Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Lund Legesenter

Lege: Sebastian Bø Skrevet

Sebastian bryr seg som sine pasienter.Han er forberedt,lyttende,omsorgsfull, ærlig og har alltid godt humør.Jeg sitter igjen med en følelse av å bli hørt og trodd. Sebastian strekker seg langt for å hjelpe og det er betryggende. Dette er slik leger burde være ,til å stole på og ha interesse for sine pasienter.

Empatisk og flink lege!

Lege: Svein Øivind Thomassen Skrevet

Thomassen er en fantastisk og dyktig lege, han som alle andre leger er avhengige at du sier hva du trenger hjelp til.
«Kan virke som negative omtaler skyldes dårlig kjemi, og ikke hans egnethet som fastlege»
Han tar meg alltid seriøst, spør åssen du har det, skriver støtteskriv til f.eks nav med den ekspertise som trengs og har greie på lover og regler. Han er heller ikke slepphendt med vanedannende medisiner, og henviser deg gjerne til instanser som trengs for å finne bukt med et problem du har. Har brukt Thomassen i en årrekke, og jeg ville aldri byttet fastlege slik han har hjulpet meg oppigjennom.

Profesjonell og hyggelig, men stressa

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Lisa er en flott lege, som opptrer profesjonelt. Man merker dog at det er en ung lege, da mye må googles før man får svar. Er flink til å sette i gang tiltak, og henvise dit det trengs hvis hun ikke kan svare selv. Er likevel nokså stressa, og har ansiktet mye mot pc skjermen og ikke pasienten. Avbryter før man får snakket ferdig.

Det trekker vanvittig ned at helsesekretærene på dette legesenteret er vanvittig sure, uhøflige og sjeldent gidder å si hei. Det tar dessuten en evighet (ofte opp mot en time) før man får svar på tlf.

Løsningsorientert

Lege: Christoffer Hæstad Skrevet

Christoffer var til stor støtte i en vanskelig periode. Hans råd, hvor han også stilte krav til meg, gjorde at jeg lettere fikk kontroll på problemene fremfor alternativet sykemelding.

Jeg opplevde ham som kunnskapsrik og løsningsorientert. For meg var han akkurat det jeg trengte.

Veldig forståelsesfull

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Jeg stortrives hos Lisa. Hun hører på det man har å si, og er kjempeflink til å finne gode løsninger på problemet.