Legene på Kjøita DA

Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Legene på Kjøita DA

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

For en fantastisk, flink, trygg, kunnskapsrik og lyttende lege skal man lete lenge etter. Fra første dag har han alltid tatt godt vare på meg og følgt meg bra opp. :)
Legekontoret er også kjempe flott, behagelige sekretærer som gjør sitt aller beste for at jeg skal få en god opplevelse.
Anbefales på det sterkeste! :)

Hyggelig og flink

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Etter å vært uheldig med med mine to forrige fastleger (som jeg gikk til i en kort periode) var det fantastisk å "lande" hos Harald Hovde-Drangsholt. Jeg føler meg hørt og forstått. Jeg får ikke inntrykk av at han har dårlig tid, til tross for at det er folksomt på venterommet. Veldig behagelig å prate med. Når jeg kommer til time har legen satt seg inn i oppdateringer som har kommet fra spesialisten på sykehuset. Kan absolutt anbefales.

Utilgjengelig

Lege: Rosie Lund Skrevet

Har hatt denne legen i ca 5 år, men kun møtt henne 3 ganger og det var før hun flyttet praksisen til kjøita.
Som pasient uten kroniske lidelser eller behov for oppfølging funker hun dårlig, det er rett og slett umulig å få time samme uken som man ringer. Men når du først får en time er hun en god lege.

NON PLUS ULTRA

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Her er en lege som har både kunnskap og innsikt, samt alle de personlige egenskaper som skal til for å fylle rollen som en god allmenn-medisiner.
Han har respekt for pasienten, og respekt for diagnosene. En ærlig og filantropisk lege som oppfatter signalene fra pasienten raskt. Anbefales !

Trygg,imøtekommende, lyttende

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald er den beste legen jeg har hatt på åresvis! Jeg har letet etter en god lege i 6 år, før jeg fant Harald,og er kjempe fornøyd! Han lytter, tar seg tid, og ser meg for hvem jeg er, og føler meg ivaretatt når jeg har vært hos han. Anbefaler han på det sterkeste, endelig har jeg en fastlege livet ut!