Moayed Amiri

Trondheimsveien 100 0565 Oslo

Siste vurderinger av Moayed Amiri

En mer fantastisk lege skal du lete lenge etter

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

For et fantastisk menneske. Jeg er nesten på gråten når jeg skriver dette. I løpet av mitt liv har jeg aldri møtt en lege som dette. Etter første møtet med han så følte jeg meg som et nytt menneske. Jeg følte jeg ble hørt, han tok seg god tid, og stilte ingen spørsmålstegn ved mine diagnoser. Var kun støttende. Han er ekstremt nøye. Jeg klarer så vidt å belaste beinet mitt. I løpet av alle år jeg har vært inn og ut av sykehus eller legekontor så har ingen hjulpet meg ut døra eller støttet meg. Han tok tak under armen min, og hjalp meg ut av kontoret. Jeg kommer aldri til å bytte denne legen. Han brenner for sitt yrke. Jeg har møtt så mange forferdelige leger, men nå har jeg endelig funnet min match. Begynte å miste troen. En skjult skatt. De som jobber på kontoret med han er like herlige. Aldri smilt så mye etter en legetime.

Behagelig, lyttende, forståelsesfull, kunnskapsrik.

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Jeg er meget fornøyd med dr. Amiri. Føler at jeg blir tatt på alvor og blir alltid sendt videre til fagspesialist om nødvendig. Han har også ringt meg utenom kontortiden - lørdag & søndag - for å informere om prøvesvar og for å spørre om hvordan det står til med meg. Det har jeg aldri opplevd hos noen lege i hele mitt liv. Et stort pluss for meg er at han er et smilende menneske med godt humør...samme hvor dårlig jeg føler meg så går jeg alltid ut med en litt bedre følelse. Bedre enn dét kan det ikke bli. Dr. Amiri får min sterkeste anbefaling.

Beste legen!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Lytter og hører på deg. Kjempeflink og blir tatt seriøst. Aldri forsinket. Jeg var bekymret for noe blodprøver. Og han ringte meg på en lørdag bare for å fortelle at de var blitt bedre. For en fantastisk lege!

En dyktig lege som hører etter!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Veldig god opplevelse på legebesøk hos Dr. Amiri. Han er en dyktig lege som tar seg god tid og hører nøye etter! Ingen ventetid heller 😊 Anbefales!

Väldigt duktig!

Lege: Moayed Jassem Mohammed Amiri Skrevet

Har haft min lege nu i ett år snart och de finns absolut inget att klaga på. Tvärt om, finns bara possetiva saker om denna lege. Första legen her i Norge som verkligen sätter sig in i min jounal. Han arbetar hårt för att saker och ting ska bli bedre. Han finns alltid tillgänglig för besök och tar även emot besök på kort varsel. Han ser dig för den du är och de har jag aldrig upplevt tidigare. Anbefalles sterkt för dem som vill ha en meget kunnig och duktig fastlege.