Vennesla Legesenter AS

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter AS

Ung og Usikker

Lege: Sindre Ask Soldal Skrevet

Ventet en halv time før jeg kom inn, Oppleves utrygg: usikker ,jeg kom med løsninger selv, synes han var lite engasjert , avbrøt timen midt i for å gå ut å ordne noe, kom tilbake og husket ikke oppfølging fra sist gang , virker forvirret , oppleves uerfaren

Trygg og pålitelig

Lege: Per Kjetil Dalane Skrevet

Den beste legen jeg har hatt på 40 år,har ingenting annet en lovord om denne legen.
Du blir tatt på alvor,han er veldig flink til å lytte og veldig flink til å ringe opp hvis jeg ber om det.
Han ser på hele sykdomsbildet og henger seg ikke opp i detaljer.
Han gjør alltid sitt ytterste for å hjelpe meg på best mulig måte.
Har aldri følt meg så ivaretatt av noen andre leger,så jeg kan så absolutt anbefale per Kjetil som fastlege.

Arrogant

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har lite empati og virker arrogant. Han var vaktlegen den ene gangen jeg skulle til vaktlegen var det han som tok meg imot. Men så fikk jeg høre at det var dårlig bruk av vaktlegen selv om jeg fortalte at jeg føler meg dårlig og har virkelig veldig vondt. Men han mente at jeg kunne vente uten noen problem. Følte meg som en idiot da jeg gikk ut.

Veldig fornøyd

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Er kjempe fornøyd med min lege! Føler jeg blir tatt på alvor. Kan virkelig anbefale henne. Er min favoritt av alle fastlegene jeg har hatt :)

Empatisk og faglig dyktig.

Lege: Eirin Emaus Skrevet

Alltid imøtekommende og profesjonell. Som pasient føler man seg godt ivaretatt. Hun henviser videre, og sørger for at man får riktig oppfølging.