Vennesla legekontor

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av behandlere ved Vennesla legekontor

trygg og snill, kjekk kar

Lege: Thomas Hartmann Jørgensen Skrevet

følte meg ikke ukomfortabel rundt han. veldig snill og morsom kar. anbefaler han som fastlege, burde få mer lønn

Snill lege :)

Lege: Per Kjetil Dalane Skrevet

PKD er en utrolig snill lege med mye empati for deg med psykiske problemer.
jeg er glad for å ha han som fastlege.
Eneste problemet er at han ikke behøver være så ærlig alltid på en lite hyggelig måte. Det hendte ei gang at min livsstil ikke passet hans livssyn, og da gav han utrykk for hva han mente om det (selvom leger egentlig ikke skal si sin personlige mening / subjektive menining)..og han er aldri på tiden, minst 20 minutter for sen hver gang. Litt tungvindt når man har jobb og parkering som venter. men sånn sum summarum så er han en god lege å ha. en trygg lege. og en som tar seg VELDIG god tid til deg. det føles godt når det er MIN TUR. og ja, han er den beste til å fjerne føflekker og annet praktisk arbeid.

Trygg og kunnskapsrik, tas på alvor.

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Jeg opplevde å bli tatt på alvor, fikk god hjelp. Og kanskje det jeg liker best med han er at han forklarer rundt sykdommen/plagene på en forståelig måte. Han oppleves som en profesjonell og dyktig lege med lang erfaring.

Fryktelig

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har aldri følt meg så liten og dum som etter time hos Aamdal.
Ble slettes ikke tatt på alvor.
Jeg gikk til annen lege ved samme kontor noen dager etter og fikk da tilstrekkelig hjelp på dagen.

Tilstede og lyttende med god tid til sine pasienter

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Endelig tilbake hos Liv Inger etter mange år uten. Ett varmt menneske med hjerte for sine pasienter. Føler meg svært godt ivaretatt. Ho lytter og er tilstede og tar tak. For meg er det herlig med en kvinnelig lege. Kan anbefale henne varmt, og kan bare snakke positivt om henne.