Legene på Kjøita DA

Kjøita Park 17 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Legene på Kjøita DA

Veldig fornøyd

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Får alltid god hjelp! Han hører på det jeg har å si og prøver å hjelpe så godt som mulig. Veldig behagelig person som jeg føler meg komfortabel med.

Fornøyd med legen, men ikke på legesenteret.

Lege: Rosie Lund Skrevet

Rosie er imøtekommende og lytter på hva en har og si, prøver å komme med den beste situasjonen en kan forholde seg til. Veldig fornøyd når jeg først har time, hun bruker god tid og viser at hun vil hjelpe.

Legesenteret derimot, jeg er helt målløs.. herlighet for noen frekke damer som jobber der, altså når man ringer føler man seg dum fordi man kommer med noen spørsmål, samme når man er i skranka og skal ha hjelp.. Det er lov å prøve å være hyggelig og late som om du tar andre mennesker på alvor. Kommer til å bytte lege kun pga legesenteret.

Flink og forståelsesfull

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med ham som fastlege. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og han gjør det han kan, eller henviser videre. Han er flink til å sette seg inn i epikriser fra sykehuset.
Får alltid time på dagen, dersom det haster.
Kan noen ganger være litt forsinket.

Godt ivaretatt

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald er en lege å stole på! Jeg har tidligere ikke likt å gå til legen fordi jeg ofte føler at jeg ikke har blitt tatt alvorlig. Dette føler jeg ikke med Harald. Han lytter og tar tak i det jeg kommer med. Han er profesjonell og kan anbefales på det sterkeste!

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos han.

Null kunnskap eller erfaring

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald er nyutdannet og det merkes. Uansett problem så må det leses opp og dersom han er uenig med det som står så konkluderer han med det likevel.

Som regel tar han deg ikke alvorlig og bagatelliserer problemene du har. I begynnelsen virket han som en helt topp lege men etterhvert som ting begynte å bli vanskelig og han ikke hadde nok kunnskap eller erfaring så merket man at dette ikke er en lege man kan ha tillit til.

Kan absolutt ikke anbefale Harald som lege og har ofte gått ut i fra kontoret hans gråtende og i sjokk og vantro. Styr unna!!!