Vennesla Legesenter AS

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av Vennesla Legesenter AS

Meget dyktig

Lege: Kristian Melvik-Styles Skrevet

Veldig hyggelig. En lege som virkelig bryr seg, meget dyktig, hyggelig og følger opp på en eksemplarisk måte.

Imøtekommende og tilstede

Lege: Kristin Synøve Ruenes Skrevet

Jeg opplever henne som oppdatert når vi (datteren min og jeg har henne) kommer. Hun tar oss på alvor og følger opp ved behov for det. Hun virker trygg og dyktig i jobben sin, i alle fall med det vi har vært inne med til nå. Veldig fornøyd!

Både og

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Verdens beste lege når det gjelder skader og sykdommer som er synlige eller vises tydelig på prøver. Når det kommer til andre ting går jeg ut og føler meg som en idiot og nesten skammer meg for å ha kastet bort tiden hans. Føler meg ikke sett eller hørt, og samme hva jeg sier blir det snudd om til noe helt annet. Faglig dyktig lege, men kan absolutt bli bedre på å se og lytte til pasientene sine.

Har alltid tid og er svært hjelpsom

Lege: Terje Horrigmo Skrevet

Jeg har hatt Terje Horrigmo som fastlege så lenge jeg kan huske. Jeg kommer ikke til å bytte før jeg må. Dr. Horrigmo er alltid lyttende og hjelpsom.

Bare kaos

Lege: Ole Ruenes Skrevet

Etter at jeg flyttet til Vennesla for fem år siden,har jeg hatt Ole Ruenes som fastlege,men han ble desverre syk,og måtte slutte,så det har vert ene viaren etter den andre,bare siste året har jeg hatt 4 vikarer.En av disse vikarene var genuint interessert i meg som pasient,og det var Stian Guldbrandsen,har gjorde en virkelig god jobb som lege,men når han sluttet,har det vert diverse "rask" som har hatt ei interesse,å få meg ut døra fortest mulig,med et nei på alel spørsmål.Jeg har derfor kuttet ut dette legesenteret,der jeg har vert kasteball,etter at Ole sluttet,og jeg anbefaler ingen dette stedet !