Sentrum legesenter, Kristiansand

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrum legesenter, Kristiansand

Flink og grundig.

Lege: Nina Kile Skrevet

Første legen jeg har hatt som faktisk lytter til meg. Er grundig og lett å prate med. Føler jeg blir tatt seriøst.

Kunnskapsrik og meget hyggelig lege

Lege: Nina Kile Skrevet

Flott fastlege som tar deg på alvor og henviser dersom det er nødvendig. Serviceinnstilt og kunnskapsrik. Omsorgsfull og føler deg sett og hørt når du går derfra. Meget fornøyd!

Hyggelig og effektiv

Lege: Nina Kile Skrevet

Imponert over hvor godt og rask hun jobber. Veldig imøtekommende, og jeg føler hun er interessert i det jeg har å si. Kunne ta opp flere ting uten å føle at jeg var masete.

Blir ikke Sett

Lege: Nina Kile Skrevet

Min fastlege ble pensjonist og anbefalte sin arvtaker, føler at hun ikke gjør en god jobb for meg, blir ikke sett eller hørt. Når det var møte på NAV og hun skulle delta, hadde hun ikke satt seg inn i min helse og viste ikke hva hun skulle si, jeg syntes det var flaut. Føles som hun bare gjør jobben for pengenes skyld. Anbefales absolutt ikke.

Ydmyk, trygg, dyktig - betydd mye for meg

Lege: Priscilla Hilton Skrevet

Jeg har bare gått til vikaren, Silvia Holst. Har hatt mye sykdommer og plager som har måttet bli fulgt opp. Hun er grundig, sympatisk og ydmyk. Denne legen har betydd enormt mye for meg. Hun snakker ikke tull, gjetter ikke bare, men bruker tid på å virkelig finne ut hva det var. Er veldig ordentlig. Et medmenneske som løfter deg opp! En fryd å ha som behandler/lege.