Stadionpark Klinikken

Telefonnummer51 30 30 7051 30 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jåttåvågveien 18 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Stadionpark Klinikken

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Eirik Larsen Skrevet

Dyktig kiropraktor som lytter til pasienten. Han virker forståelsesfull og omtenksom. Føler ikke han behandler "bare for å behandle", men ser pasients behov.

Ingen over, ingen ved siden

Kiropraktor: Eirik Larsen Skrevet

Har vært hos 3 forskjellige kiropraktorer og 2 fysioterapeuter med mitt problem. Eirik er den første som har tatt fat på problemet og har klart å holde skaden min i sjakk og det ser ut som jeg kan bli helt kvitt skaden, noe andre behandlere ikke var positive til.

Eirik tok seg til og med tid til å se på MR-/røntgen-bilder, noe jeg har aldri opplevd andre gjøre før.

Kan anbefale Eirik på det sterkeste. De er generelt en svært kompetent gjeng på StadionparkKlinikken der pasienten står i fokus, ikke lommeboken til pasienten.

Veldig omgjengelig og faglig dyktig!

Kiropraktor: Christer Fardan Olsnes Skrevet

Christer er en strålende person som virkelig tar del i pasientenes liv. Han stråler faglig dyktighet fra øyeblikket du setter fot inn på kontoret hans. Ingen tvil om at han er til å stole på med hans behandlingsmetoder. Om du er ute etter en råflink kiropraktiker og ikke minst en flott personlighet så bør du velge Christer. Han har heller aldri tvunget frem unødvendige behandlinger så lenge jeg har vært pasient hos han.