Vinkjelleren Legesenter

Storgaten 60 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Vinkjelleren Legesenter

imøtekommende lege

Lege: Stine Marie Urestad Birkevold Skrevet

Legen har møtt både meg (også i svangerskap) og mine barn på en imøtekommende måte. Hun tar seg greit med tid og er hyggelig å forholde seg til. Hun har også vært presis på tiden for timene våre. Har ikke besøkt henne mange ganger, men opplever at man kan ha tillit til henne.

Dyktig lege.

Lege: Karl Vidar Johannessen Skrevet

Karl Vidar er en flink og hyggelig lege. Han har alltid god tid til pasienten, og er veldig rolig og flink til å lytte. Dette er en lege jeg kan anbefale på det sterkeste, men tipper nok at han har sin liste fylt opp med fornøyde pasienter alt.

Beste legen

Lege: Dagfinn Hagtvedt Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Han er svært erfaren og oppdatert. Er direkte, ærlig og involverer meg som pasient. Er oppriktig interessert og sympatisk. Tar seg god tid når dette er nødvendig. Han viser sårbarhet og kan komme med eksempler fra egen helse/erfaringer. Det gir tillit.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Stine Marie Urestad Birkevold Skrevet

Jeg bruker vanligvis ikke skrive vurderinger men ble kontaktet av en venninne som står på venteliste og lurte på om hun burde velge en annen lege på grunn av anmeldelsen her på legelisten. Da jeg leste anmeldelsen ble jeg overrasket og kjente meg absolutt ikke igjen. Jeg ble tatt varmt i mot av en hyggelig lege. Følte meg godt ivaretatt og absolutt ikke til bry. Dere får gjerne fjerne det om det blir personlig info om legen. (Moderator fjernet noe personlig info)
Jeg sa til min venninne at jeg er veldig fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Karl Vidar Johannessen Skrevet

Jeg har hatt Karl Vidar som fastlege siden 2003, og er veldig fornøyd med sakligheten, humoren, og den gode oppfølgingen hans. Han tar ting alvorlig, men ikke "alvorlig" på en sånn måte som gjør en pasient nervøs.