Elvebredden Legesenter DA

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Legesenter DA

Handlekraftig og omsorgsfull.

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Jeg søkte hjelp hos henne som fastlege da jeg følte meg kraftløs og uvel. Hun reagerte raskt og resolutt for å skaffe røntgenbilder av meg så fort som mulig og hun sørget deretter for å få meg akuttinnlagt på sykehus. Hennes svært effektive innsats i denne forbindelse er jeg henne meget takknemlig for. Det viste seg i ettertid å være en sjelden sykdom som også for sykehuset var komplisert å diagnostisere. Det var viktig og riktig at hun som fastlege gjorde det nødvendige for å få meg hurtig innlagt for videre undersøkelser.
Jeg har ellers hatt lite behov for å oppsøke henne som fastlege. Det har bare vært noe mindre ting som er blitt håndtert greit.

Empatisk, dyktig og forståelsesfull

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Bjørn var en eksepsjonell trygghet og støtte for meg i en vanskelig periode. Jeg er så glad han er min fastlege.

Får raskt time

Lege: Øivind Bergh Skrevet

Jeg har brukt denne legen i 16 år og har alltid fått time kjapt. Det er viktig for meg. Øyvind Bergh er en seriøs lege som er opptatt av å gi deg riktig behandling, han deler ikke ut sykemeldinger og medisin i hytt og pine. Men når det virkelig gjelder så er han raus og forståelsesfull.

Trygg

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Har vært tilstede når jeg forteller sykehistorien min. Empatisk. Har tatt meg på alvor og hjelper meg videre. Tror ikke jeg kunne funnet en bedre fastlege!

Dyktig lege!

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Tar meg på alvor, følger opp og er faglig dyktig. Trygg, imøtekommende og samtidig stiller krav. Jeg er veldig fornøyd.