Eide Legesenter AS

Eidetorget 6490 Eide

Siste vurderinger av Eide Legesenter AS

Tror han vet alt

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Har ikke troen på å sende folk til spesialister da han selv er sikker på at han vet hva som er galt. Selv etter gjentatte besøk.

Hyggelig og dyktig

Lege: Lars Ivar Hatlebakk Skrevet

Tar pasienten på alvor, trivelig, god lytter, faglig flink. Lett å få videre henvisning om det trengs. Veldig fornøyd!

Ubesluttsom lege.

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Vanskelig , nesten umulig å få tillit til denne legen da han har en arrogant og nedlatende holdning til pasienten. Han tar ikke pasientens problemer på alvor tross gjentatte konsultasjoner. Han er ikke mottakelig for å høre pasientens synspunkter på sin egen helsetilstand . Legen kan jo lære seg å lytte og ikke være så nedlatende overfor pasienten.

Tja

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Virker som en hyggelig kar, men kanskje litt mer interessert i hva jeg gjør på i fritiden min enn å undersøke den fysiologiske tilstand.

Veldig fornøyd!

Lege: Espen Finholt Skrevet

Han er veldig flink til og lytte og ta god tid. Han gjør meg rolig og trygg. Og han virker som han kan faget sitt godt. Jeg er takknemlig for og ha han som lege etter og ha opplevd dårlig lege tidligere.

En lege skal bry seg om pasientene og lytte. Han virker som han elsker jobben sin...

Anbefaler alle og bruke han.