Vennesla Legesenter

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter

Arrogant

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har lite empati og virker arrogant. Han var vaktlegen den ene gangen jeg skulle til vaktlegen var det han som tok meg imot. Men så fikk jeg høre at det var dårlig bruk av vaktlegen selv om jeg fortalte at jeg føler meg dårlig og har virkelig veldig vondt. Men han mente at jeg kunne vente uten noen problem. Følte meg som en idiot da jeg gikk ut.

Veldig fornøyd

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Er kjempe fornøyd med min lege! Føler jeg blir tatt på alvor. Kan virkelig anbefale henne. Er min favoritt av alle fastlegene jeg har hatt :)

Empatisk og faglig dyktig.

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Alltid imøtekommende og profesjonell. Som pasient føler man seg godt ivaretatt. Hun henviser videre, og sørger for at man får riktig oppfølging.

Føler meg godt ivaretatt - det er så trygt

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg har hatt Aamdal som fastlege i flere år og har bare gode ord å si om han. Jeg føler seg ivaretatt og tatt på alvor. Han ringer for å følge opp dersom det er nødvendig, og henviser videre ved behov. Han er god til å forklare, og tar seg tid til detJeg kunne ikke vært mere fornøyd. Jeg går glad hjem når jeg har vært hos ham, han er alltid hyggelig.

Svært dyktig

Lege: Gunnar Mollestad Skrevet

Flytta hit fra Rogaland og valgte Mollestad som fastlege. Det angrer jeg ikke på. Han er den beste legen jeg har hatt. God til å kommunisere, veldig grei, tar seg god tid med deg som pasient. Gjør gode vurderinger og finner ut av ting. Følte det var en mann jeg kunne snakke om alt med. Anbefales på det sterkeste!