Lønnås Legesenter

Tlf: 67 16 75 95 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Lønnås Legesenter

Helt fantastisk lege! Anbefales på det varmeste

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Hele familien går hos Dr. Jørstad. Hun er nøyaktig, nøktern, realistisk og hjelpsom.
Hun tar seg tid til å forklare så jeg forstår det jeg trenger og er alltid vennlig. Jeg har ikke hatt en bedre lege noen gang.

Beste lege :)

Pappa'n min var lege.
Shetelig er beste fastlege/lege jeg har. :)
Synd han skal gå av med pensjon, men han har en god erstatter.

Unik

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Varm, omsorgsfull, tar deg alvorlig, gir seg ikke før hun finner ut av hva det feiler deg. Ringer deg på kveldstid om hun ikke rekker det i arbeidstiden. En lege som bryr seg om deg og viser det.

Endelig byttet

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Styr unna! Shetelig sitter og skriver på maskin i stedet for å lytte eller sjekke pasienten. Han er lite fleksibel og kan komme med nedlatende kommentarer og konklusjoner. Glad jeg har bytta

Dyktig og lyttende

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Fantastisk faglig dyktig lege. Tar deg på alvor, følger opp og er en god menneskekjenner. Er ofte forsinket men hun stresser aldri og hun setter av tid til deg.

Meget dyktig og sympatisk lege!

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg har kun positive ting å si om Trond, han er en meget kompetent lege som det fremstår som at har mye kunnskap om faget sitt. I tillegg opplever jeg ham som en veldig trygg person, man føler seg sett og hørt ved hvert besøk!

Alle skulle hatt en fastlege som henne

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med legen min enn det jeg er med henne. Hun er alltid blid, imøtekommende, interessert og lyttende. Hun tar deg på alvor som menneske, og virker som hun virkelig bryr seg. Jeg stoler på at hun kan faget sitt til fulle. Selv om jeg har flyttet til et annet sted i kommunen, har jeg valgt å beholde henne som min lege. Jeg kjører gladelig de ekstra kilometerne for å gå til en jeg har tillit til.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Trond Langerød Skrevet

Man føler seg bra ogsaa hvis man er syk,
han snakker og lytter, han spør, anbefaller, meget bra lege.

Min beste fastlege!

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg føler at han har evne til å lytte og ta seg tid til meg. Han er grundig i sine undersøkelser. Jeg føler at ingen lege kan ta bedre vare på meg.

den beste legen i verden

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Kan ikke bli bedre . Hun gjør det beste ut av alt hun kan. Kan hun ikke sender hun meg videre .Hun har alltid vært tilstede for meg .Hun har vært min lege i ca 30 år vill ikke bytte for alt i verden.

Veldig bra lege

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Han er god til å lytte og virker interessert i meg . Han er også meget flink til å føge opp, ofte med telefon.
Han kankanskje bruke litt mer tid, men dette føles ikke som han ikke bruker den tiden som er nødvendig.
Jeg føler at han er godt orientert om aktuelle sykdommer etc.

Dyktig lege som tar deg på alvor

Lege: Sigrunn Jørstad Skrevet

Som fastlege ser hun deg som individ og gjør sitt beste for å finne ut av ting. Nøler ikke med å henvise videre hvis hun er usikker på noe. Føler meg trygg på hennes avgjørelser.

Tillitsvekkende

Lege: Trond Langerød Skrevet

Trygg, rolig, grundig og god på formidling. Gir en opplevelse av å bli godt i varetatt,
Rask tilbakemelding/oppfølging.

Tilgjengelig i flere kanaler

Lege: Trond Langerød Skrevet

Hyggelig og empatisk lege. Faglig oppdatert.

Ventetid på å få time ved fysisk oppmøte, men veies opp av super service på innloggede meldinger og pr telefon.

God lege

Lege: Erik Shetelig Skrevet

E.S er en flink lege. Han er alltid hyggelig og i møte-
kommende.Han er meget flink til å henvise til gode
spesialister og andre spesialundersøkelser. Det siste året har han også tatt seg bedre tid. Så dette må bli
en 5.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Dr. Gjefsen er alltid blid og imøtekommende. Lett å kommunisere med. Alltid god service, både pr konsultasjon og e-dialog. Lett tilgjengelig når det gjelder ny time, resepter, e-dialog etc.

Hold deg unna...

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Jeg har hatt Erik Shetelig som fastlege i et par år nå. Jeg er veldig frisk til vanlig, men den dagen jeg trengte lege pga. ryggskade fikk jeg ingen hjelp. Legen hører, men stoler ikke på pasientenes ord. I dag bytter jeg endelig fastlege.

Bra

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Godt fornøyd. Han lyttet og rekvirerte nødvendige undersøkelser. Følte at jeg ble tatt på alvor.

Dyktig og grundig lege

Lege: Ove Gjefsen Skrevet

Fantastisk lege. Gjør en god jobb, følger opp pasienten og gjør at jeg føler meg særs godt ivaretatt. Undersøker grundig og kommer med gode tilbakemeldinger. Nøye og kunnskapsrik.

Denne legen kan jeg stole på.

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Faglig sterk. Interessert i pasienten. Alltid god tid til meg. Humor. Omsorgsfull. Ingen bedre! Arbeider på et legesenter som yter svært bra service,og der man alltid kan være sikker på å få hjelp. Jeg er selv over 70 år og føler at jeg blir møtte med respekt og interesse, alltid.