Nordbyen Legesenter

Nordbyen 41 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av Nordbyen Legesenter

hold deg langt unna Per Kristian Opheim som Fastlege!

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Jeg var uheldig, og arvet ny Fastlege etter en jeg var svært fornøyd med. - ble pensjonist. Fastlege Per Kristian Opheim må være en av Norges verste Fastleger! Han har null empati, og er ellers svært usympatisk. Han er absolutt ikke på pasientens side, selv om han beviselig har gjort en feil. Det skal bli en glede å skifte. Denne legen kan jeg under ingen omstendighet anbefale. Et godt og velment råd; Hold deg langt unna Per Kristian Opheim som Fastlege!

Utdatert

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Den nye legen har jeg ikke truffet, men har brukt legekontoret i 12 år. Vært fornøyd med tidligere lege. Bytter nå fastlege da legekontoret er utdatert, og er vanskelig å forholde seg til. Vanskelig å komme gjennom på telefon, forsinkelser. Fortsatt ikke digitale resepter og har også dårlige parkeringsmuligheter. Her har tiden stått stille!

God lege

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Opplevde at han brukte tid på å spørre, og lytte, samtidig som han på en god måte forklarer og utdyper.

Hyggelig, løsningsorientert og fokusert

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Da min gamle lege gikk av med pensjon ble jeg pasient hos Oppheim. Oppfatter han som svært imøtekommende og jordnær. Han framstår varm og empatisk. Gikk til han første gang etter at jeg oppdaget en kul i brystet. Fikk time dagen etter at jeg ringte, ble undersøkt og henvist direkte til brystsenteret.
Opptrer profesjonelt og med faglig trygghet. Føler meg trygg og ivaretatt så langt

Flink lege

Lege: Per Kristian Opheim Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege. Så forståelsesfull og ting skjer! Han har hjulpet meg mer på et halvt år, enn noen annen lege har gjort hittil. Veldig fornøyd :)