Bygland Kommune legeteneste

Bygland Legekontor, Sentrum 18 4745 Bygland

Siste vurderinger av behandlere ved Bygland Kommune legeteneste

Han tar mennesker på alvor

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Han hører etter hva folk sier og han hører også ofte det de ikke sier. Han gjør alltid alt for at man skal få den best mulige behandling. Han er dyktig, snill og alltid på pasientens side. Vi har vært heldige med fastlege og kommunelege.Han har også veldig flinke og hyggelige ansatte på legekontoret. At man må vente litt på time tar jeg med et smil, er det noe som haster går det veldig raskt.

Elendig

Lege: Anette Skarshaug Skeie Skrevet

Prøvde å få kontakt med legen,var i ferd med å bytte fastlege...noe jeg kuttet ut...kan ikke ha en lege som det er enklere å få audiens hos kongen hos enn å få snakket med.

Verdens beste lege!

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Utrolig dyktig, og så snill at det rett og slett er koselig å dra på legebesøk til han!
Han lytter alltid og jeg blir alltid tatt seriøst. Han hjelper med hva enn jeg trenger, om det er henvisning, medisiner eller bare en samtale med en god lytter. Man drar aldri fra et legebesøk hos Åsulv uten å faktisk ha kommet en vei. Han er en fantastisk lege, der eneste minus er at han er ganske opptatt.

Trygg med både voksne og barn

Lege: Anette Skarshaug Skeie Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Anette som fastlege både for egen del, og utvilsomt for mine barn. Jeg har forsøkt å gå til samtlige leger som er og har vært i Bygland kommune siden jeg fikk barn, og ho er den eneste de er trygg på. Jeg opplevde også etter å ha byttet til Anette å bli sett og trodd, og fikk dermed etterlengtede svar på en langvarig utfordrende situasjon.
Anette er kunnskapsrik, lyttende, empatisk og tør å innrømme egne begrensninger og dermed har ho lav terskel for å henvise videre.

Meget dyktig, effektiv, og lydhør lege

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Fantastisk dyktig, lydhør, effektiv, er meget flink til å henvise til spesialist. Han har en flott humor, og man gleder til legebesøket. Han er ganske opptatt, men er meget rask til å svare på legetime på nett, som er helt genialt.