Lindesnes Legesenter DA

Telefonnummer38 25 54 5038 25 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 12 4523 Lindesnes

Siste vurderinger av Lindesnes Legesenter DA

Lyttende

Lege: David Andersen Skrevet

Fornøyd da han lytter til hva jeg forteller. Han kaller meg inn til gjevnelige konsultasjoner og det er jeg fornøyd med. Jeg føler at jeg blir godt ivaretatt og at han finne gode løsninger der jeg trenger hjelp.

Manglende oppfølging

Lege: David Andersen Skrevet

Har lite tillit til han som fastlege. Har glemt å følge opp prøvesvar som var nødvendig og byttet ut medisiner uten at det var hensiktsmessig. Går kun hvis jeg må. Har ikke gode kommunikasjonsferdigheter med barn.

Effektiv og flink

Lege: David Andersen Skrevet

Dr Andersen oppleves som lyttende og faglig dyktig. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen. Han fikk ting unna og fulgte meg opp på det jeg trengte.

Helt fantastisk!

Lege: Siv Løge-Høiberget Skrevet

Siv Løge Høyberget er en fantastisk lege. Hun er engasjert, dedikert og handlekraftig! Hun er interessert og jeg føler meg hørt og respektert. Jeg føler meg trygg og heldig som har henne! Tusen takk!

Finnes ikke bedre lege enn Tørres!

Lege: Tørres Lohne Skrevet

Tørres er en fantastisk lege. Han tar ting på alvor og er veldig god til å lytte og gi råd. Jeg har hatt tørres i mange mange år og er veldig fornøyd. Jeg har tillit til han. Veldig fornøyd!