Lund Legesenter

Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av Lund Legesenter

Dyktig lege

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Dette her er en veldig dyktig lege som kan faget sitt! Hun er imøtekommende, holder blikk-kontakt og er effektiv i arbeidet sitt samtidig som hun tar seg god tid til pasienten. Hun er også flink til å kommunisere med pasienten.
Veldig overraskende med en så dyktig lege til en så ung alder. Jeg har ingenting negativt å si om henne som lege.

Eneste minuset er selve legekontoret, veldig knotete å komme seg dit, spesielt for oss som skal dit med vogn/rullestol.
Veldig trang kjedelig legekontor , og lekene som er ment for barna i venteværelsen er direkte uhygieniske og skitne.
Ellers en imøtekommende personale (sekretærene).

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Veldig flink og hyggelig, aldri hatt noe problem med henne. Hun tar seg tid til å bli kjent med pasientene, og har ikke fått intrykk av at hun har dårlig tid. Hun er ikke en lege som kun vil komme seg igjennom køen.

Jeg er veldig fornøyd, passer for alle, men kan se for meg at eldre kan ha veldig godt nytte av å gå hos hennes.

Meget hyggelig person.

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Som ny i Kristiansand skiftet jeg til Lisa som fastlege. Jeg har et meget godt inntrykk av Lisa og får god service.
Største årsak til dette valget var en uttalelse fra en som gikk i sammen med henne på barneskolen. Alltid smilende og snill.
Til lykke videre i tjenesten

Super lege!

Lege: Lisa Helene Øgrey Brandsdal Skrevet

Lisa er en fantastisk lege, som oppleves oppriktig interessert i pasienten og problemstillingen. Hun er rett frem, men empatisk samtidig, og viser at hun forstår pasienten. Hun har vært min redning i en vanskelig tid! Blid som en sol !

Nøyaktig og forståelsesfull.

Lege: Leif Hæstad Skrevet

Har for det meste positive erfaringer her, ett tilfelle hvor jeg hadde en negativ opplevelse(mulig jeg er sensitiv), tok det opp og alt ordnet seg.
Vært proff og gitt god oppfølgning.
Tar seg svært god tid til å lytte, forstå, og så komme med gode løsningsorienterte planer.
Største minus fra meg, er at det kan være en del ventetid.