Anders Wenneberg - Psykologiske Tjenester

Telefonnummer922 24 542922 24 5 ...
Østensjøveien 36 0667 Oslo

Siste vurderinger av Anders Wenneberg - Psykologiske Tjenester

Dårlig kjemi..?

Anders Skogen Wenneberg Skrevet

Denne psykologen passet ikke for meg. Han skraper i overflaten og er mest opptatt av å gi rom til å «være den man er». Men mine utfordringer ligger ikke i selvverdet mitt og vi kom aldri videre. Han delte ikke av sin kunnskap og spolte ikke adferd tilbake til når den ble dannet som barn.
Stort fokus på her og nå, som hindrer muligheten for at terapi oppstår.
Det føltes som å ha en samtale med en som har studert psykologi.
Dog kjenner jeg igjen beskrivelsen fra den andre vurderingen av Anders som person. Veldig varmt menneske. Noe som støtter opp under at kjemien mellom behandler og pasient er avgjørende for egen psykologisk fremgang.

Fantastisk psykolog!

Anders Skogen Wenneberg Skrevet

Alle som trenger det, burde få gå til en psykolog som Wenneberg. Han er kunnskapsrik, lun, trygg og lett å snakke med. Han er veldig oppmerksom, uten at man føler seg scannet av argusøyne, og flink til å tilpasse seg etter pasienten. Han er omsorgsfull, og en trygg støtte når man går inn i det vanskelige. Han er ikke redd for å utfordre om det trengs, men gjør det med en varme og tilstedeværelse, og i passe mengde. Han er god til å skape forutsigbarhet på den måten at han gir beskjed i god tid dersom en time i framtiden må endres, og er alltid presis.