Tinnheia legesenter

Telefonnummer38 06 61 5038 06 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tinnheiaveien 20 4629 Kristiansand S

Siste vurderinger av Tinnheia legesenter

Trygg og behagelig.

Lege: Jostein Skuthe Skrevet

En dyktig lege med stor evne til å vise empati. De gangene jeg har vært hos han går jeg ut av kontoret med en god følelse av å ha blitt sett og hørt. En egen evne til å lytte og han innbyr til tillit. Anbefales på det varmeste!

Trygg lege

Har hatt nabolegesenteret i 30 år men de er flyttet
Skeptisk til å bytte ,men det var unødig. Flotte lokaler, utrolig flink lege. Ser han er vurdert som arrogant, men er vel heller litt kjapp og avvisende til rundt om prat??

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Inger Johanne Christiansen Skrevet

Tar deg på alvor og ordner opp.
Søker inn til spesialisthelsetjenesten hvis det er nødvendig.
Virker trygg og med god erfaring.

Typisk barnelege som ser alt veldig "enkelt"

Lege: Olav Eieland Skrevet

Var der 1 gang og byttet lege. Lite forståelse for diagnoser utenom alt som er psykisk! Selv etter lang utredning på sykehus/fastlege i annen by ønsket han begynne på nytt. Byttet raskt tilbake til min gamle- i annen by. Har vært der et par ganger med barna også, der han er flink med dem i tale. Dyktig? vet jeg ikke.. Er på utkikk etter ny lege til hele familien igjen.
Han virker arrogant, og lite profesjonell til lege å være. Snakker bla. private samtaler under legebesøket.
Kanskje grei lege til typisk enkle tilfeller som influensa og den slags..

erfaren lege

Lege: Olav Eieland Skrevet

jeg har ikke byttet lege ennå, men brukt senteret siden jeg jobber der oppe, veldig bra , de er raske til å settte opp time, du får enten 5 minutt eller 20 minutt, du bør ikke velge 5 minutt timen!!!
(Min lege har 2 ukers ventetid)