Søgne Legesenter

Telefonnummer38 05 39 4038 05 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av Søgne Legesenter

Tilgjengelig, lyttende og omsorgsfull

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

Har bare positive opplevelser i møte med legen. Hun er en god samtalepartner og gjør grunndige undersøkelser og evt henvisninger. Viser stor grad av forståelse og empati. Jeg gir henne min beste anbefaling.

Faglig dyktig fastlege.

Lege: Sunniva Sofia Aanesland Skrevet

En fastlege som er tilgjengelig når man trenger time. Gir tilbakemelding og følger opp pasienten.
Jeg er trygg på avgjørelsene hun gir.
Har tid til pasienten, og er sjelden forsinket.

Forståelsesfull og empatisk :)

Lege: Marianne Sjustøl Skrevet

Veldig hyggelig og forståelsesfull lege. Jeg opplever et menneske som virkelig er interessert i en og gjør alt for at en skal få det bra :) Hva mer kan en ønske seg ?

Grundig

Lege: Øyvind Tvedt Skrevet

Var hos Øyvind Tvedt i dag for første gang, og det ble en positiv opplevelse. Jeg måtte dessverre vente nesten 25 minutter over tiden, men det var en "øyeblikkelig" time, så jeg forventet ventetid. Han tok seg god tid, og jeg følte meg godt ivaretatt - på tross av at det var travelt. Selv om han ikke kunne hjelpe meg fordi tilstanden min skyldtes virus, så var han tydelig på at han kunne se at jeg var syk, og at jeg var velkommen tilbake om tilstanden forverret seg. I motsetning til min tidligere lege hvor man ikke var ordentlig syk så lenge det "bare" skyldtes virus.

Lite forståelsesfull!

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Camilla Hunderi er en lege som kanskje tar deg seriøst når du har «vanlig» sykdom som lungebetennelse, influensa eller har noe annet som er synlig på blodprøver!
Men når det kommer til å ha forståelse for ryggproblemer og ting som ikke er synlig på prøver, da er hun ikke behjelpelig! Føler meg ikke trodd på og føler ikke jeg får den hjelpen jeg fortjener! Ho var ABSOLUTT ikke interessert i å snakke med min kiropraktor og høre hva han hadde sett på MR bildene mine!

Useriøs lege!