Elvebredden Legesenter DA

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Legesenter DA

Knowledgeable, caring and helpful

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

As a family, we have been with him for the past five years. He is a young, caring and helpful doctor. He is always display consistent character. He is cool. He listens very well and his examination is dependable.

Mistenkt til det motsatte er bevist!

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Aldri før har jeg opplevd at jeg som kvinne må forsvare og argumentere for henvisning til gynekolog. Heller har jeg aldri fått beskjed om å krumme nakken å spørre arbedisgiver om velferdspermisjon med lønn, fordi han ikke så vitsen med å sende inn sykemelding til NAV.

Jeg ble ikke mottatt med empati, forståelse og medmenneskelighet. Jeg ble møtt med argumentasjon, unødvendige forklaringer og at mine utfordringer i grunn var lite viktige.

Dersom jeg blir ordentlig syk en gang, ser jeg for meg at vanskene med å bli hørt allerede starter på dette legekontoret.

Bytter lege!

Lyttende

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Opplever at legen ser og hører meg. Jeg opplever at han ønsker å hjelpe og er godt forberedt når jeg kommer til time. Grundig i utredningen. Tar seg god tid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

En flott lege som vet hva han driver med. Oppdatert på hva enn det måtte gjelde. Betryggende å endelig komme til en lege som gjør sitt ytterste for at du skal få den mest korrekte hjelpen du trenger. Anbefales på det sterkeste!!

Handlekraftig og omsorgsfull.

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Jeg søkte hjelp hos henne som fastlege da jeg følte meg kraftløs og uvel. Hun reagerte raskt og resolutt for å skaffe røntgenbilder av meg så fort som mulig og hun sørget deretter for å få meg akuttinnlagt på sykehus. Hennes svært effektive innsats i denne forbindelse er jeg henne meget takknemlig for. Det viste seg i ettertid å være en sjelden sykdom som også for sykehuset var komplisert å diagnostisere. Det var viktig og riktig at hun som fastlege gjorde det nødvendige for å få meg hurtig innlagt for videre undersøkelser.
Jeg har ellers hatt lite behov for å oppsøke henne som fastlege. Det har bare vært noe mindre ting som er blitt håndtert greit.