Eide Legesenter AS

Eidetorget 6490 Eide

Siste vurderinger av behandlere ved Eide Legesenter AS

Misfornøyd

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Du må gjerne innom legen mange ganger før han henviser pasienter videre til spesialister. De gangene jeg var innom med min egen helse eller med mine barns helse spurte han om jeg hadde søkt på google om hva det kunne være, og etter det gikk han selvbinn på google og søkte svar.
Virker ikke interesseer i sykdomsforløpet og virker ikke til å bry seg nevneverdig om hva det er som feiler deg i det hele tatt.
Kommunikasjon med barn er helt fraværende. Ser knapt på barnet når man er der.
Svært misfornøyd med mine møter med denne legen.

Uinteressert og noe uhøflig

Lege: Olav Flugstad Skrevet

Min erfaring med Flugstad er at han virker medisinsk kompetent men mangler empati og medfølelse for flere pasienter. Han har sin måte å gjøre ting på og fremmer dette på en måte som gjør at han fremstår som lukket ovenfor pasients tanker og behandlingsløp.

Svært bra og trygg lege

Lege: Lars Ivar Hatlebakk Skrevet

Jeg opplevde å bli forstått mer av denne legen en noen annen lege jeg har møtt. Han er flink generelt sett- med helhetsinntrykk og totalvurdering og forståelse av bivirkninger.

Inngir tillit

Lege: Lars Ivar Hatlebakk Skrevet

Meget flink lege og har gitt meg svar på de medisinske spørsmål jeg lurer på angående min helse. Er tydelig og vet hva han holder på med.

Trivelig og flink til å samarbeide!

Lege: Lars Ivar Hatlebakk Skrevet

Synes han er en meget dyktig lege som er lett å samarbeide med. Er som regel rett på sak og gjør det som trengs.