Elvebredden Legesenter DA

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebredden Legesenter DA

Tar seg tid og forklarer med enkle ord

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Han tar seg tid og gir god og grundig informasjon. Av og til en del forsinket, men da tenker jeg at det er også andre enn meg som har behov for litt ekstra omtanke.

Nøyaktig og har alltid tid til å lytte !

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

En lege som vil til bunns i problemer, nøyaktig og klar i informasjonen til meg som pasient. Han sender meg videre til spesialist om det finns en grunn til det! Plager som man tenker snart går over..tar han tak i og takket være denne nøyaktigheten har jeg så mye å takke fastlegen min for.

Herlig fastlege

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i 6-7 år eller mer. Denne legen er lyttende, følger opp og blir kjent med meg som pasient. Hun vet hva som skal henvises videre, hva som kan vente og hva man ikke får gjort noe med. Hun er knallgod på å skrive henvisninger etter hvilket behov du har, og hvilken tidsramme du trenger hjelp innen. Det er ikke alltid resten av helsevernet kan følge opp som ønsket, men fastlegen har gjort sin jobb godt uansett! Jeg er kronisk syk og må til lege på jevnlig basis, men det blir ikke like kjipt når jeg har en herlig fastlege! Hvis det er noe akutt får du time samme dag hos en av legene på kontoret. Hvis det ikke er akutt så kan det være litt ventetid.

Knowledgeable, caring and helpful

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

As a family, we have been with him for the past five years. He is a young, caring and helpful doctor. He is always display consistent character. He is cool. He listens very well and his examination is dependable.

Mistenkt til det motsatte er bevist!

Lege: Bjørn Birkevold Skrevet

Aldri før har jeg opplevd at jeg som kvinne må forsvare og argumentere for henvisning til gynekolog. Heller har jeg aldri fått beskjed om å krumme nakken å spørre arbedisgiver om velferdspermisjon med lønn, fordi han ikke så vitsen med å sende inn sykemelding til NAV.

Jeg ble ikke mottatt med empati, forståelse og medmenneskelighet. Jeg ble møtt med argumentasjon, unødvendige forklaringer og at mine utfordringer i grunn var lite viktige.

Dersom jeg blir ordentlig syk en gang, ser jeg for meg at vanskene med å bli hørt allerede starter på dette legekontoret.

Bytter lege!