Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av behandlere ved Stallbakken Legesenter DA

PERFEKT LEGE!!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

BESTE LEGE I HELE NORGE. BØR BLI KÅRET TIL BESTE FASTELEGE!!! DU ER BEST, KATHRINE!! Hele familien min går til Kathrine og kan aldri tenke om å bytte henne mot noen andre. Hun er empatisk, lytter, snill, behjelpelig og bare såå koselig og respekterer deg som menneske!! Takk for at du er den du er..

dyktig lege

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

hun er den beste fast legen jeg har hatt hittil. hun tar deg på alvor. Hun behandler deg raskt, når det gjelder pappirarbeid, sak, resept, o.l.

Omsorgsfull og veldig dyktig

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er dyktig på alle mulige måter. Hun tar deg seriøst, tar seg god tid, er omsorgsfull, pliktoppfyllende, engasjert og følger deg tett opp. Lite ventetid og får alltid time. Hun jobber hardt, men er alltid blid. Kommer aldri til å bytte fastlege og håper hun aldri slutter. Får ikke fullrost henne nok. Anbefales på det sterkeste.

Klippe i livet!

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Det er nesten ikke mulig å beskrive hvor fornøyd jeg er hos Torunn! Hun var akkurat den jeg trengte når jeg for første gang i mitt liv ble langtidssykmeldt. Oppfølgingen under sykemeldingen, rådene, henviser videre ved behov, følger opp om det går for lang tid i spesialisthelsetjenesten.
Alle legerstudenter burde hospitere her så de lærer hvordan det kan gjøres.

Dyktigste fastlegen jeg har hatt!!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er profesjonell ut til finger spissene, hun er dyktig fagligsett og enda mer viktig hun ser deg som den du er, hun lytter til deg og tar deg på alvor! Hun gjør sitt ytterste for å hjelpe pasientene sine!! Kan ikke få rost henne nok!! Så henne annbefaler jeg på det sterkeste!! 👍😃👍