Eide Legesenter AS

Eidetorget 6490 Eide

Siste vurderinger av Eide Legesenter AS

Ubesluttsom lege.

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Vanskelig , nesten umulig å få tillit til denne legen da han har en arrogant og nedlatende holdning til pasienten. Han tar ikke pasientens problemer på alvor tross gjentatte konsultasjoner. Han er ikke mottakelig for å høre pasientens synspunkter på sin egen helsetilstand . Legen kan jo lære seg å lytte og ikke være så nedlatende overfor pasienten.

Tja

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Virker som en hyggelig kar, men kanskje litt mer interessert i hva jeg gjør på i fritiden min enn å undersøke den fysiologiske tilstand.

Veldig fornøyd!

Lege: Espen Finholt Skrevet

Han er veldig flink til og lytte og ta god tid. Han gjør meg rolig og trygg. Og han virker som han kan faget sitt godt. Jeg er takknemlig for og ha han som lege etter og ha opplevd dårlig lege tidligere.

En lege skal bry seg om pasientene og lytte. Han virker som han elsker jobben sin...

Anbefaler alle og bruke han.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Espen Finholt Skrevet

Tar seg tid og lytter til sykdomshistorien. Rekvirerer nødvendige tilleggsundersøkelser. God tilbakemelding. Prøvesvar sendt ut på SMS kl 21.30 på kvelden.

Bra fastlege

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Grundig. Kunne nok undersøkt mer selv og henvist mindre til røntgen o.l.
Virker noe beslutningsvegrende om man stiller vanskelige spørsmål.
Vektlegger pasientens opplevelse av egne symptom, det er bra! Beholder oversikten selv ved kompliserte paSienter med mange diagnoser samtidig.