, av og til før jeg hadde rukket å bli ferdig med å snakke. Som oftest var konklusjonen; 'sikkert ikke farlig'. Dette kan sikkert ha vært riktig, men jeg setter personlig pris på en mer utfyllende utredning og forklaring.

Han hadde et litt for pragmatisk forhold til medisin i min mening. Han gjorde for få utredninger, henviste for sjeldent til spesialister og var rask til å skrive ut symptomlindrende medisiner.

Synes også at han var lite oppdatert på ny forskning og medisiner.

Helt fantastisk lege! Anbefales på det varmeste

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Hele familien går hos Dr. Jørstad. Hun er nøyaktig, nøktern, realistisk og hjelpsom.
Hun tar seg tid til å forklare så jeg forstår det jeg trenger og er alltid vennlig. Jeg har ikke hatt en bedre lege noen gang.

Beste lege :)

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Pappa'n min var lege.
Shetelig er beste fastlege/lege jeg har. :)
Synd han skal gå av med pensjon, men han har en god erstatter.

Unik

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Varm, omsorgsfull, tar deg alvorlig, gir seg ikke før hun finner ut av hva det feiler deg. Ringer deg på kveldstid om hun ikke rekker det i arbeidstiden. En lege som bryr seg om deg og viser det.