Solsiden legesenter

Solsiden 20a 4950 Risør

Siste vurderinger av Solsiden legesenter

Profesjonell lege

Lege: Bernt Erik Tylden Skrevet

Dr. Tylden er en kjempeflink lege som virkelig tar seg god tid til pasienten. Han er faglig dyktig og tar pasienten på alvor i høyeste grad, noe som er et viktig kriterie for meg. Legesekretærene er veldig hjelpsomme.

OK lege med hyggelige medhjelpere

Lege: Lars Kjørholt Skrevet

Ganske effektiv og virker pålitelig med hensyn til vanlige arbeidsoppgaver for en fastlege.
Kunne gjerne ha virket litt mer interessert i pasienten og hans/hennes helhetlige livssituasjon. Bør av og til velge sine ord på en mer høflig og empatisk måte.

Mitt helhetsinntrykk: En lege som gir bra hjelp til kroppen men som gjerne kunne bli litt flinkere på ting som har med psyken å gjøre.

Ikke fornøyd

Lege: Bernt Erik Tylden Skrevet

Han er ikke interisert i å hjelpe de som har en last før de har kvittet seg med lasten. I mitt tilfelle har jeg en litt for høy bmi, og samme hvilke probelem jeg fremla for han var svaret at jeg måtte gå tur i skogen.

Se det an

Lege: Lars Kjørholt Skrevet

Denne legen har jeg hatt før, både til meg selv og mine barn. Men etter flere besøk på legevakten med ungene, etter at han har bedt oss se det an litt, så skiftet vi til en annen fastlege.
Møkklei av at henvisninger til spesialister sitter så langt inne hos denne legen.
Alltid ventetid, selv om jeg har hatt første timen.
Komplett umulig å få time i løpet av flere uker. Må være døden nær for å komme inn akutt.

en omsorgsfull og rettferdig lege

Lege: Bernt Erik Tylden Skrevet

En fantastisk lege som både er dyktig i faget sitt, men også tar seg tid til å lytte til og berolige pasienten.