Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av behandlere ved Stallbakken Legesenter DA

Den beste fastlegen!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Den beste legen man kan tenke seg!! Effektiv og flink. Har forståelse og man føler seg ekstremt godt ivaretatt av henne. Veldig flink med barn. Føler meg utrolig heldig som har fått plass på listen hennes. Følger opp avtaler og gir tilbakemelding til avtalt tid. Når du er hos henne så føles det ut som hun har all verdens tid, og har aldri opplevd å vente mer enn ti min over avtalt tid.

Fantastisk

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Den beste legen du kan få. Omsorgsfull, tar seg alltid tid. Hun er flink og gir meg trygghet.
Anbefaler på det varmeste.

Trygg og utrolig dyktig

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Lytter til deg, gir deg super god oppfølging og er fantastisk med barn.
Kjempe fornøyd.

Topp karakter!

Grei og hyggelig Lege

Lege: Ken Le Van Skrevet

Har hatt Nygaard i 7 år nå og har fått masse hjelp. Han er veldig koselig og imøtekommende. Men er kansje lite oppdatert på kroniske kvinnesykdommer. Jeg sliter med dette fordi jeg bare blir sykere. Nå skifter jeg lege pga flytting da det blir for langt med min tilstand. Anbefaler legen. Noe annet er det med kontordamene. For ca 2 år siden var det utrolig koselige damer. Nå er de sure og lite hyggelige. Tror de vet bedre enn legen og jeg har kranglet med flere. Jeg er stort sett ikke vanskelig å ha med å gjøre. De må huske det er syke pasienter de møter. Dette lærer de i utdanningen /pasientservice. Jeg har rett og slett måttet reise opp til senteret pga avvisning på tlf. Derfor ikke 5 stjerner. Men takker legen for fine år.

Beste legen

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Er utrolig fornøyd med Kathrine.
Hun har forståelse, man føler seg hørt og trodd.
Har aldri opplevd å måtte vente for å komme inn. Hun er effektiv, men allikevel bruker hun god tid hver gang.
Flink til å gi tilbakemeldinger.
Kunne ikke hatt en bedre lege.