Sentrum legesenter, Kristiansand

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrum legesenter, Kristiansand

Hyggelig og effektiv

Lege: Nina Kile Skrevet

Imponert over hvor godt og rask hun jobber. Veldig imøtekommende, og jeg føler hun er interessert i det jeg har å si. Kunne ta opp flere ting uten å føle at jeg var masete.

Blir ikke Sett

Lege: Nina Kile Skrevet

Min fastlege ble pensjonist og anbefalte sin arvtaker, føler at hun ikke gjør en god jobb for meg, blir ikke sett eller hørt. Når det var møte på NAV og hun skulle delta, hadde hun ikke satt seg inn i min helse og viste ikke hva hun skulle si, jeg syntes det var flaut. Føles som hun bare gjør jobben for pengenes skyld. Anbefales absolutt ikke.

Ydmyk, trygg, dyktig - betydd mye for meg

Lege: Priscilla Hilton Skrevet

Jeg har bare gått til vikaren, Silvia Holst. Har hatt mye sykdommer og plager som har måttet bli fulgt opp. Hun er grundig, sympatisk og ydmyk. Denne legen har betydd enormt mye for meg. Hun snakker ikke tull, gjetter ikke bare, men bruker tid på å virkelig finne ut hva det var. Er veldig ordentlig. Et medmenneske som løfter deg opp! En fryd å ha som behandler/lege.

Vikarlege Silvia Gomez Holst

Lege: Priscilla Hilton Skrevet

Arrogant og tar ikke pasientene på alvor. En finner mer svar vedrørende diagnose og behov for medisiner på Google, enn hva ho kan gi.

Grundig, imøtekommende, hyggelig og jordnær

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Byttet lege etter jeg ikke følte meg ivaretatt og tatt på alvor. Steinar er en veldig dyktig lege og er flink å sjekke opp dersom han trenger mer informasjon. Dette er en veldig positiv egenskap. Som bonus er han veldig hyggelig og møter meg alltid med et smil.