Lyngdal Legesenter AS

Telefonnummer38 34 04 4038 34 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av Lyngdal Legesenter AS

Dro på ferie uten å gi meg en erstattende lege

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

Denne legen skrev ut medisiner til meg for å gå fast på. Så drar han på ferie. Legesenteret sier jeg ikke kan få medisiner før legen er tilbake. Veldig uheldig. Måtte bytte fastlege i all hast for å få faste medisiner han selv hadde skrevet ut. Vanskelig å skrive en slik anmeldelse uten å si sannheten samt uten å krenke vedkommende. Du er sikker en flott person, men dette synes jeg er av betydning å nevne.

Positivt: Pen i tøyet, skriver raskt på PC, og er enig med de som skriver at det er fort inn og fort ut. Dette passer ikke for alle, men kanskje for noen.

Finn heller andre leger !

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

For meg virker det hele som ett sammlebandprinsipp .. fort inn- fort ut - Repetisjon. Mange penger i kassa. Lege med liten erfaring men mest inntresert i å tjene mye penger uten å bry seg spessielt om pasientene.

Anbefales ikke

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

Svak faglig, og liten empati. Han kan forandre medisiner uten varsel. Noe som har gitt meg store problemer. Dette er ikke et personangrep, men en advarsel til andre om å styre langt unna.

Hyggelig og hjelpsom

Lege: Anette Walvick Skrevet

Hun har vært meget imøtekommende, vennlig, lyttende og lett å kommunisere med. Jeg oppfatter hun som en lege med oppriktig interesse for pasienten.

Dyktig fastlege

Lege: Anette Walvick Skrevet

Forståelsesfull og empatisk. Gir seg ikke før vi har kommet til bunns i problemet. Er ikke redd for å henvise for videre utredning om det er somatisk eller psykisk problem.