Legene på Kjøita DA

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Kjøita DA

Skuffet

Lege: Monica Transeth Skrevet

Jeg var pasient fra 2017 hos Per Angen og siden at han har pensjonert blir jeg tildelt til Monica Transeth. I dag var jeg første gang hos henne og følte at jeg må å bytte lege. Opplevde ikke at hun er så erfaren og ikke særlig imotekommende. Kjøjte park legesenter er desverre ikke som før siden ar Per Angen jobber ikke mer. Hun brukte unødvendig tid til å lese på Internett og på den måtte timen min har gått ut uten å få hjelp til det egentlig som jeg trengte. Til og med hun viste ikke at hun er min fastlege 😊😔. Med håndledd støte og smerte i håndledd måtte jeg bestille en ny time og gå ut pga at time har gått ut. Veldig skuffet

Flott lege

Lege: Rosie Lund Skrevet

Imøtekommende og hyggelig lege. Hun Tar ting på alvor, opplevelse trygg og solid.
Men hun har stadig vikarer har derfor byttet lege

Utmerket lege

Lege: Per Kristian Angen Skrevet

Tar pasientene på alvor, en flott fastlege. Utmerket oppfølging og hode forslag. Utmerket tilgjengelighet

God lege!

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Harald som lege. Han lytter, tar meg på alvor og jeg føler at mine meninger er like viktige som hans. Jeg har ikke opplevd han som en lege som tror han vet alt eller at han har noen "ovenfra og ned" holdning. Selv om han er ung så virker han flink når det kommer til psykiske lidelser, kanskje først og fremst fordi han er interessert, lyttende og åpen for innspill. Han har ikke vært redd for å henvise meg videre om han har vært usikker på noe. Han har også tatt seg god tid når jeg har hatt behov for det og vært rolig i møte med min angst. Kjemi er viktig og kanskje ikke alle vil oppleve det på samme måte som meg, men jeg tror jeg trygt kan si at dette er en god lege og et godt menneske å komme til!

Veldig misfornøyd med den nye legen

Lege: Monica Transeth Skrevet

Jeg har brukt Per Kristian i mange år, men etter han gikk ut i pensjon så har hele skøyta både på resepsjonen og legene blitt så sløve.

Du kan hjerne dø før du får hjelp.
Veldig treigt med behandlinger