Vennesla legekontor

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla

Siste vurderinger av behandlere ved Vennesla legekontor

Fryktelig

Lege: Knut Fredrik Aamdal Skrevet

Har aldri følt meg så liten og dum som etter time hos Aamdal.
Ble slettes ikke tatt på alvor.
Jeg gikk til annen lege ved samme kontor noen dager etter og fikk da tilstrekkelig hjelp på dagen.

Tilstede og lyttende med god tid til sine pasienter

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Endelig tilbake hos Liv Inger etter mange år uten. Ett varmt menneske med hjerte for sine pasienter. Føler meg svært godt ivaretatt. Ho lytter og er tilstede og tar tak. For meg er det herlig med en kvinnelig lege. Kan anbefale henne varmt, og kan bare snakke positivt om henne.

Fantastisk Fastlege.

Lege: Ellen Lynghei Skrevet

Hun er kunnskapsrik. Flink til å følge opp. Lytter til pasienten. Overfører pasient til viderebehandling. Veldig bli og trivelig.

Ikke en lege for alle...

Lege: Liv Inger Varsi Skrevet

Jeg byttet raskt fastlege etter time hos henne.
Etter flere forsøk på å få frem hvordan min psykiske lidelser begynte å bli for mye fikk jeg følelse at hun ikke ville hjelpe.
Jeg ville styrt unna denne legen med mindre du har synlige vansker.

Har byttet til en annen fastlege som tar meg på alvor og viser faglig kunnskap rundt mine vanskeligheter som har hjulpet meg utrolig mye.

Svært upersonlig og lite behjelpelig!

Lege: Anne Margrete Hetland Vik Skrevet

Rett og slett en lite empatisk og svært lite behjelpelig fastlege..Jeg oppsøker sjeldent lege, det er den eneste grunnen til at ikke jeg har byttet ut denne fastlegen tidligere. Da jeg for første gang virkelig trengte en time, ble jeg avbrutt etter max 3-4 minutters samtale- trodde da en legetime var på inntil 20 min? Som travel småbarnsmor hadde jeg flere, men helt overkommelige ting jeg ønsket å få ordnet samtidig.. Kun én av tingene ble gjort, hun avbrøt meg og var lite villig til å ordne enkle henvisninger.. Jeg var rett og slett sjokkert etter timen. Hadde ved kontrollene gjennom mine 2 svangerskap aldri opplevd henne som hverken trivelig eller spesielt kunnskapsrik.. IVF kunne hun absolutt ingenting om f.eks- eget fagområde vet det, men likevel. Kun dersom du ønsker å bli møtt med en ovenfra og ned-holdning kan denne fastlegen anbefales! Hilsen Sosionom og mamma til 2 små, 36 år.