Øvrebyen Legesenter

Telefonnummer38 60 65 0038 60 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skarvøyv. 55 4517 Mandal

Siste vurderinger av Øvrebyen Legesenter

Kunnskapsrik og serviceinnstilt

Lege: Miguel Ernesto Ardiles Skrevet

Han er en svært dyktig lege som alltid tar seg tid til å hjelpe. Han lytter og er ærlig. Det er sjeldent forsinkelser hos han.

Faglig dyktig.

Lege: Vilde Fossum Havnelid Skrevet

Hun er en lege som bryr seg om deg. Faglig dyktig. Føler meg trygg og blir ivaretatt.
Rolig og tillitsvekkende.

Tillitsfull

Lege: Vilde Fossum Havnelid Skrevet

Tillitsfull og spørrende ! Holder det hun lover og du føler deg fulgt opp! Kommer aldri til å bytte! Har tatt meg inn utenom hennes kontortid for at det skal passe med min jobb!
Gjør mer for pasientene enn hun hadde behøvd ! Noe jeg selvfølgelig ikke klager på ;-)

Har alltid dårlig tid

Lege: Steinar Wergeland Skrevet

Fikk en følelse av at han har hastverk med å få en ut av legekontoret fortest mulig. Også rask til å skrive ut medisiner for "tristhet" og søvnproblemer fremfor å undersøke underliggende årsaker og andre løsninger. Følte ikke jeg fikk god nok hjelp og oppfølgning. Da jeg hadde kyssesyken og en halsbetennelse på toppen tok det 2 uker før jeg fikk antibiotika mot halsbetennelsen, som førte til at jeg ble dårligere da jeg også har ME. Dette kunne vært unngått med god nok oppfølging.

Hva skal man si

Lege: Miguel Ernesto Ardiles Skrevet

Jeg har slitt med masse de siste årene, men føler at man selv må vite hva man feiler og skal ha når man kommer dit!
Føler han har hastverk og at ting som er snakket om før og skrevet ned må gjentas hele veien! Man føler seg ikke ivaretatt og sett på den måten man burde. Jeg kommer til å bytte lege da jeg føler at jeg ikke kommer noen vei lenger med han. Trenger en lege som er villig til å se litt dypere i ting, kanskje prøve å finne ut av hva som kan være galt.