Vinkjelleren Legesenter

Storgaten 60 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Vinkjelleren Legesenter

Beste legen

Lege: Dagfinn Hagtvedt Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Han er svært erfaren og oppdatert. Er direkte, ærlig og involverer meg som pasient. Er oppriktig interessert og sympatisk. Tar seg god tid når dette er nødvendig. Han viser sårbarhet og kan komme med eksempler fra egen helse/erfaringer. Det gir tillit.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Stine Marie Urestad Birkevold Skrevet

Jeg bruker vanligvis ikke skrive vurderinger men ble kontaktet av en venninne som står på venteliste og lurte på om hun burde velge en annen lege på grunn av anmeldelsen her på legelisten. Da jeg leste anmeldelsen ble jeg overrasket og kjente meg absolutt ikke igjen. Jeg ble tatt varmt i mot av en hyggelig lege. Følte meg godt ivaretatt og absolutt ikke til bry. Dere får gjerne fjerne det om det blir personlig info om legen. (Moderator fjernet noe personlig info)
Jeg sa til min venninne at jeg er veldig fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karl Vidar Johannessen Skrevet

Jeg har hatt Karl Vidar som fastlege siden 2003, og er veldig fornøyd med sakligheten, humoren, og den gode oppfølgingen hans. Han tar ting alvorlig, men ikke "alvorlig" på en sånn måte som gjør en pasient nervøs.

Utrygg

Lege: Stine Marie Urestad Birkevold Skrevet

Man går ut fra kontoret å føler seg som man har vært til bry.
Følelsen av å bli ivaretar er ikke tilstede.
Synd at man som graviditet skal bli utrygg og stresset av legens holdninger og oppførsel.

Sterkt mangelfull oppfølging

Lege: Dagfinn Hagtvedt Skrevet

Ingen lytting. Ingen reell kommunikasjon når det ble alvorlig sykdom og ikke lenger fjas & prating om vanlig influensa.
Legen virket i ubalanse gjentatte ganger.
Legen var veldig i utakt med meg som pasient.
Var kun i avsenderposisjon og ikke i mottager posisjon. Kommer ikke til som pasient med å meddele noe. Han ville ikke høre mer enn en setning før han avbrøt med sitt.

Fikk ikke engang ny time til å formidle forverret situasjon. Sårbart og veldig uheldig å oppleve unnvikende lege ved alvorlig sykdom.

Forværelset er heller ikke å anbefale.
Veldig avvikende ift normale forventninger.