Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av Lund Legesenter

Flink og empatisk lege

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Lisa Helene du er en fantastisk lege , som bryr deg og er medmenneskelig. Du er flink til å lytte og forstå! Når det kommer til somatisk plager og den psykisk helse. Du er en ung lege, men så dyktig og god. Jeg foretrekke egentlig eldre leger men tenkte jeg kunne prøve en yngre lege - men du er så god tvers gjennom og er en dyktig lege! Jeg er selv på alder rundt deg og tenkte kanskje å ha en lege som var eldre pga dyktighet — men du er så dyktig og god at det er ikke noe å tenke på gang :)

Veldig dyktig

Lege: Christoffer Hæstad Skrevet

Tar god tid og gjør en grundig jobb. Tar symptomer på alvor og har god innsikt i problemene jeg kom med

Hyggelig lege!

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Hyggelig og forståelsesfull lege.
Lokale er slitt og personalet lige så. Svært lite hyggelig og behjelpelig helsesekretærer. Ødelegger dessverre for Lisa Helene. Og vil derfor bytte fastlege pga. dette!

Positiv møte med min nye fastlege

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Som nyinnflyttet til Kristiansand såg jeg etter en ny fastlege. Litt viktig at det også var enkel bussforbindelse til min nye lege. Har vært min fastlege i et år nå. Meget hyggelig å møte Lisa og like hyggelig hver gang. Går regelmessig pga en oppfølging.
Føler meg meget godt ivaretatt på alle måter.

Anbefales!

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Føler meg møtt og hørt på en god måte. Det er kort ventetid og får god oppfølging. Jeg er veldig fornøyd, men må dessverre bytte pga. flytting.