Lyngdal Legesenter AS

Telefonnummer38 34 04 4038 34 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av Lyngdal Legesenter AS

Den beste lege som jeg vet

Lege: Konstantin Abalakin Skrevet

Kjempe fin lege. Kjedelig at han jobber ikke lenger i Hedmark. Profesjonell og hyggelig. Jeg fikk den beste behandling i sin problem med nakken. Han er en lege med forståelse og oppmerksomhet. Venter tilbake i vår fylke.

Trygg og inkluderende.

Lege: Inger Moi Skrevet

Inger Moi er beste legen jeg har hatt. Hun ser meg og hører virkelig på meg. Tar tak i de problemene jeg eventuelt har og gir meg råd så langt det er mulig. Hun har akkurat så mye empati som bør følge med en god lege.

Trygg og kunskapsrik.

Lege: Konstantin Abalakin Skrevet

Har vert til knyttet Lyngdal Legesenter i over 30 år.
I den senere tid har der vert litt av vert da min fastlege Ehsan har vert borte i 1 år. Plutselig blei jeg henvist igjen til ny lege: Konstantin Abalakin, du verden for en fantastisk lege. Håper inderlig at denne legen får være på Lyngdal Legesenter

Utrolig fin person og lege.

Lege: Ehsan Rajabian Skrevet

Han lytter til din forklaring, og konkluderer alltid med blodprøver ol. for å være på den sikre siden.
Henviser videre til spesialist veldig raskt, slik at du skal føle deg ivaretatt og sikret det beste innen behandling.

Trygg, Empatisk og Faglig Dyktig

Lege: Inger Moi Skrevet

Inger Moi er den beste legen å anbele ved Lyngdal legesenter . Man vil aldri angre på å velge henne . Hun er faglig dyktig, lytter og tar pasientene sine på alvor .