Vennesla Legesenter AS

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter AS

Har alltid tid og er svært hjelpsom

Lege: Terje Horrigmo Skrevet

Jeg har hatt Terje Horrigmo som fastlege så lenge jeg kan huske. Jeg kommer ikke til å bytte før jeg må. Dr. Horrigmo er alltid lyttende og hjelpsom.

Bare kaos

Lege: Ole Ruenes Skrevet

Etter at jeg flyttet til Vennesla for fem år siden,har jeg hatt Ole Ruenes som fastlege,men han ble desverre syk,og måtte slutte,så det har vert ene viaren etter den andre,bare siste året har jeg hatt 4 vikarer.En av disse vikarene var genuint interessert i meg som pasient,og det var Stian Guldbrandsen,har gjorde en virkelig god jobb som lege,men når han sluttet,har det vert diverse "rask" som har hatt ei interesse,å få meg ut døra fortest mulig,med et nei på alel spørsmål.Jeg har derfor kuttet ut dette legesenteret,der jeg har vert kasteball,etter at Ole sluttet,og jeg anbefaler ingen dette stedet !

Engasjert og trygg

Lege: Sindre Ask Soldal Skrevet

Engasjert og forståelsesfull overfor pasienten, søker å finne løsninger på problemene. Vier all oppmerksomhet til pasienten, god lytter og viser interesse for det pasienten sier. I sin helhet sitter man igjen med en følelse av å være ivaretatt, oppmuntret og motivert for veien videre.

Meget dyktig

Lege: Sindre Ask Soldal Skrevet

Beste legen jeg noensinne har møtt.

Imøtekommende, forståelsesfull, dyktig, flink med ungdom (med spesielle behov).
Bedre lege skal man lete lenge etter.

Ung og Usikker

Lege: Sindre Ask Soldal Skrevet

Ventet en halv time før jeg kom inn, Oppleves utrygg: usikker ,jeg kom med løsninger selv, synes han var lite engasjert , avbrøt timen midt i for å gå ut å ordne noe, kom tilbake og husket ikke oppfølging fra sist gang , virker forvirret , oppleves uerfaren