Solsiden legesenter

Telefonnummer37 15 37 4537 15 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solsiden 20a 4950 Risør

Siste vurderinger av Solsiden legesenter

Faglig dyktig

Lege: Lars Kjørholt Skrevet

Føles godt ivaretatt ved konsultasjon,tydelig og nøye i forklaringer som gis.Bare postitive opplevelser vedr. behandlig og henvisninger.

Super lege!

Lege: Lars Kjørholt Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Faglig dyktig! Tar pasient på alvor. Henviser videre når han skal. Fikk time raskt og enkelt. Alt i alt strålende fornøyd!

Dyktig og interessert i pasienten

Lege: Lars Kjørholt Skrevet

Min opplevelse er at han er faglig dyktig som lege og at han bryr seg om meg som pasient. Jeg er ikke veldig ofte til lege, men er blitt tatt på alvor når jeg har hatt behov for det.

Seriøs

Lege: Bernt Erik Tylden Skrevet

Tylden er en faglig oppdatert lege som behandler sine pasienter på en seriøs måte. Han holder nesten alltid tiden og tar seg god tid til pasientbehandlingen.
Han er heller ikke redd for å utfordre på hva en selv kan gjøre og sender rask pasienter videre til spesialist når det er nødvendig.

Profesjonell lege

Lege: Bernt Erik Tylden Skrevet

Dr. Tylden er en kjempeflink lege som virkelig tar seg god tid til pasienten. Han er faglig dyktig og tar pasienten på alvor i høyeste grad, noe som er et viktig kriterie for meg. Legesekretærene er veldig hjelpsomme.