Sentrum legesenter, Kristiansand

Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrum legesenter, Kristiansand

Anbefales ikke

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Er alltid forsinket til timene, selv på morgenen er det minst en halv time forsinket.
Jeg måtte mase meg til sjekk hos røntgen, noe som viste seg nødvendig for videre behandling.
Jeg opplevde legen som arrogant og altfor travel.

Fantastisk lege.

Lege: Nina Kile Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Hun er flink. Tar seg god tid til pasienten.. Flink til å lytte. Alt i alt en meget dyktig lege som kan anbefales på det varmeste..

imøtekommende og hjelpsom

Lege: Nina Kile Skrevet

Har bare positivt å si om henne så langt. Veldig hyggelig. Jeg hadde diverse ting som jeg tok opp med henne og hun svarte profesjonelt og virker som hun har ordentlig peiling.

Helt topp!

Lege: Priscilla Hilton Skrevet

Har gått lenge til Priscilla og vært fornøyd. Har nå grunnet helseplager gått mye til den nye vikaren, og hun er helt topp! Enkel å prate med, godt humør, forklarer ting enkelt og forståelig. Veldig behagelig person, som møter deg. Jeg var glad i Priscilla, men kommer hun ikke tilbake er dette en veldig god arvtager.

Styr unna

Lege: Nina Kile Skrevet

Styr unna denne legen. Hun overtok etter min forrige. Forferdelig dårlig behandling av meg som pasient, useriøs, roter med både resepter og henvisninger, lang ventetid merkelig i kontakten. Legger stein til byrden, hold deg unna. Rett og slett en dårlig, usikker og utrygg lege. Gjemmer seg bak dataen. Konkluderer raskt og galt, ikke interessert i å lytte.