Søgne Legesenter

Telefonnummer38 05 39 4038 05 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av Søgne Legesenter

Ekstremt flink

Lege: Marianne Sjustøl Skrevet

Byttet til denne legen da min forrige ikke var så flink. Har aldri angret da hun er utrolig flink. Om hun ikke finner ut hva problemet er akkurat der og da, så gir hun ikke opp, hun prøver til hun finner ut av det. Noe lang ventetid, men dette er det absolutt verdt. Hun er alltid veldig profesjonell og snill. Hun dømmer ikke på forhånd, men prøver alltid finne ut hva problemet er.
Absolutt anbefalt!

Kjempe flink lege

Lege: Øystein Ebeltoft Andersen Skrevet

Kjempe flink og i møtekomende lege som tar deg på alvor og hører på deg og gir deg gode råd og tilbakemeldinger

Flott lege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

En flott lege som ikke ville være legen min. God å snakke med og sjarmerende. Hun løp etter meg ut fra legesenteret for å si at jeg måtte ordne noe. Det viser hvor mye hun bryr seg om jobben sin og pasienten. Hun er drømmelegen! Ei dame du vil møte!

Svært faglig dyktig og varmt menneske

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

Hele familien har hatt Holme som fastlege siden vi kom til Søgne i 2003.
Hun er en fantastisk dyktig og seriøs lege som er god til å lytte og følge opp, når det trengs.

Seriøs og dyktig

Lege: Frank Robert Andersen Skrevet

Måtte besøke legevakten for urinveisinfeksjon. Opplevde han som flink og svært dyktig. Effektiv var han også.