Øvrebyen Legesenter

Skarvøyv. 55 4517 Mandal

Siste vurderinger av Øvrebyen Legesenter

Jeg vet best type

Lege: Vilde Fossum Havnelid Skrevet

Har lite tid til pasienter,har lite tiltro til pasienter å følger ikke opp.umulig få time,kun hos en aspirant som er enda kleineste. Typisk nei lege.men hun er flink sende videre til spesialist.

Kunnskapsrik og serviceinnstilt

Lege: Miguel Ernesto Ardiles Skrevet

Han er en svært dyktig lege som alltid tar seg tid til å hjelpe. Han lytter og er ærlig. Det er sjeldent forsinkelser hos han.

Faglig dyktig.

Lege: Vilde Fossum Havnelid Skrevet

Hun er en lege som bryr seg om deg. Faglig dyktig. Føler meg trygg og blir ivaretatt.
Rolig og tillitsvekkende.

Tillitsfull

Lege: Vilde Fossum Havnelid Skrevet

Tillitsfull og spørrende ! Holder det hun lover og du føler deg fulgt opp! Kommer aldri til å bytte! Har tatt meg inn utenom hennes kontortid for at det skal passe med min jobb!
Gjør mer for pasientene enn hun hadde behøvd ! Noe jeg selvfølgelig ikke klager på ;-)

Har alltid dårlig tid

Lege: Steinar Wergeland Skrevet

Fikk en følelse av at han har hastverk med å få en ut av legekontoret fortest mulig. Også rask til å skrive ut medisiner for "tristhet" og søvnproblemer fremfor å undersøke underliggende årsaker og andre løsninger. Følte ikke jeg fikk god nok hjelp og oppfølgning. Da jeg hadde kyssesyken og en halsbetennelse på toppen tok det 2 uker før jeg fikk antibiotika mot halsbetennelsen, som førte til at jeg ble dårligere da jeg også har ME. Dette kunne vært unngått med god nok oppfølging.