Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av Søgne Legesenter

Et fantastisk menneske som møter pasientene med respekt

Lege: Fredrik Andreassen Hughes Skrevet

Jeg kan virkelig ikke få roset denne legen nok! Helt klart den beste legen jeg noen sinne har hatt. Han tar seg tid til å lytte, er aldri dømmende og har alltid tid.
Jeg vil virkelig anbefale denne legen på det sterkeste.
Det kan ta noe tid å få time hvis det ikke er akutt, men det tror jeg ikke har noe med legen å gjøre, det går nok på selve legesenteret. Som jeg forøvrig også bare har gode erfaringer med.

Trygg, kunnskapsrik, tar seg god tid til pasienten.

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

A.B Holme er en utrolig dyktig, kunnskapsrik og empatisk fastlege. Hun tar alltid tak i ting, å veileder etter beste evne. Anbefales på det sterkeste!

Seriøs lege.

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Har aldri opplevd så flink lege noen gang som camilla. Jeg har slitt med helsa. Mye verk i kroppen. Som ho sa, jeg gir meg ikke før vi finner ut av det. Ho gjorde alt som sto i sin makt. Til slutt fant vi ut at det var prolapser i nakken og fibromyalgi. Hadde ikke hvert der jeg er uten ho. Ho tok smertene mine på alvor.flink med alle alders grupper. Bryr seg enormt mye.

Tilgjengelig, lyttende og omsorgsfull

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

Har bare positive opplevelser i møte med legen. Hun er en god samtalepartner og gjør grunndige undersøkelser og evt henvisninger. Viser stor grad av forståelse og empati. Jeg gir henne min beste anbefaling.

Faglig dyktig fastlege.

Lege: Sunniva Sofia Aanesland Skrevet

En fastlege som er tilgjengelig når man trenger time. Gir tilbakemelding og følger opp pasienten.
Jeg er trygg på avgjørelsene hun gir.
Har tid til pasienten, og er sjelden forsinket.