Lyngdal Legesenter AS

Telefonnummer38 34 04 4038 34 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av Lyngdal Legesenter AS

Trygg, Empatisk og Faglig Dyktig

Lege: Inger Moi Skrevet

Inger Moi er den beste legen å anbele ved Lyngdal legesenter . Man vil aldri angre på å velge henne . Hun er faglig dyktig, lytter og tar pasientene sine på alvor .

Endelig en lege som hører på pasienten

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

Jeg har byttet fast lege 4-5 ganger de siste 10 årene og denne legen er den første som eg er fornøyd med. Snakker med pasienten før han skriver - første gang jeg opplever dette. Lett å stole på, kommuniserer bra og er tilgjengelig.

Lege: Inger Moi Skrevet

Inger er en god lege.Hun lytter og viser empati.Du må følge litt med selv når det gjelder blodprøver o.l.Føler meg ivaretatt på en respektfull måte.

Hører ikke på pasienten

Lege: Tom Øyvind Eikeland Skrevet

Han avbryter veldig ofte når man prøver å snakke, og legger ord i munnen på pasienten. Ingen empati spesielt hvis man sliter psykisk! Etter å være en time hos han mista jeg alt håp om å få hjelp!

6 stjerner!

Lege: Anette Walvick Skrevet

Det virker som hun virkelig bryr seg om sine pasienter og at de får det bedre. Jeg har alltid hennes fulle oppmerksomhet, og hun er alltid klar for å hjelpe. Kanskje den beste legen jeg noen gang har hatt.