Lønnås Legesenter

Siste vurderinger av Lønnås Legesenter

Endelig byttet

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Styr unna! Shetelig sitter og skriver på maskin i stedet for å lytte eller sjekke pasienten. Han er lite fleksibel og kan komme med nedlatende kommentarer og konklusjoner. Glad jeg har bytta

Dyktig og lyttende

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Fantastisk faglig dyktig lege. Tar deg på alvor, følger opp og er en god menneskekjenner. Er ofte forsinket men hun stresser aldri og hun setter av tid til deg.

Meget dyktig og sympatisk lege!

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg har kun positive ting å si om Trond, han er en meget kompetent lege som det fremstår som at har mye kunnskap om faget sitt. I tillegg opplever jeg ham som en veldig trygg person, man føler seg sett og hørt ved hvert besøk!

Alle skulle hatt en fastlege som henne

Lege: Elisabeth Juvkam Skrevet

Jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med legen min enn det jeg er med henne. Hun er alltid blid, imøtekommende, interessert og lyttende. Hun tar deg på alvor som menneske, og virker som hun virkelig bryr seg. Jeg stoler på at hun kan faget sitt til fulle. Selv om jeg har flyttet til et annet sted i kommunen, har jeg valgt å beholde henne som min lege. Jeg kjører gladelig de ekstra kilometerne for å gå til en jeg har tillit til.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Trond Langerød Skrevet

Man føler seg bra ogsaa hvis man er syk,
han snakker og lytter, han spør, anbefaller, meget bra lege.