Vennesla Legesenter

Telefonnummer38 15 01 5038 15 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter

Utrolig dyktig lege

Lege: Anne Margrete Hetland Vik Skrevet

Forståelsesfull, oppvakt, våken, intelligent, lyttende, dyktig fagmessig, erfaring fra utlandet, snill , flink til å følge opp, egen evne til å komme til bunns i problemene. Gir rett og slett ikke opp. Maken til lege skal du lete lenge etter.

Utrolig dårlig til å se mennesket, og å kommunisere

Lege: Gunnar Mollestad Skrevet

2 tilfeller har jeg vært borte i denne legen. Fikk ikke gehør eller øyekontakt. Prøvde å forklare situasjonen min, men han overså og ignorerte meg hele tiden. Sendte meg av sted en times tid i taxi til spesial klinikk. Her ble de regelrett forbanna på at jeg dukket opp, siden problemet var en bagatell og jeg brukte opp tiden deres. Jeg forklarte til de at jeg ikke hadde fått forklart meg til legen fordi han bare avbrøt meg og ikke ville høre på hva jeg hadde å siLatterlig.

Arvtager etter Aase Aamland

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Støtter meg til vurderingen datert 3. mai i år. Opplevde det samme og opplevde at Eirin ikke hadde sett på tidligere resultater. Jeg er sjeldent misfornøyd med leger jeg har hatt, men her er jeg misfornøyd. Venter på å få byttet før jeg kommer inn igjen.

Min aller beste fastlege.

Lege: Harald Skuland Skrevet

Veldig kunskapsrik, flink til å følge opp. Viser empati.Veldig trivelig med godt humør.Flink til å videresende til spesialist.

Tar pasienten på alvor.

Lege: Anne Margrete Hetland Vik Skrevet

Jeg kan annbefale Anne Margrete Hetland Vik på det sterkeste. Hun har mye kunnskap og erfaring. Som pasient blir man sett, hørt og møtt med respekt. Hun tar seg også god tid til både somatisk og psykisk helse. Hun gir støtte og trygghet i vanskelige situasjoner. Og det har vært lett å få kontakt med henne hvis man ikke har hatt time, da har hun ofte ringt opp på slutten av dagen.