Legene på Kjøita DA

Telefonnummer38 09 83 0038 09 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Legene på Kjøita DA

Alt for mye gjøre, går desverre ut over pasient!

Lege: Rosie Lund Skrevet

Dr. Rosie er en hyggelig og omtenksom dame. Når det kommer til hennes evne som lege, vil jeg trekke frem at det er noen svakheter! Hun lytter, men LYTTER ikke godt nok når pasienten sier vi er syke og må ha utredinger etter lengre tids sykdom. Hun er meget opptatt og svært vanskelig å få tak på, verken gjennom e-portalen som hun henviser til eller via kontor. Mye tull med resepter, enten feil skrevet ut. Eller du får ikke det du skal til tiden og må gjennom ett sirkus får å medisinene dine! Skrekkens kontor kaller jeg Kjøitas legekontor. Sekretærene er frekke med deg på tlf, har selv fått slengt på røret av dem. De snakker usant om deg på kontoret og rotter seg sammen med vikar legen Sondre. Mye kaos. Jeg orket i mer av denne uproffe behandlingen. Ikke ble jeg trodd når jeg tok dette opp med legen av behandling fra sekretærene og legen som kjeftet på meg i tlf. De sender deg på apotek og lover nå har de ordnet resept, 3 bomturer på 3 forskjellige dager. Nå man er riktig syk Er det viktig å føle trygghet fra lege og kontor. Her er det alltid forsinkelser på ca. 30 min. Lider du av psykiske lidelser må du ikke bruke dette kontoret. Her blir du ikke ivaretatt, men heller ødelagt!

Null kunnskap eller erfaring

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald er nyutdannet og det merkes. Uansett problem så må det leses opp og dersom han er uenig med det som står så konkluderer han med det likevel.

Som regel tar han deg ikke alvorlig og bagatelliserer problemene du har. I begynnelsen virket han som en helt topp lege men etterhvert som ting begynte å bli vanskelig og han ikke hadde nok kunnskap eller erfaring så merket man at dette ikke er en lege man kan ha tillit til.

Kan absolutt ikke anbefale Harald som lege og har ofte gått ut i fra kontoret hans gråtende og i sjokk og vantro. Styr unna!!!

Dyktig og grundig lege

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald er en fantastisk Lege. Jeg føler meg sett og hørt og er han i tvil på noe sjekker han det alltid opp. Han er og flink til å henvise til spesialister for grundige undersøkelser.
Vil absolutt anbefale han både for barn og voksne.

Tar meg ikke seriøst

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Jeg trodde først at jeg hadde funnet en lege som tok meg seriøst, men det har vist seg i etterkant at Harald gir inntrykk av at han lytter og bryr seg, men når det først gjelder bagatelliserer han argumentene mine og gir ingen alternativ løsning. Jeg har lavt stoffskifte, høye leververdier og har hatt problemer med helsen siden jeg var 14 år. Jeg er lei av å ikke bli trodd på når jeg prater om symptomer og plager som stopper meg i å klare meg i jobbsammenheng. Jeg er lei av å måtte bruke energi på å krangle med nav siden fastlegen ikke tar det jeg sier seriøst og ikke assisterer meg når jeg trenger det. Jeg vet ikke om det er siden jeg er en ung mann på 26 år og burde "klare alt", men nok er nok. Føler meg tvungen til å bytte fastlege i dag, og det sa jeg også til han. Han prøvde ikke å fikse opp engang eller gi en alternativ løsning når jeg sa at jeg følte at jeg ble tatt useriøst. Jeg er meget misfornøyd og skuffet over hvor lite løsningsorientert en autorisert fastlege i Norge kan være. I tillegg må man 9 av 10 ganger vente lengre før man kan komme inn til avtalt time.

Faglig dyktig og tillitvekkende

Lege: Rosie Lund Skrevet

Rosie Lund inngir tillit: hun lytter, anerkjenner det man sier, spør oppfølgende spørsmål, venter med pc'en til slutten av konsultasjonen, sjekker ut det hun ikke kan svare på, henviser videre når det er nødvendig og sikrer god oppfølging.