Søgne Legesenter

Rådhusveien 7 4640 Søgne

Siste vurderinger av Søgne Legesenter

Forståelsesfull og empatisk :)

Lege: Marianne Sjustøl Skrevet

Veldig hyggelig og forståelsesfull lege. Jeg opplever et menneske som virkelig er interessert i en og gjør alt for at en skal få det bra :) Hva mer kan en ønske seg ?

Lite forståelsesfull!

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

Camilla Hunderi er en lege som kanskje tar deg seriøst når du har «vanlig» sykdom som lungebetennelse, influensa eller har noe annet som er synlig på blodprøver!
Men når det kommer til å ha forståelse for ryggproblemer og ting som ikke er synlig på prøver, da er hun ikke behjelpelig! Føler meg ikke trodd på og føler ikke jeg får den hjelpen jeg fortjener! Ho var ABSOLUTT ikke interessert i å snakke med min kiropraktor og høre hva han hadde sett på MR bildene mine!

Useriøs lege!

Ekstremt flink

Lege: Marianne Sjustøl Skrevet

Byttet til denne legen da min forrige ikke var så flink. Har aldri angret da hun er utrolig flink. Om hun ikke finner ut hva problemet er akkurat der og da, så gir hun ikke opp, hun prøver til hun finner ut av det. Noe lang ventetid, men dette er det absolutt verdt. Hun er alltid veldig profesjonell og snill. Hun dømmer ikke på forhånd, men prøver alltid finne ut hva problemet er.
Absolutt anbefalt!

Flott lege

Lege: Camilla Hunderi Skrevet

En flott lege som ikke ville være legen min. God å snakke med og sjarmerende. Hun løp etter meg ut fra legesenteret for å si at jeg måtte ordne noe. Det viser hvor mye hun bryr seg om jobben sin og pasienten. Hun er drømmelegen! Ei dame du vil møte!

Svært faglig dyktig og varmt menneske

Lege: Anne Beate Hedtun Holme Skrevet

Hele familien har hatt Holme som fastlege siden vi kom til Søgne i 2003.
Hun er en fantastisk dyktig og seriøs lege som er god til å lytte og følge opp, når det trengs.