Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Tanum Legekontor

Anbefales ikke

Lege: Brita Kumle Skrevet

De gangene jeg har hatt time hos Brita Kumle har jeg alltid opplevd dårlig kommunikasjon mellom lege og pasient. Hun har en nedlatende holdning, og min erfaring er at hun ikke er spesielt interessert i å høre på pasientens egne erfaringer. Hun er travelt opptatt med å se inn i datamaskinen mens du prater, noe som gjør at en føler seg verken sett eller hørt. Hun kan være rimelig kvass i sine uttalelser, og er rett og slett en arrogant lege jeg ikke vil anbefale videre.

Dyktig, lyttende lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita Kumle er en lege som man føler tillit til. Hun tar seg god tid, er flink til å lytte og tar deg som pasient på alvor.
I tilfeller det er nødvendig henviser hun videre til spesialist.
Man føler seg trygg og ivaretatt når man har henne som fastlege. Hun virker meget faglig dyktig, og står på for deg i systemet hvis det er behov.
Hun er også blid og hyggelig, en fastlege jeg med glede anbefaler.

Arrogant og dårlig til å følge opp

Lege: Brita Kumle Skrevet

Arrogant,og lite interessert i å lytte.
Mer opptatt av å fortelle om hvor overarbeidet hun er enn å faktisk gjøre jobben sin for pasienten. Lite imøtekommende om man har mer enn ett problem. Veldig dårlig til å følge opp!

Arrogant og lite lydhør

Lege: Brita Kumle Skrevet

En arrogant og lite lydhør lege! Hun rir sine kjepphester uten å lytte til pasientens problemer!

Fagelig sterk

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Deilig effektiv. Fokusert. Godt forberett. Gode løsninger. Kaster ikke bort tiden. Lyttende.God representant for legestanden.