Sentrum legesenter, Kristiansand

Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrum legesenter, Kristiansand

Helt topp!

Lege: Priscilla Hilton Skrevet

Har gått lenge til Priscilla og vært fornøyd. Har nå grunnet helseplager gått mye til den nye vikaren, og hun er helt topp! Enkel å prate med, godt humør, forklarer ting enkelt og forståelig. Veldig behagelig person, som møter deg. Jeg var glad i Priscilla, men kommer hun ikke tilbake er dette en veldig god arvtager.

Styr unna

Lege: Nina Kile Skrevet

Styr unna denne legen. Hun overtok etter min forrige. Forferdelig dårlig behandling av meg som pasient, useriøs, roter med både resepter og henvisninger, lang ventetid merkelig i kontakten. Legger stein til byrden, hold deg unna. Rett og slett en dårlig, usikker og utrygg lege. Gjemmer seg bak dataen. Konkluderer raskt og galt, ikke interessert i å lytte.

Ikke fornøyd, usympatisk og overflatisk

Lege: Nina Kile Skrevet

Denne legen overtok etter min forrige trygge fastlege. Jeg savner allerede han veldig. Lang, lang ventetid både på time og på venterommet. Inn og ut i en fei, uten å ta tak i det som jeg kom for. Alt i hurten og sturten. Føler meg på ingen måte møtt. Forsinket og overflatisk.

Effektiv og hyggelig!

Lege: Nina Kile Skrevet

Hørte på hva jeg hadde å si og henviste raskt videre til gynekolog. Serviceinnstilt og imøtekommende, veldig fornøyd med valg av ny fastlege.

Veldig fornøyd med den nye vikaren

Lege: Priscilla Hilton Skrevet

Denne legen har nå fått en ny FANTASTISK vikar, Silvia Gomez Holst. Føler meg ordentlig møtt av denne legen, hun virker faglig veldig sterk og bruker den tiden som trengs. Samtidig er det svært kort venteliste, kommer nærmest inn på dagen. Føler meg sett av henne. Hun er kirurg fra før, og virker som hun har kontakter på sykehuset så hun kan ordne ting raskt. Det beste er at det virker som hun har kommet for å bli, det virker ikke som Hilton skal tilbake. Vil virkelig anbefale denne legen, Dr Holst.