Legene på Kjøita DA

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Kjøita DA

God lege!

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Harald som lege. Han lytter, tar meg på alvor og jeg føler at mine meninger er like viktige som hans. Jeg har ikke opplevd han som en lege som tror han vet alt eller at han har noen "ovenfra og ned" holdning. Selv om han er ung så virker han flink når det kommer til psykiske lidelser, kanskje først og fremst fordi han er interessert, lyttende og åpen for innspill. Han har ikke vært redd for å henvise meg videre om han har vært usikker på noe. Han har også tatt seg god tid når jeg har hatt behov for det og vært rolig i møte med min angst. Kjemi er viktig og kanskje ikke alle vil oppleve det på samme måte som meg, men jeg tror jeg trygt kan si at dette er en god lege og et godt menneske å komme til!

Veldig misfornøyd med den nye legen

Lege: Monica Transeth Skrevet

Jeg har brukt Per Kristian i mange år, men etter han gikk ut i pensjon så har hele skøyta både på resepsjonen og legene blitt så sløve.

Du kan hjerne dø før du får hjelp.
Veldig treigt med behandlinger

Fra trygt til kaotisk legesenter

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald Hovde Drangsholdt er en lege jeg har fått tillit til, selv om han er ung og uerfaren med psykiske plager. Så kommer Vikar, og Vikar for vikar, er nedlatende, og "allvitende" i egne øyne. Lytter ikke, er uinteressert, spør ikke om hvordan det går med hverken det ene eller det andre, og følger ikke opp med blodprøver mm mm.
De seponerer (="tar den vekk") medisinen du har brukt i årevis og fungert litt bedre på.
De gir deg 25% av en annen.
De spør ikke om noe. Er så nedlatende at om du har PTSD type C, så trigger de emosjonelle flashbacks.
Jeg advarer!
Ta på skjold og hjelm, og glem selvrespekt og den lille tro du hadde pålegestanden! Da overlever du psykisk, hvis du har resilens.
Lykke til, det trenger du.

Dyktig lege

Lege: Monica Transeth Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Hører hva jeg har å si og henviser videre om det trengs. Veldig god oppfølgning. Kan absolutt anbefale henne på det varmeste

Mye rot og blir ikke tatt alvorlig.

Lege: Rosie Lund Skrevet

Ikke fornøyd, mye rot. Følte selv hun ikke hadde kontroll da hun har alt for mange pasienter og ventetiden er lang! Nesten umulig å få tak på over tlf eller pasient siden hun henviser til for å gi beskjeder. Resepter blir feil skrevet ut eller du mottar de ikke. Resepsjonen er et kapittel for seg selv. Ingen medmenneskelighet, legger på rører og er frekke. Måtte bytte lege, orket ikke mer.