Privatpsykologene Oslo

Telefonnummer997 98 888997 98 8 ...
Huitfeldts gate 9A 0253 Oslo

Siste vurderinger av Privatpsykologene Oslo

Dyktig og kunnskapsrik psykolog.

Ole Magnus Vik Skrevet

Følte at fokuset var der skoen trykket. Jeg har fått bedre innsikt, og god hjelp til å håndtere det jeg ikke mestret. Det har gitt meg bedre tro på meg selv og fremtida.

Kan varmt anbefales!

Ole Magnus Vik Skrevet

Jeg begynte i terapi med Ole for snart to år siden. Han har hjulpet meg så mye. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor stor hjelp han har vært for meg. Han er ærlig, lyttende og respektfull. Samtidig så sier han ting rett ut uten å være følelsesladd, eller for engasjert i saken. Han opptrer profesjonelt.
Gjennom terapien ble jeg både sint på ham og glad i ham, og alt det som en del av terapien. Det var alltid rom til hele meg. Han fikk meg til å innse noen skadelige oppfatninger om meg selv og livet som jeg hadde ervervet i oppveksten min. Underveis i terapiprosessen kjente jeg at jeg kunne bli utålmodig med meg selv og kjenne meg oppgitt, men jeg følte meg alltid akseptert av han.
Om jeg måtte, så ville jeg gjort hele terapiprosessen med Ole Magnus Vik om igjen. Fordi det var en av de beste beslutninger jeg har tatt i livet mitt. Hans realistiske innstilling var akkurat det jeg trengte.
Nå skal jeg forsøke meg på egenhånd med verktøyene jeg fikk fra Ole.
For å oppsummere: Ole forandret ikke livet mitt, men han hjalp meg til å se livet som akkurat så vanskelig det er – og ikke unødvendig mere komplisert og utfordrende.