Bygland Kommune legeteneste

Bygland Legekontor, Sentrum 18 4745 Bygland

Siste vurderinger av Bygland Kommune legeteneste

Trygg med både voksne og barn

Lege: Anette Skarshaug Skeie Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Anette som fastlege både for egen del, og utvilsomt for mine barn. Jeg har forsøkt å gå til samtlige leger som er og har vært i Bygland kommune siden jeg fikk barn, og ho er den eneste de er trygg på. Jeg opplevde også etter å ha byttet til Anette å bli sett og trodd, og fikk dermed etterlengtede svar på en langvarig utfordrende situasjon.
Anette er kunnskapsrik, lyttende, empatisk og tør å innrømme egne begrensninger og dermed har ho lav terskel for å henvise videre.

Meget dyktig, effektiv, og lydhør lege

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Fantastisk dyktig, lydhør, effektiv, er meget flink til å henvise til spesialist. Han har en flott humor, og man gleder til legebesøket. Han er ganske opptatt, men er meget rask til å svare på legetime på nett, som er helt genialt.

Både kunnskps rik og forståelses full.

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Den beste fastlegen en kan ønske seg. Tar tak i ting,videresender til di dyktigste spesialistene,fungerer også som psykolog,hvis noe er vanskelig.
Han tar meg alltid på alvor,gjør det beste for meg.

Jeg er privilegert som har en fastlege som Åsulv Horverak.

Her er det ikke stjerner nok.5++
Bruker alltid god tid på meg.
Omsorgsfulle hyggelige kontordamer.

Beste legen i dalen

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Han er utrolig dyktig faglig, og har svar på det meste. Vi er veldig heldige som har han her i dalen. Håper jeg aldri mister denne fastlegen. Helt fantastisk at han har fått etablert lokal legevakt.

Faglig meget dyktig

Lege: Anette Skarshaug Skeie Skrevet

Hun har evnen til at du føler deg trygg og ivaretatt ! I tillegg til at hun er faglig dyktig og engasjert , er hun et lyttende medmenneske. Takk !