Sentrum legesenter, Kristiansand

Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrum legesenter, Kristiansand

Behjelpelig

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Fikk god hjelp med mine problemer. Fikk råd jeg ikke likte, men som var riktige på lengre sikt. Kompetent og hjelpsom tross mye jobb

Vet best holdning

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Denne legen er en hyggelig mann men virker lite oppdatert og må alltid inn på nett og sjekke. Han sender ikke henvisninger med mindre en maser lenge, han er opptatt av å få frem at han vet best. Føler han er mer opptatt av å ha en plettfri vandel, da spesielt etter de nye reglene fra januar. Han er ikke flink til å følge opp, han sendte en henvisning etter mange mnd’er masing fra meg, det han skrev der er av så grov karakter og er ugjenkjennelig for meg og de som kjenner meg. Han tar ikke ansvar for slike ting og bare lar det ligge selv om det er ødeleggende for meg og mine. Ellers en hyggelig fyr, grei å prate med men ikke grundig.Legekontoret hvor han jobber er en umulig sak, lang ventetid og sure kontordamer( klart noen unntak) som viser svært tydelig om de ikke liker en og da hjelper de heller ikke. Ikke uvanlig å få kommentarer av negativ karakter fra dem og en føler seg svært liten.

Usympatisk

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Var ett sjokk å komme til henne. Følte overhode ingen sympati. Følte meg sett ned på. Og hun snakket om og konkluderte meg ting som var så langt ute og det bekreftet hennes manglende interesse i meg.
Fikk overhode ingen hjelp av å gå der, blir bare fortvilet over holdningen. Alltid sen og oppleves som dømmende og lite empati eller ingen empati. Ville ikke anbefale henne til noen. Hvis ikke det er helt overfladiske ting, hun er sikkert god faglig men mangler sosiale og menneskelige egenskaper. Har byttet fastlege nå, og fått ordnet det jeg skulle.

Veldig dårlig lege

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Dårlig lege, jeg tror ho fortjener ikke å være som lege. Hun bryr seg ikke om pasienten, alltid sier negativt og stygt.

En lege med konstant dårlig tid.

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Hun har alltid dårlig tid. Du må alltid vente lenge på pauserommet. Ventet i en time på det meste uten en eneste beklagelse. Når du endelig kommer inn får hun deg til å føle deg «i veien»/haster med å få deg ut igjen. Hun leser seg ikke opp på journalen før du kommer inn, svært lite øyekontakt da hun konstatnt sitter på dataen og skriver. Tar deg ikke alvorlig og det du sier går inn det ene øret og ut det andre. Jeg har unngått å bytte lege da jeg ville ha samme lege mens jeg prøvde å finne ut hva var galt, men etter to år uten å finne ut noe ble det bytting av lege på meg. Ringer aldri opp hvis det er noe galt med blodprøvene, må selv ta kontakt. Noe som er dårlig da man må begynne på medisiner. Den ene gangen glemte hun/de å sende inn prøvene mine og tilbudte meg ikke å ta nye. Hun sa de skulle sende de tre uker gamle prøvene mine.

Anbefaler henne ikke til noen.