Lyngdal Legesenter AS

Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av Lyngdal Legesenter AS

Trygg og god lege

Lege: Inger Moi Skrevet

Inger er den beste legen jeg har vært borti. Hun lytter, viser empati og hjelper deg med det hun kan. Hun følger deg opp godt. Vil virkelig anbefale å ha henne som lege.

Trygg og god lege.

Lege: Inger Moi Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Er 100% fornøyd. Hun lytter og tar tak i ting med det samme.

Effektiv og lyttende

Lege: Lars Undheim Skrevet

Jeg og mine to barn har hatt Lars Undheim som lege over tid. Vi har en lang historie bak oss med mange medisinske utfordringer. Vi har BARE positive opplevelser med Lars Undheim som lege. Lyttende, effektiv - en lege som stoler på pasientens historie og samarbeider. Jeg vil anbefale ham som lege og er trist vi nå mister en god fastlege da vi flytter til nytt sted. FLOTT LEGE - Tuuusen takk! Tillit.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

fabelaktig lege, som har omsorg for pasientene sine.har en egen evne til å få pasienten til å åpne seg,

Kreft pasient

Lege: Lars Undheim Skrevet

Min mor er kreft pasient, hvor hun ikke er mentalt og fysisk stabil til å være alene.

Første tur til Oslo radio hospital ble vi nektet å ha en ledsager til å være med min mor av denne legen, men så ringte pasient reise og sa dette dekket dem.

Etter første behandling ble hun utrolig dorlig, og er redd til å være alene.

Jeg (sønnen hennes) har tatt fri fra jobb for å henvise dette at hun ikke er sterk mentalt og fysisk til å være alene etter behandlingen.

Ble nektet enda igjen, hvor han mente han må godkjenne dette noe har ikke kunne gjøre.

Fikk også følelsen at han bare gir blanke blaffen..