Lyngdal Legesenter AS

Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av behandlere ved Lyngdal Legesenter AS

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

Fantastisk lege som virkelig har hjulpet meg. Lytter, gir råd, tar deg seriøst, og gjør noe med problemene. Og er virkelig en hyggelig person!

Manglende forståelse for pasienten.

Lege: Veronika Gajdosikova Skrevet

Jeg er helt enig i vurderingen av den forrige pasientens kritikk. Legen trapper ned på medisiner som har blitt brukt i 30 år. Doktoren er mest opptatt av nedtrapping på medisiner, fremfor å se hele pasienten. Får en «nedenfra og opp» følelse av å være hos denne legen.

Veldig fornøyd

Lege: Ehsan Rajabian Skrevet

Helt super lege,
Lytter, tar deg seriøst.
Ringer og følger opp til avtalt tid.
Kjempe fornøyd med han.
Liker at han er spørrende om situasjon hjemme og i arbeidslivet for å utelukke evt stress, o.l.
10/10

Føler meg oversett/glemt

Lege: Konstantin Abalakin Skrevet

Har hatt han en god stund nå, i denne og min forrige graviditet og nå fikk jeg nok! Og byttet fastlege. Han glemmer mye og gjør ikke det hans skal... Følger meg glemt og oversett. Også vanskelig å kommunisere med han. Både denne og forrige graviditet tok jeg blodprøve men måtte inn å ta på nytt fordi han ikke har gjort jobben sin og sendt det han skal. Nå sitter jeg og må mase for å få tatt blodprøve og sendt til Oslo (fordi jeg er Rhesus negativ)... Den blodprøven skulle vært sendt for 4 uker siden... Vil du føle at fastlegen har kontroll og føle deg trygg, ville jeg IKKE gått for han som fastlege!...

Gjør det vanskelig

Lege: Veronika Gajdosikova Skrevet

Har byttet lege igjen da jeg i 30 år har hatt en annen fastlege som desverre gikk av med pensjon.
Har hatt så mye styr med ny lege da hun ikke vil skrive ut det jeg har hatt i mange år. Har trappet ned på alt å får ikke fornyet resept på app må ha time, har hatt så mye stress i disse månedene å opplever at hun ikke har evne til å se noe fra min side. Opplevde med en gang at jeg ble forhåndsdømt istedenfor å bli lyttet til.