Vestre legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Vestre legesenter

Meget fornøyd

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Dr.Damir er hyggelig , flink, seriøs og viste både stor kunnskap og trygghet i sin diagnose og behandling. Han spør, lytter til pasienten om problem .
Raskt svar via mailen hjelpsom lege .
Opplevde å få god hjelp for mine problemer . Har vart hus han mer en 10 år veldig fornøyd . Anbefales 👍🏻

Flink lege

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Dette er en dyktig, og empatisk lege, som alltid er forståelsesfull og følger opp pasienten på en god måte. Svarer fort på mail, og telefon og er ofte tilgjengelig. Den beste legen jeg har hatt.

Flink og pålitelig.

Lege: Christian Grødem Skrevet

Jeg har hatt Christian Grødem fra jeg gikk over fra faren som jeg hadde hatt fra mors mage. Veldig fornøyd. Har også begge barn der. 👍

Veldig god!

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Dette er en meget bra lege for deg. God til å lytte og å møte deg. Svarer raskt på alle henvendelser og virker meget kompetent i sitt fag. Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt. Vil aldri bytte til noen andre etter å ha hatt ham i flere år nå.

En fantastisk lege

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Som overskriften sier...det er han!Blir bedre bare av å prate med ham.Tar seg alltid god tid,man føler seg velkommen som et menneske og ikke bare som en pasient.Tålmodig,ryddig,ærlig og kommer ikke med tåkeprat og medisinske begrep som man ikke skjønner bær av.En god lege og et godt menneske!