Bygland Kommune legeteneste

Bygland Legekontor, Sentrum 18 4745 Bygland

Siste vurderinger av behandlere ved Bygland Kommune legeteneste

Verdens beste lege!

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Utrolig dyktig, og så snill at det rett og slett er koselig å dra på legebesøk til han!
Han lytter alltid og jeg blir alltid tatt seriøst. Han hjelper med hva enn jeg trenger, om det er henvisning, medisiner eller bare en samtale med en god lytter. Man drar aldri fra et legebesøk hos Åsulv uten å faktisk ha kommet en vei. Han er en fantastisk lege, der eneste minus er at han er ganske opptatt.

Trygg med både voksne og barn

Lege: Anette Skarshaug Skeie Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Anette som fastlege både for egen del, og utvilsomt for mine barn. Jeg har forsøkt å gå til samtlige leger som er og har vært i Bygland kommune siden jeg fikk barn, og ho er den eneste de er trygg på. Jeg opplevde også etter å ha byttet til Anette å bli sett og trodd, og fikk dermed etterlengtede svar på en langvarig utfordrende situasjon.
Anette er kunnskapsrik, lyttende, empatisk og tør å innrømme egne begrensninger og dermed har ho lav terskel for å henvise videre.

Meget dyktig, effektiv, og lydhør lege

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Fantastisk dyktig, lydhør, effektiv, er meget flink til å henvise til spesialist. Han har en flott humor, og man gleder til legebesøket. Han er ganske opptatt, men er meget rask til å svare på legetime på nett, som er helt genialt.

Både kunnskps rik og forståelses full.

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Den beste fastlegen en kan ønske seg. Tar tak i ting,videresender til di dyktigste spesialistene,fungerer også som psykolog,hvis noe er vanskelig.
Han tar meg alltid på alvor,gjør det beste for meg.

Jeg er privilegert som har en fastlege som Åsulv Horverak.

Her er det ikke stjerner nok.5++
Bruker alltid god tid på meg.
Omsorgsfulle hyggelige kontordamer.

Beste legen i dalen

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Han er utrolig dyktig faglig, og har svar på det meste. Vi er veldig heldige som har han her i dalen. Håper jeg aldri mister denne fastlegen. Helt fantastisk at han har fått etablert lokal legevakt.