Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av behandlere ved Stallbakken Legesenter DA

Rot i hodet og papirene

Lege: Ken Le Van Skrevet

Jeg har et omfattende sykdomsbildet som krever tid og forståelse, og ikke minst oversikt. Ingen av disse tingene har Nygaard. Han konfrontert han flere ganger med spørsmål om han har kapasiteten til en pasient som meg, får alltid ja, men likevel skjer det intet. Har vært mye kluss med papirene, journalføring, manglende blodprøver og glemte tester. Erklæringer, attester og journal har jeg ikke kunnet stole på han med (da han skriver kort og feilaktig) og har kostet meg dyrt i andre sammenhenger... Anbefales ikke om man faktisk trenger støtte og hjelp for å kjempe for en bedre hverdag. Veldig lite løsningorientert og utålmodig når jeg har prøvd å forslå handlinger videre.

Han er en god lege for de som bare er forkjøla og trenger en ekstra stor pilleboks med paracett....

Fantastisk

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

En lege som evner å se og støtte og gi rett medisin. Alltid en opptur å være hos henne. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Katrine er helt fantastisk! Hun er tydelig, lytter, har tid til en. Hun virker oppdatert på mye og er det noe hun ikke kan så sjekker hun det opp. Også veldig flink med barn!

Er ikke så imponert lenger

Lege: Ken Le Van Skrevet

Han er på mange måter forståelsesfull og hører på det du sier som pasient. Men det er likssom ikke mer enn det.
Har fått grei behandling når jeg er der men det virker som det stopper med det.
Han er på en måte tafatt og virker ikke helt engasjert selv om han hører på deg og det du har å si.
Hadde et problem jeg fikk beskjed jeg måtte leve med av legen og at det ikke var noe å gjøre med. MR viste ingen skade. Jeg gikk til en spesialist for å få hjelp på en eller annen måte da smertene var kraftige og hemmet meg i det daglige.. Det resulterte til en operasjon som fjernet størstedelen av problemet. MR påviste ikke skaden da bildene ble tatt liggende på ryggen mens denne type skade vises best på MR liggende på magen.
Fortalte dette til legen som sa "Å ja" og ikke noe mer enn det.
Har vært et par slike episodere til pluss at oppfølgingstimer han vil jeg skal ha med han, så husker han ikke eller har satt seg inn i hvorfor jeg er der. Må da starte timen med å fortelle han hvorfor jeg er der på oppfølgingstime.
Disse opplevelser gjør at jeg vurderer bytte av fastlege.

Anbefales på det sterkese

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine Hovland er en fantastisk bra lege. Har aldri opplevd en lege som tar seg så god tid. Hun lytter, oppmuntrer og følger opp behandling på en god måte, og man føler seg trygg hos henne.