Vinkjelleren Legesenter

Storgaten 60 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vinkjelleren Legesenter

Lite interessert

Lege: Olav Lauvdal Skrevet

Fastlegen min på Vinkjelleren Legesenter (Karl Ivar Johannessen) var ikke på jobb, så jeg kom til Olav Lauvdal for en akutt time pga synsforstyrrelser.
Jeg er svært misfornøyd både med Olav Lauvdal sin empati, tidsbruk og vurdering av situasjonen, og kan ikke på noen måte anbefale ham.

Trygg og profesjonell

Lege: Stine Marie Urestad Birkevold Skrevet

Jeg har nettopp byttet fastlege til Dr. Birkevold og opplever henne som profesjonell og at hun ser "hele mennesket". Takk:)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karl Vidar Johannessen Skrevet

Karl Vidar Johannessen er en svært hyggelig og flink fastlege. Han tar seg tid til å lytte, og gjør alt han kan for at pasienten skal få den beste behandling.

Kunnskapsrik og ærlig

Lege: Dagfinn Hagtvedt Skrevet

Dagfinn Hagtvedt har vært min fastlege helt siden han kom til Grimstad og begynte å jobbe hos dr. Klepstad på Arendalsveien. Han har vært med meg i alle mine helsemessige utfordringer og stått på for å finne de rette svarene. Han er usedvanlig empatisk, har masse humor, tar seg god tid, deler av sin enorme kunnskap og setter ting i gode perspektiv. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt som pasient hos Dagfinn Hagtvedt.

Lei opplevelse

Lege: Stine Marie Urestad Birkevold Skrevet

Jeg har vært flere ganger hos denne fastlegen, og hver gang føler vi oss til bry. Har vært der både med mitt barn og som gravid. Det føles så leit og bli møtt med en arrogant holdning. Hun hører ikke etter når vi prater, avbryter og man mister motet og orker nesten ikke fortelle av redsel for å ikke bli møtt. Så vond følelse. Står på venteliste for ny fastlege.

Dette er en Pluss-tjeneste.