Stadionpark Klinikken

Jåttåvågveien 18 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Stadionpark Klinikken

Trygg, god og empatisk

Kiropraktor: Christer Fardan Olsnes Skrevet

Christer er den beste kiropraktoren i Rogaland.
Han er den eneste som får røre ryggen min. Har absolutt ingenting negativt å si om han.
Han pusher ikke på for at du skal ha flere behandlinger, å bruker kun akkurat mengden behandlinger som trengs.
Han legger behandlingen opp til hva som passer deg tidsmessig, behagelig å prate med, og har ett genuint ønske om å hjelpe.

Har vært pasient hos han siden han starta hos klinikk for alle og når han starta ny plass så fulgte jeg han dit fordi jeg syns ikke jeg hadde kjemi noen av de andre på klinikk for alle.

Christer er virkelig den beste.
Han er den personen som gjerne setter av dobbel tid, men som ikke tar ekstra betalt for det (gjelder ikke førstegangs konsultasjoner, da tar det naturligvis lenger tid)

Anbefales på det sterkeste.

Svært dyktig

Kiropraktor: Christer Fardan Olsnes Skrevet

Har gått sporadisk til Christer på Stadionpark Klinikken noen år nå og kan aldri se for meg å bytte til annen kiropraktor.
Han er svært dyktig i faget sitt, lytter og har aldri pushet på ekstra behandlinger.

Anbefaler Christer på det sterkeste!

Kunnskap og Teknikk

Unik

Han bruker tid til å vurdere og analysere. Kunnskap og en teknisk utførelse med hender og apparater i fin forening. Denne karen løser opp og frier det meste av låste kropper

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Eirik Larsen Skrevet

Dyktig kiropraktor som lytter til pasienten. Han virker forståelsesfull og omtenksom. Føler ikke han behandler "bare for å behandle", men ser pasients behov.

Ingen over, ingen ved siden

Kiropraktor: Eirik Larsen Skrevet

Har vært hos 3 forskjellige kiropraktorer og 2 fysioterapeuter med mitt problem. Eirik er den første som har tatt fat på problemet og har klart å holde skaden min i sjakk og det ser ut som jeg kan bli helt kvitt skaden, noe andre behandlere ikke var positive til.

Eirik tok seg til og med tid til å se på MR-/røntgen-bilder, noe jeg har aldri opplevd andre gjøre før.

Kan anbefale Eirik på det sterkeste. De er generelt en svært kompetent gjeng på StadionparkKlinikken der pasienten står i fokus, ikke lommeboken til pasienten.