Elvebredden Legesenter DA

Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Legesenter DA

En lege som bryr seg

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Jeg har gått til Anette i mange år, og fra første stund har jeg følt meg trygg og ivaretatt og det viktigste av alt hos en lege: tatt på alvor. I tillegg føles det som at hun bryr seg virkelig. En bedre lege tror jeg ikke finnes.

God lege

Lege: Ole Petter Ramse Knudsen Skrevet

Første legen jeg har møtt hvor jeg har følt meg sett, hørt og forstått. Føler at mine problemer har blitt prøvd løst på en god måte og blitt forklart underveis hva som skjer og som skal skje videre. Supert.

Faglig dyktig, empatisk og imøtekommende

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Utrolig fornøyd med Torje. Han lytter,er forståelsesfull og virker faglig sterk. Har alltid tatt meg godt imot ,hjulpet med det han kan av dokumentasjon,medisiner etc. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Dyktig og empatisk

Lege: Ole Petter Ramse Knudsen Skrevet

Kunnskapsrik, lyttende, empatisk, interessert. Denne legen har betydd enormt mye for meg. Har vært mye syk, men med denne legen føler man seg ivaretatt. Følger opp, gir nødvendige henvisninger, er til stede og gir deg tid.

Fantastisk!

Lege: Ole Petter Ramse Knudsen Skrevet

Dette er en lege som løfter deg opp, følger deg opp og virkelig lytter! En føler seg sett og oppriktig tatt vare på. Tar seg tid til pasienten, og gjør jobben ordentlig.