Moayed Amiri

Trondheimsveien 100 0565 Oslo

Siste vurderinger av Moayed Amiri

Behagelig, lyttende, forståelsesfull, kunnskapsrik.

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Jeg er meget fornøyd med dr. Amiri. Føler at jeg blir tatt på alvor og blir alltid sendt videre til fagspesialist om nødvendig. Han har også ringt meg utenom kontortiden - lørdag & søndag - for å informere om prøvesvar og for å spørre om hvordan det står til med meg. Det har jeg aldri opplevd hos noen lege i hele mitt liv. Et stort pluss for meg er at han er et smilende menneske med godt humør...samme hvor dårlig jeg føler meg så går jeg alltid ut med en litt bedre følelse. Bedre enn dét kan det ikke bli. Dr. Amiri får min sterkeste anbefaling.

Beste legen!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Lytter og hører på deg. Kjempeflink og blir tatt seriøst. Aldri forsinket. Jeg var bekymret for noe blodprøver. Og han ringte meg på en lørdag bare for å fortelle at de var blitt bedre. For en fantastisk lege!

En dyktig lege som hører etter!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Veldig god opplevelse på legebesøk hos Dr. Amiri. Han er en dyktig lege som tar seg god tid og hører nøye etter! Ingen ventetid heller 😊 Anbefales!

Väldigt duktig!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Har haft min lege nu i ett år snart och de finns absolut inget att klaga på. Tvärt om, finns bara possetiva saker om denna lege. Första legen her i Norge som verkligen sätter sig in i min jounal. Han arbetar hårt för att saker och ting ska bli bedre. Han finns alltid tillgänglig för besök och tar även emot besök på kort varsel. Han ser dig för den du är och de har jag aldrig upplevt tidigare. Anbefalles sterkt för dem som vill ha en meget kunnig och duktig fastlege.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Har hatt flere fastleger tidligere, men hadde negativt inntrykk av de jeg hadde, så måtte jeg bytte til Amiri i fjor etter anbefaling av en venn.
Jeg har vært hos Dr. Moayed flere ganger grunnet mine forskjellige helseutfordringer, og siden første time har jeg hatt positivt inntrykk om han. Følte at jeg ble godt ivaretatt og ble tatt på alvor. Han lytter virkelig til pasienter og er faglig oppdatert og kjempe hyggelig.
Dr.Amiri er rolig person, og er presis på tid. Sympatisk og flink lege. Nesten aldri forsinket. I tillegg får jeg time på dagen alltid. Veldig fornøyd:-)
Jeg tar med alltid huskelapp grunnet flere helseutfordringer, og kunne ta opp alle problemstillinger samtidig på samme time uten at han stresser seg.