Vennesla Legesenter AS

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter AS

Imøtekommende og flink

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Jeg er fornøyd, hun kan ha dårlig tid, men det handler om hele legesenteret sitt opplegg. Hun følger opp, lytter og jeg føler meg ivaretatt.

Meget dyktig

Lege: Kristian Melvik-Styles Skrevet

Veldig hyggelig. En lege som virkelig bryr seg, meget dyktig, hyggelig og følger opp på en eksemplarisk måte.

Imøtekommende og tilstede

Lege: Kristin Synøve Ruenes Skrevet

Jeg opplever henne som oppdatert når vi (datteren min og jeg har henne) kommer. Hun tar oss på alvor og følger opp ved behov for det. Hun virker trygg og dyktig i jobben sin, i alle fall med det vi har vært inne med til nå. Veldig fornøyd!

Både og

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Verdens beste lege når det gjelder skader og sykdommer som er synlige eller vises tydelig på prøver. Når det kommer til andre ting går jeg ut og føler meg som en idiot og nesten skammer meg for å ha kastet bort tiden hans. Føler meg ikke sett eller hørt, og samme hva jeg sier blir det snudd om til noe helt annet. Faglig dyktig lege, men kan absolutt bli bedre på å se og lytte til pasientene sine.

Har alltid tid og er svært hjelpsom

Lege: Terje Horrigmo Skrevet

Jeg har hatt Terje Horrigmo som fastlege så lenge jeg kan huske. Jeg kommer ikke til å bytte før jeg må. Dr. Horrigmo er alltid lyttende og hjelpsom.