Carl Berner Legene Amiri

Trondheimsveien 100 0565 Oslo

Siste vurderinger av Carl Berner Legene Amiri

En dyktig lege som hører etter!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Veldig god opplevelse på legebesøk hos Dr. Amiri. Han er en dyktig lege som tar seg god tid og hører nøye etter! Ingen ventetid heller 😊 Anbefales!

Väldigt duktig!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Har haft min lege nu i ett år snart och de finns absolut inget att klaga på. Tvärt om, finns bara possetiva saker om denna lege. Första legen her i Norge som verkligen sätter sig in i min jounal. Han arbetar hårt för att saker och ting ska bli bedre. Han finns alltid tillgänglig för besök och tar även emot besök på kort varsel. Han ser dig för den du är och de har jag aldrig upplevt tidigare. Anbefalles sterkt för dem som vill ha en meget kunnig och duktig fastlege.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Har hatt flere fastleger tidligere, men hadde negativt inntrykk av de jeg hadde, så måtte jeg bytte til Amiri i fjor etter anbefaling av en venn.
Jeg har vært hos Dr. Moayed flere ganger grunnet mine forskjellige helseutfordringer, og siden første time har jeg hatt positivt inntrykk om han. Følte at jeg ble godt ivaretatt og ble tatt på alvor. Han lytter virkelig til pasienter og er faglig oppdatert og kjempe hyggelig.
Dr.Amiri er rolig person, og er presis på tid. Sympatisk og flink lege. Nesten aldri forsinket. I tillegg får jeg time på dagen alltid. Veldig fornøyd:-)
Jeg tar med alltid huskelapp grunnet flere helseutfordringer, og kunne ta opp alle problemstillinger samtidig på samme time uten at han stresser seg.

Flink lege

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Min opplevelse av Amiri er at han er flink og imøtekommende. Han er ute etter å finne gode løsninger, og henviser videre ved behov.

Veldig hyggelig og på tilbudssiden

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Moayed er veldig hyggelig og åpen. Han tok seg god tid, ga gode og forståelige svar på spørsmålene mine og lot meg lufte flere problemer i samme time. I tillegg fikk jeg time på dagen. Veldig fornøyd, føles som å oppdage en skjult skatt! Selve legekontoret hans på Carl Berner er dessverre vanskelig å finne. Man må inn døra til Drosjehuset, og lete seg videre fram derfra. Han bør få seg en nettside der denne infoen kan letes opp.