Lyngdal Legesenter AS

Telefonnummer38 34 04 4038 34 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av Lyngdal Legesenter AS

Veldig flink lege

Lege: Henriette Budsberg Pettersen Skrevet

Hun er den beste lege jeg har hatt for hele familien. Det var veldig trist at hun hadde sluttet. Ønsket meg at hun hadde vært min fastlege for alltid.

Kunnskapsrik , imøtekommende og personlig engasjert !

Lege: Henriette Budsberg Pettersen Skrevet

Alltid blid og sørger for at jeg slapper av. Hun tar ansvar og sender meg til de spesialistene som kan hjelpe videre. Jeg føler at hun er ett 'menneske' man kan ha tillit til og en dyktig lege som reagere når familien trenger hjelp. Takk til Henriette for de årene hun har vært vår fastlege.

Endelig en lege som hører på pasienten

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

Jeg har byttet fast lege 4-5 ganger de siste 10 årene og denne legen er den første som eg er fornøyd med. Snakker med pasienten før han skriver - første gang jeg opplever dette. Lett å stole på, kommuniserer bra og er tilgjengelig.

God lege.

Lege: Henriette Budsberg Pettersen Skrevet

Engasjert, positiv lege. Tar seg god tid til meg som pasient. Oppleves faglig dyktig. Noe glemsk i forhold til henvisning.

Lege: Inger Moi Skrevet

Inger er en god lege.Hun lytter og viser empati.Du må følge litt med selv når det gjelder blodprøver o.l.Føler meg ivaretatt på en respektfull måte.