Sentrum legesenter, Kristiansand

Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sentrum legesenter, Kristiansand

Grundig, imøtekommende, hyggelig og jordnær

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Byttet lege etter jeg ikke følte meg ivaretatt og tatt på alvor. Steinar er en veldig dyktig lege og er flink å sjekke opp dersom han trenger mer informasjon. Dette er en veldig positiv egenskap. Som bonus er han veldig hyggelig og møter meg alltid med et smil.

Grundig og dyktig

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Fastlegen min er vennlig, imøtekommende, lyttende og gir ved god og riktig behandling. Han er veldig grundig og dyktig.

Blir tatt på alvor

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Imøtekommende, hun har alltid tatt meg på alvor, tar seg tid, følger opp på en god måte. Veldig fornøyd.

Grundig, seriøs, tillitsvekkende og tar meg på alvor!

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

En lege som tar seg tid til å lytte. Ser at en annen har reagert på at han går inn på nettet og sjekker ting. Selvfølgelig gjør han det. Det går ikke an for noen å huske alt, så det er BARE positivt og tillitsvekkende. Han tar både fysiske og psykiske plager på alvor, og henviser videre dersom det er uklarheter. Han er i tillegg lun, hyggelig og har litt humor. En lege jeg virkelig kan anbefale.

Anbefales ikke

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Er alltid forsinket til timene, selv på morgenen er det minst en halv time forsinket.
Jeg måtte mase meg til sjekk hos røntgen, noe som viste seg nødvendig for videre behandling.
Jeg opplevde legen som arrogant og altfor travel.