Markens legesenter

Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbodgata 8 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Markens legesenter

God og personfokusert.

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Utrolig hyggelig og kunnskapsrik person alltid med et smil på lur.

Anbefaler Erlend Haugstad på det sterkeste.

Helt fantastisk lege!

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Damir er en helt fantastisk lege! Han er jordnær, tar seg tid, ser meg, faglig dyktig, tilgjengelig både på tlf og mail og utrolig god å prate med!

Servise minded og god lege.

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Er bare fornøyd, å ha Gundersen, som lege, han tar fatt i tingene, som skulle vært gjort noe med, på en reparerende god måte. Tommelen opp!

Solid lege

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Har hatt mange fastleger da jeg har flyttet mye rundt i Norge gjennom jobb. Dette er en av de bedre. Er rett og slett imponert over kunnskapsnivå, effektivitet og tilgjengelighet. Føler meg trygg og godt ivaretatt av denne fastlegen. Kan anbefales på det aller varmeste.

Trygg, dyktig og rask

Lege: Christian Grødem Skrevet

Christian Grødem ble min fastlege rett før jeg ble gravid. Han har fulgt meg gjennom hele graviditeten og tiden etterpå. Aldri følt meg så godt ivaretatt og trygg som hos han. Hvis det var noe jeg følte ikke stemte, fikk jeg time på dagen.

Omtrent alltid på tiden! Snill, omtenksom og har alltid lest seg opp på forhånd. Han er rask, men er en veldig dyktig lege som hører godt etter og stiller spørsmål. Sender henvisning videre om han mener det trengs.

Rask på e-post.

Alt i alt, en fantastisk lege. Kommer ikke til å bytte.