Vennesla Legesenter

Telefonnummer38 15 01 5038 15 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter

Skal bytte lege

Lege: Terje Horrigmo Skrevet

Gruer meg til å gå til legen fordi jeg ikke føler meg hørt. Får følelse av at han tror jeg er en hypokonder, jeg utsetter legebesøk til lenge etter jeg burde gått i håp om å slippe.
På selve legesenteret har jeg opplevd og måtte "krangle" med telefonoperatør for å få time.

Utrolig lang ventetid

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Det er en ventetid på ca 1 time, og når man først kommer inn har hun ikke særlig god tid til deg som pasient. Handlinger i ettertid har også vist uprofesjonalitet og at hun ikke tar pasienten seriøst.

DYKTIG

Lege: Robert Anders Burman Skrevet

Robert er den flinkeste legen jeg noen gang har vært borti. Han tar meg og mitt barn alvorlig, og gjør alt han kan for å hjelpe oss.

Verdens beste lege

Lege: Gunnar Mollestad Skrevet

God og grundig lege. Hører på deg, og tar ingen lette løsninger mtp utredning/diagnoser. Brukt andre leger ved samme legesenter som mente jeg var frisk. Etter 2 mnd med Mollestad hadde jeg fått 3 diagnoser, og har en mye bedre hverdag med riktige medisiner. Gull verd. Nøye, og meget imøtekommende.

Usympatisk

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Mest opptatt av begrensninger, fremfor å fokusere på hva pasienten trenger. Lite empatisk og støttende. Evner ikke å se hele mennesket. Avviser hva du selv sier og hva andre profesjonelle behandlere sier.