Lønnås Legesenter

Telefonnummer67 16 75 9567 16 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Lønnås Legesenter

Meget bra fastlege

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Dr. Shetelig har vært min fastlege i veldig mange år, og jeg har alltid vært svært fornøyd. Punktligheten hans har jeg satt stor pris på, spesielt mens jeg jobbet, og ofte måtte ta fri fra jobben for å gå til legen. En gang var han mer enn 5 minutter forsinket, men da kom han ut og sa fra at han hadde fått inn et akkuttilfelle som måtte gå foran. Dr. Shetelig har alltid sørget for at jeg har blitt sendt til spesialist hvis det var nødvendig, og har fulgt opp hvis prøver viste unormale verdier. Han har alltid vært veldig effektiv, men har allikevel tatt seg tid til å høre på meg. Det er synd han skal gå av med pensjon, men arvtageren hans lover veldig bra!
Lykke til med pensjonsalderen!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

En veldig god arvtager etter Erik Schetelig som har vært min fastlege i mange år, men som dessverre går av med pensjon. Dr. Erikstad er imøtekommende, tar seg god tid, og har vist seg å være svært kunnskapsrik. Han følger også opp når det er påkrevet. Jeg føler meg meget godt ivaretatt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Erik Shetelig Skrevet

Jeg har hatt Erik Shetelig som fastlege siden 1982. Han er meget behagelig, nøye og flink til å lytte. Synd han nå går av med pensjon.

Trygg , pasientvennelig og kunnskapsrik

Lege: Haakon Sverre Tangen-Erikstad Skrevet

En meget dyktig lege som tar seg god tid til pasienten . Har svært gode menneskekunnskap som trygger pasient .

Beste fastlege

Lege: Trond Langerød Skrevet

Jeg er sikkert på at Trond hjelper og anbefaller det beste for sine pasjenter.
Han hører på hva man sier og har tid uten å stresse.
Jeg ønsker aldri måte bytte legen.