Eide Legesenter AS

Eidetorget 6490 Eide

Siste vurderinger av Eide Legesenter AS

Lite flink med mennesker

Lege: Lars Ivar Hatlebakk Skrevet

Hadde med min sønn som var syk, jeg fortalte hva som var galt og ba om medisin til han. Legen snakket ikke, bare svarte mhm. Sønnen min ville ikke la han undersøke han og legen gjorde ingen forsøk på å få tillit. Så han skrev ut medisiner uten at gutten ble undersøkt, men ut ifra jeg som mor fortalte. Jeg er ikke fornøyd, kommer ikke til å ta med barna mine til han om de er syke. Svært lite snakkesalig. Sikkert flink faglig, men må lære seg hvordan han skal forholde seg til pasienter, særlig små barn.

Ekstremt dårlig relsjonskompetanse

Lege: Lars Ivar Hatlebakk Skrevet

Utydelig, uklar og generelt svak på kommunikasjon. Gir ikke svar, og virker svært usikker på å gi svar. Svært misfornøyd med mine møter med denne legen.

Hjelpsom og flink

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Jeg har hatt flere leger med mine sykdomsplager, de nektet å hjelpe å gi medisiner. Byttet derfor fastlege til Olav, har hatt veldig god erfaring med han, lytter godt etter hva jeg har å si, veldig hjelpsom mtp medisiner ol. Han har også vært veldig grundig i det han driver med å har henvist meg til masse forskjellige spesialister for å få en grundig gjennomgang av alt. Jeg anbefaler virkelig denne legen til alle sammen.

Topp lege

En lege som nekter pasient å ha fritt sykehusvalg.

Lege: Espen Finholt Skrevet

Har flere dårlige erfaringer med han, har flere ganger spurt om å få henvisning til anna sykehus i molde å det nekta han meg.

Tror han vet alt

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Har ikke troen på å sende folk til spesialister da han selv er sikker på at han vet hva som er galt. Selv etter gjentatte besøk.