Vennesla Legesenter

Telefonnummer38 15 01 5038 15 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter

Dette er dårlig

Lege: Terje Horrigmo Skrevet

Veldig misfornøyd. Ikke noe hjelp og få og sikkelig frekk. Kanskje det er på tide å gå av, når du ikke klarer å ta vare på pasientene dine.

usikker, nervøs

Lege: Gunnar Mollestad Skrevet

stressa, urolig, virker nervøs, har lite øyekontakt, "ser "deg ikke, viker hastig og legger ordene i munnen på deg, virker som han alltid har dårlig tid, er for fort /gir ikke pasienten tid/fort ut av døra/ for rask diagnose som er feil,anbefales ikke

erfaren

Lege: Finn Bjørn Rørvik Skrevet

rolig, trygg, kunnskapsrik, erfaren, forståelsefull,medmenneske av de skjeldne,følger opp , tar ansvar ,god til å lytte og å "se", bruker god tid, føler meg ivaretatt og sett, frustrerende å aldri komme inn på tiden,

Trygg og tilgjengelig

Lege: Terje Horrigmo Skrevet

Veldig fornøyd med dr. Horrigmo som fastlege.
Han er dyktig og har tid til pasientene.
Flink til oppfølging av pasientenes sykdom og henviser raskt ved tvilstilfeller til spesialister på området.
Under vanskelige omstendigheter med akutt sykdom hos hans pasient er han raus og sier vi kan bare ringe han på fritiden- noe som gir veldig god trygghet for oss......dette er en uttalelse fra en pårørende som er med pasienten til hver konsultasjon.

Kunnskapsrik, flink til å lytte og erfaren

Lege: Finn Bjørn Rørvik Skrevet

Han er flink på å se mennesker og ikke «bare diagnoser» God å snakke med. Jeg opplever en stor trygghet ved ham og han tar seg alltid tid til å høre på hva jeg har å si. Jeg opplever også at jeg får bruke den tiden jeg trenger. Jeg håper han aldri slutter.
Verdens beste lege synes jeg.