Legene på Kjøita DA

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Kjøita DA

Beste legen jeg har hatt

Lege: Rosie Lund Skrevet

Fikk anbefalt Rosie av en venn- og anbefaler henne varmt videre!
Utvilsomt den beste legen jeg har hatt! Man kan bli sittende lenge i venterommet, men det er rett og slett fordi hu tar hver enkelt pasient på alvor og bruker den tiden hun trenger. Anbefales på det sterkeste!

Flott lege.

Lege: Rosie Lund Skrevet

Fantastisk lege. Imøtekommende. Snill. Forståelsesfull. Rask behandling.
Dem som tar i mot telefonene i skranken, har jeg dessverre ingenting til overs for:
Svært lite imøtekommende, svarer usedvanlig dårlig og du må kunne alle navn på dine medisiner på rams, om de skal fornyes over tlf, for de har ikke tid å slå opp dette. Hvis lege leser dette bør hun revurdere sine ansatte. Forferdelig.

Flink Lege, uhøflig sekretær

Lege: Rosie Lund Skrevet

Rosie er en flink og imøtekommende lege. Hun tar seg tid til å lytte, og man blir tatt på alvor. Men det er for lang ventetid på å få time, og i tillegg må man beregne en ukes tid på å få svar på e-konsultasjon og e-resepter. Helsesekretærene er usedvanlig uhøflige og avvisende. Man får lite medfølelse og hjelp til å løse akutte situasjoner og blir bedt om å oppsøke legevakt i stedet. Jeg vurderer å bytte fastlegekontor.

Veldig fornøyd

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Får alltid god hjelp! Han hører på det jeg har å si og prøver å hjelpe så godt som mulig. Veldig behagelig person som jeg føler meg komfortabel med.

Fornøyd med legen, men ikke på legesenteret.

Lege: Rosie Lund Skrevet

Rosie er imøtekommende og lytter på hva en har og si, prøver å komme med den beste situasjonen en kan forholde seg til. Veldig fornøyd når jeg først har time, hun bruker god tid og viser at hun vil hjelpe.

Legesenteret derimot, jeg er helt målløs.. herlighet for noen frekke damer som jobber der, altså når man ringer føler man seg dum fordi man kommer med noen spørsmål, samme når man er i skranka og skal ha hjelp.. Det er lov å prøve å være hyggelig og late som om du tar andre mennesker på alvor. Kommer til å bytte lege kun pga legesenteret.